

Gizli İlimler Kitabı Nedir ?
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
By-alper bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Bu kitapta ruhlarla iletişim anlatılıyormuş. İslam'da ruhlarla iletişime geçmenin imkanı yok deniyor. Yani ölülerle konuşmanın yolu yok. Cin konusunu bilemem. Şehit efsanelerinden ibaret bir kitap. İnsanlar kitaptan değil çocukluklarından kalan yatakaltı canavarlarından korkuyorlar. Bunu okurken her an sağdan solan birşey atlayacakmış gibi tedirginleşiyorlar. Bir tıkırtı duysa 3 harfliler musallat oldu. Uyku bozukluğu yaşasa karabasan sanıyor vs. Bunları piyasaya yayan hacıların hocaların kendilerine hayrı yok. Kelin merhemi olsa önce kendi başına sürerdi.
-----------------------------Arkadaşım sende hiçmi mantık yok.Kainat evren dünya insan tamamen hücreden atomdan deveye file kadar herşey islam fıtratı üzerine yaratılmıştır.Sende kalkıp diyosun kiislmada ruhlarla iletişime geçmenin imkanı yoktur demişin nasıl ki yok.Bukadar evliya peygamber nasıl iletişime geçmiş nasıl birbirleri ile irtibat kurup daraldıklarında imdatlarına yetişiyorlardı.Asıl alemii seyret ki islam penceresinden seyret peygaamber ilmini beden iklimine tekamül ettir ki ozaman alemi seyret bir ayağın ahiret hayatında diğer ayağın dünya hayatında göresin demişler.yani iki cihandada olup biteni gören yine peygamberlerdir.işin temelide yine islamdır.Tarikat tır tarikat-ı Ladun-i ilmidir yani peygamber ilmidir.Bizim şimdiki hocalar hacılar imamalar diyanet işleri bilmem ney bunlar ne ki bir evliyanın damarındaki kanın 1 damlası bile olamzlar,adamlar da maneviyat yok çünkü kupkuru dümdüz insan mahluktan ötürü bişey işte.
-----------------------------Sende hiç mi mantık yok diyorsun ama sende hiç kafa olmadığı kesin. Din konusunda ne kadar bilgin olduğu böyle temel birşeyi bile bilmemenden belli. Peygamber demişsin :))) Ahmak herif her peygamberin kendine özel mucizeleri vardır. Peygamber bırak ruhu Allah'la bile doğrudan konuşabilir. Sıradan kulları peygamberlerle bir mi tutuyorsun?
-----------------------------bir tutmamış ki..
-
edit
-
firex'e hocam iletişim var ama bu tek yönlü bir iletiişim bu olay beddua denilen olayın bir üstü bu kitaplar filan hep çeviri bizde el yazılısı ve o kitabın nerden geldiği hakkında bilgilerim var..kalkıpta kitapla ruhlarla yada allah la konuşmuosun ama onların dinç vakitlerinde (tabii olduklarına inanıyorsan) onlardan istekte bulunuyorsun..ciddi inanan insanların yaptıkları tutuyor zaten şöyle ki her duanın vakti var genelde sabah ezanından önce..ve bu ilme göre en dinç insanları duyabildikleri an o an..
sadece bildiklerimi paylaştım
-
bugax bunu yazdı:
-----------------------------
ben allah a inanmakta kararsızken, millet nelere inanıyor =/ . siz bari yapmayın tahribat.
-----------------------------o zmn bu kitap tam senlikmis hocam.:) bakarsin karsina bi cin cikar, o zmnda imana gelirsin..:)
Cinlerde maymundan gelmiyor ya..:D (yanlis anlama)
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
firex'e hocam iletişim var ama bu tek yönlü bir iletiişim bu olay beddua denilen olayın bir üstü bu kitaplar filan hep çeviri bizde el yazılısı ve o kitabın nerden geldiği hakkında bilgilerim var..kalkıpta kitapla ruhlarla yada allah la konuşmuosun ama onların dinç vakitlerinde (tabii olduklarına inanıyorsan) onlardan istekte bulunuyorsun..ciddi inanan insanların yaptıkları tutuyor zaten şöyle ki her duanın vakti var genelde sabah ezanından önce..ve bu ilme göre en dinç insanları duyabildikleri an o an..
sadece bildiklerimi paylaştım
-----------------------------
Ben tek yönlü iletişimden bahsetmiyorum. Ne demek istediğim açıkça ortada. Bu insanlar ruhlarla birebir konuşulabilindiğinden bahsediyorlar. Benim cevabım ona. Durum tek yönlüyse zaten kitaba vs ye gerek yok. Zaten Hz. Muhammed'in ölülerin edilen lafları işitebildiğine dair hadisleri var. Ama karşılıklı ben soracağım o cevaplayacak vs onlar saçmalık. Ben bunlardan bahsediyorum. Hala neyin cevabını veriyorsunuz anlamış değilim? -
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
firex'e hocam iletişim var ama bu tek yönlü bir iletiişim bu olay beddua denilen olayın bir üstü bu kitaplar filan hep çeviri bizde el yazılısı ve o kitabın nerden geldiği hakkında bilgilerim var..kalkıpta kitapla ruhlarla yada allah la konuşmuosun ama onların dinç vakitlerinde (tabii olduklarına inanıyorsan) onlardan istekte bulunuyorsun..ciddi inanan insanların yaptıkları tutuyor zaten şöyle ki her duanın vakti var genelde sabah ezanından önce..ve bu ilme göre en dinç insanları duyabildikleri an o an..
sadece bildiklerimi paylaştım
-----------------------------
Ben tek yönlü iletişimden bahsetmiyorum. Ne demek istediğim açıkça ortada. Bu insanlar ruhlarla birebir konuşulabilindiğinden bahsediyorlar. Benim cevabım ona. Durum tek yönlüyse zaten kitaba vs ye gerek yok. Zaten Hz. Muhammed'in ölülerin edilen lafları işitebildiğine dair hadisleri var. Ama karşılıklı ben soracağım o cevaplayacak vs onlar saçmalık. Ben bunlardan bahsediyorum. Hala neyin cevabını veriyorsunuz anlamış değilim?
