Küçük Bir Yazılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Konu Yukarı >>>>>>>>>>

    Alt Tuşunu Bekliyoruz :)


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu Yukarı >>>>>>>>>>

    Alt Tuşunu Bekliyoruz :)


    -----------------------------

    sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    DE5TROY3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu Yukarı >>>>>>>>>>

    Alt Tuşunu Bekliyoruz :)


    -----------------------------

     

    sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)


    -----------------------------

    O Zaman Ctrl'de Bekliyebiliriz :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    DE5TROY3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu Yukarı >>>>>>>>>>

    Alt Tuşunu Bekliyoruz :)


    -----------------------------

     

    sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)


    -----------------------------

    O Zaman Ctrl'de Bekliyebiliriz :D


    -----------------------------

    buyur %3c3cülmek

    http://hotfile.com/dl/18990178/e188b7a/KeySender_ctrl.rar.html

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    DE5TROY3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    DE5TROY3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konu Yukarı >>>>>>>>>>

    Alt Tuşunu Bekliyoruz :)


    -----------------------------

     

    sol alt tuşu olmuyor bildiğim kadarıyla :)


    -----------------------------

     

    O Zaman Ctrl'de Bekliyebiliriz :D


    -----------------------------

     

    buyur %3c3cülmek

    http://hotfile.com/dl/18990178/e188b7a/KeySender_ctrl.rar.html


    -----------------------------

    Benim aklıma daha iyi bir fikir geldi  %3c3cülmek


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Bence böylesi daha güzel oldu, çünkü birazdan birsi CTRL olmadı ALT olsun diyebilrdi, bende kesin çözüm buldum  :) 

    Kendiniz karar verin hangi tuş olacağına.

     

    Seç tuşuna bastığınızda aşşağıdaki formu göreceksiniz. 

    Bilgiler klasörde mevcut. 

     

    Link: http://hotfile.com/dl/18995047/90177b2/KeySender.rar.html 

     


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bencu böylesi daha güzel oldu, çünkü birazdan birsi CTRL olmadı ALT olsun diyebilrdi, bende kesin çözüm buldum  :) 

    Kendiniz karar verin hangi tuş olacağına.

     

    Seç tuşuna bastığınızda aşşağıdaki formu göreceksiniz. 

    Bilgiler klasörde mevcut. 

     

    Link: http://hotfile.com/dl/18995047/90177b2/KeySender.rar.html 

     


    -----------------------------

    Helal Olsun :)


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    @Dengbej;

    güzeldi..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Eyvallah müridler :)

    Yanlız bişeyin farkına vardımki ben paso size balık verdim, balık tutmayı öğretmek pek yok bu projede.

    O yüzden  artık modifiyeleri ve istekleri (pek bişey kaldığını sanmıyorum ama) ben yapmayacam.

    Kodları paylaştım zaten, VB 6.0 desen çok kolay bir dil. Birazda siz uğraşın ki ilerde problemlerinizi kendiniz çözebilesiniz.

    Yine konunuyu takip ederim, ama siz çok çok sıkışmadıkça ben program üzerinde düzenleme yapmıycam.

    Sıkıldı yada yoruldu sanmayın müridler derdim şu;

    Eğer bana gerekli olan bişeyi bi forum sitesindeki bir yada birkaç vatandaş yapsaydı sürekli, büyük ihtimalle ben şu an VB ile toplama çıkarma bile yaptıramazdım :) 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eyvallah müridler :)

    Yanlız bişeyin farkına var < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> dımki ben paso size balık verdim, balık tutmayı öğretmek pek yok bu projede.

    O yüzden  artık modifiyeleri ve istekleri (pek bişey kaldığını sanmıyorum ama) ben yapmayacam.

    Kodları paylaştım zaten, VB 6.0 desen çok kolay bir dil. Birazda siz uğraşın ki ilerde problemlerinizi kendiniz çözebilesiniz.

    Yine konunuyu takip ederim, ama siz çok çok sıkışmadıkça ben program üzerinde düzenleme yapmıycam.

    Sıkıldı yada yoruldu sanmayın müridler derdim şu;

    Eğer bana gerekli olan bişeyi bi forum sitesindeki bir yada birkaç vatandaş yapsaydı sürekli, büyük ihtimalle ben şu an VB ile toplama çıkarma bile yaptıramazdım :) 


    -----------------------------

    Şu Visual Basic'i Öğrenmem Lazım :/ 


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
Toplam Hit: 30071 Toplam Mesaj: 118