Küçük Bir Yazılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html

    Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.

    Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca. 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html

    Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.

    Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca. 


    -----------------------------
    KnightOnlineKeySender Olarak Yazıyor hocam Ayrıca Oyunun Güvenlik Sistemleri Hile Olarak Görüyor Bunu Visual İle Yazıldığı İçin Sanırım.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html

    Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.

    Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca. 

     


    -----------------------------
    KnightOnlineKeySender Olarak Yazıyor hocam Ayrıca Oyunun Güvenlik Sistemleri Hile Olarak Görüyor Bunu Visual İle Yazıldığı İçin Sanırım.


    -----------------------------

     

    :)) Hoca eyvallahta ben Knight Online ın çalışırken Görev yöneticisinin Uygulamalar penceresindeki Knight Online ın ismini soruyorum. Yani tam ismini.

     Hile olarak görmesine gelirsek kullandığım DLL dosyasından kaynaklıdır sanırım eğer ondan kaynaklıysa yapabileceğim bişey yok malesef . Sonuç olaraki işe yarıyormu yaramıyormu ??? 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    tam emin değilim ama Knight Online Client olması lazım. Ve bu sourceler calışmıyorsa exbilgide biton source var onları kullanabilirsiniz

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html

    Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.

    Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca. 


    -----------------------------
    KnightOnlineKeySender Olarak Yazıyor hocam Ayrıca Oyunun Güvenlik Sistemleri Hile Olarak Görüyor Bunu Visual İle Yazıldığı İçin Sanırım.


    -----------------------------

    visual ile yazilmasiyla bir alakasi yok, senin programi scan etmiyolar.


    The king is bleeding.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    tam emin değilim ama Knight Online Client olması lazım. Ve bu sourceler calışmıyorsa exbilgide biton source var onları kullanabilirsiniz


    -----------------------------

    Tam ad olması lazımki sadece o programa key gönderecek şekilde ayarlayayım.

    Varmı bilen??? 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    bi textboxtan okut. kullanıcıda isteğine göre düzenlesin. private serverdada kullanırlar hemde.

    hatta timer intervalıda düzenleme imkanı sun. Böylelikle daha ince ayar çekebilsinler. gönderilecek keyide seçme imkanı verirsen kullananlar için tadından yenmez işte. çünki kimi minoru 8e koyar kimi 1e felan. TAB tuşuyla felanda aktif edip deaktif etme işlemide yapabilirsin.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    knightonline.exe ymiş


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi textboxtan okut. kullanıcıda isteğine göre düzenlesin. private serverdada kullanırlar hemde.

    hatta timer intervalıda düzenleme imkanı sun. Böylelikle daha ince ayar çekebilsinler. gönderilecek keyide seçme imkanı verirsen kullananlar için tadından yenmez işte. çünki kimi minoru 8e koyar kimi 1e felan. TAB tuşuyla felanda aktif edip deaktif etme işlemide yapabilirsin.


    -----------------------------
    Private Serverlarda Kullanılmıyor hocam Anti-Cheat'lar İllegal Activite Olarak Görüyor :/


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Ee çalıştı mı program?

    Çalışmadıysa, keyboard hook ile yapalım?

Toplam Hit: 30073 Toplam Mesaj: 118