Küçük Bir Yazılım
-
Konu Yukarı >>>>>>>>>>
Alt Tuşunu Bekliyoruz :)
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Konu Yukarı >>>>>>>>>>
Alt Tuşunu Bekliyoruz :)
-----------------------------sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)
-
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Konu Yukarı >>>>>>>>>>
Alt Tuşunu Bekliyoruz :)
-----------------------------sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)
-----------------------------O Zaman Ctrl'de Bekliyebiliriz :D
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Konu Yukarı >>>>>>>>>>
Alt Tuşunu Bekliyoruz :)
-----------------------------sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)
-----------------------------O Zaman Ctrl'de Bekliyebiliriz :D
-----------------------------buyur

http://hotfile.com/dl/18990178/e188b7a/KeySender_ctrl.rar.html
-
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Konu Yukarı >>>>>>>>>>
Alt Tuşunu Bekliyoruz :)
-----------------------------sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)
-----------------------------O Zaman Ctrl'de Bekliyebiliriz :D
-----------------------------buyur

http://hotfile.com/dl/18990178/e188b7a/KeySender_ctrl.rar.html
-----------------------------Benim aklıma daha iyi bir fikir geldi

-
Bence böylesi daha güzel oldu, çünkü birazdan birsi CTRL olmadı ALT olsun diyebilrdi, bende kesin çözüm buldum :)
Kendiniz karar verin hangi tuş olacağına.
Seç tuşuna bastığınızda aşşağıdaki formu göreceksiniz.
Bilgiler klasörde mevcut.

Link: http://hotfile.com/dl/18995047/90177b2/KeySender.rar.html
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Bencu böylesi daha güzel oldu, çünkü birazdan birsi CTRL olmadı ALT olsun diyebilrdi, bende kesin çözüm buldum :)
Kendiniz karar verin hangi tuş olacağına.
Seç tuşuna bastığınızda aşşağıdaki formu göreceksiniz.
Bilgiler klasörde mevcut.

Link: http://hotfile.com/dl/18995047/90177b2/KeySender.rar.html
-----------------------------Helal Olsun :)
-
@Dengbej;
güzeldi..
-
Eyvallah müridler :)
Yanlız bişeyin farkına vardımki ben paso size balık verdim, balık tutmayı öğretmek pek yok bu projede.
O yüzden artık modifiyeleri ve istekleri (pek bişey kaldığını sanmıyorum ama) ben yapmayacam.
Kodları paylaştım zaten, VB 6.0 desen çok kolay bir dil. Birazda siz uğraşın ki ilerde problemlerinizi kendiniz çözebilesiniz.
Yine konunuyu takip ederim, ama siz çok çok sıkışmadıkça ben program üzerinde düzenleme yapmıycam.
Sıkıldı yada yoruldu sanmayın müridler derdim şu;
Eğer bana gerekli olan bişeyi bi forum sitesindeki bir yada birkaç vatandaş yapsaydı sürekli, büyük ihtimalle ben şu an VB ile toplama çıkarma bile yaptıramazdım :)
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Eyvallah müridler :)
Yanlız bişeyin farkına var < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> dımki ben paso size balık verdim, balık tutmayı öğretmek pek yok bu projede.
O yüzden artık modifiyeleri ve istekleri (pek bişey kaldığını sanmıyorum ama) ben yapmayacam.
Kodları paylaştım zaten, VB 6.0 desen çok kolay bir dil. Birazda siz uğraşın ki ilerde problemlerinizi kendiniz çözebilesiniz.
Yine konunuyu takip ederim, ama siz çok çok sıkışmadıkça ben program üzerinde düzenleme yapmıycam.
Sıkıldı yada yoruldu sanmayın müridler derdim şu;
Eğer bana gerekli olan bişeyi bi forum sitesindeki bir yada birkaç vatandaş yapsaydı sürekli, büyük ihtimalle ben şu an VB ile toplama çıkarma bile yaptıramazdım :)
-----------------------------Şu Visual Basic'i Öğrenmem Lazım :/
