folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Evrim Teorisi Tartışmaları Yakında Tarihe Karışacak



Evrim Teorisi Tartışmaları Yakında Tarihe Karışacak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    içler acısı la halimiz. 21. yüzyılda hala evrim varmı muhabbeti yapıyoruz?

    Adamlar dna nın kodunu çözüp dijital olarak tutuyor diğer türlerle karşılaştırıyor.

    Buradan benzerlik ve istatistik hesabı yapıyor.

    Bizim kekolar hala evrim varmı yokmu bunu tartışıyorlar, oldu olacak dünya düzmüdür ona da bir konu açıp tartışın aq.

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    içler acısı la halimiz. 21. yüzyılda hala evrim varmı muhabbeti yapıyoruz?

    Adamlar dna nın kodunu çözüp dijital olarak tutuyor diğer türlerle karşılaştırıyor.

    Buradan benzerlik ve istatistik hesabı yapıyor.

    Bizim kekolar hala evrim varmı yokmu bunu tartışıyorlar, oldu olacak dünya düzmüdür ona da bir konu açıp tartışın aq.

     


    -----------------------------

    O değil de hologram evren olayı kanıtlanırsa, evren düz çıkacak, dolayısıyla dünya da :)


    Blue Screen of Death
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    içler acısı la halimiz. 21. yüzyılda hala evrim varmı muhabbeti yapıyoruz?

    Adamlar dna nın kodunu çözüp dijital olarak tutuyor diğer türlerle karşılaştırıyor.

    Buradan benzerlik ve istatistik hesabı yapıyor.

    Bizim kekolar hala evrim varmı yokmu bunu tartışıyorlar, oldu olacak dünya düzmüdür ona da bir konu açıp tartışın aq.

    -----------------------------

    Heh moleküler evrim ve filogenetik dediğim olay da kabaca bu.


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buiyimi
    buiyimi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2010
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    içler acısı la halimiz. 21. yüzyılda hala evrim varmı muhabbeti yapıyoruz?

    Adamlar dna nın kodunu çözüp dijital olarak tutuyor diğer türlerle karşılaştırıyor.

    Buradan benzerlik ve istatistik hesabı yapıyor.

    Bizim kekolar hala evrim varmı yokmu bunu tartışıyorlar, oldu olacak dünya düzmüdür ona da bir konu açıp tartışın aq.

     


    -----------------------------

    dünya düz hocam biz hep düz yürüyoruz hiç ters duran insanlar binalar gördün mü :/


    7 itiraf var Trabzonspor komple beraat, cemaatin keskin kılıcı Göksel Gümüşdağ beraat. 25 Milyon Herşeyin Farkında.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    ne güzel la ağzı olan konuşuyo eli olan yazabiliyo ya


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Bilim, din, evrim filan iyi güzel tartışmışsınız. dinin kaynağıyla ilgili bilimsel çalışma isteyenler araştırsın.

     

     

    GÖBEKLİTEPE


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wrongly
    wrongly's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    şeyh konuşunca herkes evrimi kabul etti, sustu, kabullendi.

    üstadım ikinci mesaja sen yaz bundan sonra da, tartışacaksak daha yapıcı şeyler tartışalım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    MaviEkran bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    içler acısı la halimiz. 21. yüzyılda hala evrim varmı muhabbeti yapıyoruz?

    Adamlar dna nın kodunu çözüp dijital olarak tutuyor diğer türlerle karşılaştırıyor.

    Buradan benzerlik ve istatistik hesabı yapıyor.

    Bizim kekolar hala evrim varmı yokmu bunu tartışıyorlar, oldu olacak dünya düzmüdür ona da bir konu açıp tartışın aq.

     


    -----------------------------

    O değil de hologram evren olayı kanıtlanırsa, evren düz çıkacak, dolayısıyla dünya da :)


    -----------------------------

     

    al işte :S


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. Bahsettiğiniz kadar delil olsaydı hala teori olarak kalmazdı sonuçta bu teori kaç yıldır var. Ancak hala teori olarak kaldığına göre ortada kesin olan hiçbirşey yok demektir.

    Hiçbir teori böylesine konuşulmazken neden ısrarla evirimi ispatlamaya çalışıyorlar?

    Sebebi gayet basit mevcut dinlere karşı olması. Ancak hala ispatlanamadı.

    @prometheus milyon tane geçiş formu var demişsin.

    senden ricam bana 5 tane geçiş formu gösterebilirmisin? 


    -----------------------------

     

    arkadaşlar dayamışlar fosiller zaten =) 

    ben de sadece insan evriminin fosillerini vereyim

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_human_evolution_fossils

    bu da tiktaalik sudan karaya geçiş araformu

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tiktaalik


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    LizardKing bunu yazdı:
    -----------------------------

    Robinson_Crusoe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sistemdeki mükemmelliği detayları ne bilim ayrıntılara filan bakınca muazzam zekayı görmemek korkmamak elde değil, bunu evrim gibi bir saçmalıkla açıklamak içler acısı bir durum,


    -----------------------------

    hangi sistemin mükemmeliğinden bahsediyorsun acaba?


    -----------------------------

    Hiç evrenle ilgili bir kitap okudunmu?

    Evrendeki mükemmellikten bahsediyor.

    Big bang mesela.

    Big bang apaçık bir mucizedir. 10 üzeri -42 saniyede 10 üzeri -35 saniyede gerçekleşmiştir. sıcaklıkta 10üzeri 40 derecedir..

    Böyle muazzam değerler arasında o kadar ince bir denge vardırki. 1 tane proton fazla olsaydı evren sonsuza kadar genişleyecekti.

    1 tane elektron fazla olsaydı big bang olur olmaz evren tekrar içine kapanıp yok olacaktı.

    Ancak şuan belli bir seviyeye kadar genişleyecek evren.

    Ve genişleme eğrisinin değeri 1.65'ti yanlış hatırlamıyorsam bu değeri geçtiği zamanda evren tekrar içine kapanmaya başlayacak,tüm kainat tekrar yok olacaktır.


    -----------------------------

     

    haberin yok ama bigbange ait deliller evrim teorisinden daha azdır sevgili cahil kardeşim. o içine çökecek dediğin olay ise o teori bile değil sadece bir görüştür. ve evrenin sonu ile ilgili görüşlerden en zayıflarından birisidir.

    yine bi arkadaş demiş evrime teori deyip geçiyonuz bigbangi hemen kabulleniyonuz diye. koymuş lafı valla.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 34991 Toplam Mesaj: 453