-----------------------------oraya yazdım cevap vermiyorum bildiklerimi paylaşıyorum diye..paylaşırkende seni muhattap aldım milletle kavga etmemk için sen geldin kızdın bana :D
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
firex'e hocam iletişim var ama bu tek yönlü bir iletiişim bu olay beddua denilen olayın bir üstü bu kitaplar filan hep çeviri bizde el yazılısı ve o kitabın nerden geldiği hakkında bilgilerim var..kalkıpta kitapla ruhlarla yada allah la konuşmuosun ama onların dinç vakitlerinde (tabii olduklarına inanıyorsan) onlardan istekte bulunuyorsun..ciddi inanan insanların yaptıkları tutuyor zaten şöyle ki her duanın vakti var genelde sabah ezanından önce..ve bu ilme göre en dinç insanları duyabildikleri an o an..
sadece bildiklerimi paylaştım
-----------------------------
Ben tek yönlü iletişimden bahsetmiyorum. Ne demek istediğim açıkça ortada. Bu insanlar ruhlarla birebir konuşulabilindiğinden bahsediyorlar. Benim cevabım ona. Durum tek yönlüyse zaten kitaba vs ye gerek yok. Zaten Hz. Muhammed'in ölülerin edilen lafları işitebildiğine dair hadisleri var. Ama karşılıklı ben soracağım o cevaplayacak vs onlar saçmalık. Ben bunlardan bahsediyorum. Hala neyin cevabını veriyorsunuz anlamış değilim?
-----------------------------oraya yazdım cevap vermiyorum bildiklerimi paylaşıyorum diye..paylaşırkende seni muhattap aldım milletle kavga etmemk için sen geldin kızdın bana :D
-----------------------------
Tamam da ben iletişim yok derken senin dediğin şeyi kastetmedim. Diğer konu ,yukarda gördüğünüz üzere, yazdığım şeyi elemanın birinin gelip saçma sapan ele alması ve çarpıtması beni hayli gerdi açıkçası. Devamında biri daha çıkmış aynı şeyi savunuyor. Gerçekten öyle bir şeyi savunsam neyse ama çarpıtılmasına gelemam. Sözlerim kızgınca geldiyse affola. -
hurafe ve saçmalıklardan ibaret... içindeki herşeyi aylarca denedim bi cacık olmadı, inceleyip araştırdığımda nesillerce toplanan hurafelerin iki ciltte bir araya getirildiğini gördüm, yahudilerin kabalasına benzer cebirsel hesaplamalar yapılıp cin alfabesi dedikleri skindirik uydurma bir dil sayı sistemi türeviyle abidik gubidik tablolar oluşturmuşlar (yezidilerin tavus inancının da etkisini görüyoruz), bir ton ayetten alıntı olsa da hristiyan ve yahudi inancından da bol miktarda alıntıları var, yıldıznamenin insan vücut ve davranışlarıyla ilgili küçük bir kısmı da (o da ayrı bir konu tabi) kitaplarda yer alıyor. Uyarmak lazım; şizofreniye yatkın olanlar için paranormal aktivite etkisi yapabilir, benim arkadaş kitaptan sonra bir kaç hafta karanlıkta duramamış ve aynalardan kaçmıştı, merak ettim karanlıkta aynanın karşısına geçtim kendimi incelemeye başladım :) ulan baktım bi skim olmuyor içtim bir duble votkamı yattım uyudum, böyle boktan şeylerle zaman kaybetmeyin çarpılırsınız zart olur zurt olur hikayelerine de kanmayın bir şey olmadığına kanaat getirmek için ske dashaqa sürmek dahil her yolu denedim, çok iddia eden kitabın bazı konularda işe yaradığını kanıtlamak isteyen varsa buyursun getirsin, bizzat eserin üstüne sıçıp bir halt olmayacağını kanıtlamaya hazırım.
-
n2n2 bunu yazdı:
-----------------------------
beyler ben tam okumak için ilk sayfasını çevirirken (geceydi) masa lambası yere düştü söndü ben de ışığı yaktım noldu diye eğilip bakarken ışık da söndü sonra cep telefonumu aldım elime onun ışığıyla koridora doğru ilerlerken kapı arkamdan kapandı dönüp baktım ne göreyim böyle yeşil gibi kırmızı gibi acayip bir yaratık sen kimsin dedim (tabi titriyorum) dedi ki WHATSUP BRO iyidir dedim senden naber SAME SHIT DIFFERENT ASSHOLE MAN dedi ne anlama geldiğini bilmiyordum sanırım arapça bi büyüymüş sonra ikimizde titreyerek boşaldıK OKUMAYIN!!!11
-----------------------------hassiktir ahauhashduasudh
-
Bi bok olduğu yok ._.
Daha gerçekçi şeylere kafa yorun:
http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Linguistics-and-Philosophy/24-00Fall-2005/LectureNotes/index.htm