

Gizli İlimler Kitabı Nedir ?
-
66albay bunu yazdı:
-----------------------------
bi abimize çok israr etmiştim bu cin çağırma işleriyle ilgili. sonunda biraz şaka biraz ciddi dediki:
"al bayat bi ekmeği iyice yatağına ufalayıp sonra bi güzel üzerinde uyu. cinleri görmen garanti" demişti.ben tırsıp yapmadım o zaman.
merak eden varsa uygulayıp deneyimlerini paylaşabilir:D
-----------------------------dalga geçmiş aklınca.. ekmeği doğrayıp o denilenleri yaparsan gece cinler gelir mi bi ihtimal gelebilir ama sabaha ne olarak kalkarsın tabiki cenabet olarak kalkarsın. ruyan da gördüğün hatunlar aslında birer cin olmaktan başka birşey değillerdir.
Bu arada kenz-ül havas kitabını tavsiye ederim ufkunuzu açar :) ama okumak için okuyun yani ben bu kitabı okudum diyebilin ama içindekileri uygulamayın uygularsanız şaayet anlık sevinçler yaşamanın yanında ömürlük ızdıraplar çekmeniz an meselesi olur bi defa kapılırsan daha yapmayacam diyemezsin. okumak için oku ama uygulama tavsiyem budur.. hatta içinde insanların dış görünüşlerinden karakteristlik özelliklerinin anlatıldığı bi bölüm var orayı oku güzel bi bölüm..
-
beyler ben tam okumak için ilk sayfasını çevirirken (geceydi) masa lambası yere düştü söndü ben de ışığı yaktım noldu diye eğilip bakarken ışık da söndü sonra cep telefonumu aldım elime onun ışığıyla koridora doğru ilerlerken kapı arkamdan kapandı dönüp baktım ne göreyim böyle yeşil gibi kırmızı gibi acayip bir yaratık sen kimsin dedim (tabi titriyorum) dedi ki WHATSUP BRO iyidir dedim senden naber SAME SHIT DIFFERENT ASSHOLE MAN dedi ne anlama geldiğini bilmiyordum sanırım arapça bi büyüymüş sonra ikimizde titreyerek boşaldıK OKUMAYIN!!!11
-
ahaahha :)
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
ne çekiyonuz olm lan siz :D efsane almış başını yürümüş :D
-----------------------------istanblue 100 c l tek kişi :)
-
beyler bakın bazılarınız dalga peşinde ama bu kitap sadece inancı tam olann kişilere zarar vermiyor bizde onun el yazısıyla olan ı var içindeki herşey oluyor lakin dalgayla eline alan zarar vermek için eline alan herkes bundan zarar gördü uzak durun derim..şimdi bazılarınız okur salak salak gelir buraya denedim okadar olmadı vb. tavırlara girer..tekrar söylüyorum inanç çok önmli
-
Spam kutuma gelen şu mesajı 10 kere gönder gökten amc.k yagsın sana yarr.k düşmesin mesajlarından farkı yok
-
Her şey o kitapta yazdığı gibi kolay olsaydı herkes bulur okur istediğini yapar istediğine ulaşırdı.
Cahilin elinde ilmin anlamı yoktur demişler. Burda ki cehalet bizim ulaşıp aşamadığımız manevi mertebedir.
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
Spam kutuma gelen şu mesajı 10 kere gönder gökten amc.k yagsın sana yarr.k düşmesin mesajlarından farkı yok
-----------------------------evet evet bu arkadaş doğru soyluyor o yüzden okumayın boşverin
-
Ya aq madem bu kadar tehlikeli bir icerige sahip, pimi cekilmemis el bombasi gibi, neden basilipta yayinlanmis ? ))
-
Hacı Bi Allah'tan Korkcan Gerisi... imanın kuvetliyse kendine güveniyorsan açıp bakarsın öğrenmek maksadıyla merka ediyosan bırak kalsın içinde...