Ermeniler Türk Bayrağını Yaktı...
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------gebensin köpek oğlu köpekler
Tümünü şu Dünyadan kazımak lazım
en iyi ermeni ölü ermenidir a.q
-----------------------------yada en iyi ermeni yağlı kazığın üstündde can çekişen ermenidir :|
-
hani nerdeler ermenileri geçen savunanlar ?? ortadan kayboldular???
-
HeritoR bunu yazdı:
-----------------------------
buna karşılık 2 tane ermeni pi..ni alıcan taksimin ortasında benzin döküp yakıcan.
-----------------------------helal bea Aslanım benim
-
Yahu biz Atatürkün gençliğiyiz. O ki ayağına serilen bayrağın üstünden geçmemiştir.
Bizim bayrağımız yakılıyorsa buna aldırış etmemiz tabiki normal. ama hemen bu şekilde düşünüp ana avrat düz gitmek mantıksız bir şey olur.
Bu bayrak yakma sebebinin derinlerine inmemiz lazım.Resimlerden de gördüğünüz gibi çoluk çocuk bunlar. Tamamen gaza getirilmiş insancıklar sürüsü.
Onları kim ve neden gaza getirdiğini düşünmemiz daha akıllıca olur..Bu kimin işi olabilir bunu düşünmeliyiz. Ermenilere küfür etmek yerine.
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------Yahu biz Atatürkün gençliğiyiz. O ki ayağına serilen bayrağın üstünden geçmemiştir.
Bizim bayrağımız yakılıyorsa buna aldırış etmemiz tabiki normal. ama hemen bu şekilde düşünüp ana avrat düz gitmek mantıksız bir şey olur.
Bu bayrak yakma sebebinin derinlerine inmemiz lazım.Resimlerden de gördüğünüz gibi çoluk çocuk bunlar. Tamamen gaza getirilmiş insancıklar sürüsü.
Onları kim ve neden gaza getirdiğini düşünmemiz daha akıllıca olur..Bu kimin işi olabilir bunu düşünmeliyiz. Ermenilere küfür etmek yerine.
-----------------------------hoca biz onların başraığını yakacak kadar kötü değilliz
biz sadece tümünü yakacaz soylarını kurutacaz :Pp
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HeritoR bunu yazdı:
-----------------------------
buna karşılık 2 tane ermeni pi..ni alıcan taksimin ortasında benzin döküp yakıcan.
-----------------------------helal bea Aslanım benim
-----------------------------yahu nasıl bir insansınız anlamıyorum cidden.. Bayrak bizim herşeyimizdir, Tamam ama bu şekilde bir davranış ancak geri kafalı zihniyete yakışır.
o insanları yakınca ne olucak?
-
Ben şu (orospu çocugu) aydınlarımızı merak ediyorum bunun peşine bi özür daha gelirmi hani misal "bayragımızı daha yanıcı bi maddeden yapamadıgımız için özür dileriz" :/
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HeritoR bunu yazdı:
-----------------------------
buna karşılık 2 tane ermeni pi..ni alıcan taksimin ortasında benzin döküp yakıcan.
-----------------------------helal bea Aslanım benim
-----------------------------yahu nasıl bir insansınız anlamıyorum cidden.. Bayrak bizim herşeyimizdir, Tamam ama bu şekilde bir davranış ancak geri kafalı zihniyete yakışır.
o insanları yakınca ne olucak?
-----------------------------içime huzur gelecek mutlu olacam
onlar yanarken güneş gözlüğümü takıp sigaramı yakıp izleyecem o can çekişmelerini izleyip mutlu olacam :))
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------Yahu biz Atatürkün gençliğiyiz. O ki ayağına serilen bayrağın üstünden geçmemiştir.
Bizim bayrağımız yakılıyorsa buna aldırış etmemiz tabiki normal. ama hemen bu şekilde düşünüp ana avrat düz gitmek mantıksız bir şey olur.
Bu bayrak yakma sebebinin derinlerine inmemiz lazım.Resimlerden de gördüğünüz gibi çoluk çocuk bunlar. Tamamen gaza getirilmiş insancıklar sürüsü.
Onları kim ve neden gaza getirdiğini düşünmemiz daha akıllıca olur..Bu kimin işi olabilir bunu düşünmeliyiz. Ermenilere küfür etmek yerine.
-----------------------------http://g.mynet.com/i/134/75167_0.jpg bunlarmı çoluk çocuk ? ufalsında cebime girsin aq
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------pessimist bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HeritoR bunu yazdı:
-----------------------------
buna karşılık 2 tane ermeni pi..ni alıcan taksimin ortasında benzin döküp yakıcan.
-----------------------------helal bea Aslanım benim
-----------------------------yahu nasıl bir insansınız anlamıyorum cidden.. Bayrak bizim herşeyimizdir, Tamam ama bu şekilde bir davranış ancak geri kafalı zihniyete yakışır.
o insanları yakınca ne olucak?
-----------------------------içime huzur gelecek mutlu olacam
onlar yanarken güneş gözlüğümü takıp sigaramı yakıp izleyecem o can çekişmelerini izleyip mutlu olacam :))
-----------------------------huzur bu mu yani?
onlar kadar düşeceksin sen de?
