Küçük Bir Yazılım
-
http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html
Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.
Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca.
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html
Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.
Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca.
-----------------------------
KnightOnlineKeySender Olarak Yazıyor hocam Ayrıca Oyunun Güvenlik Sistemleri Hile Olarak Görüyor Bunu Visual İle Yazıldığı İçin Sanırım. -
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html
Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.
Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca.
-----------------------------
KnightOnlineKeySender Olarak Yazıyor hocam Ayrıca Oyunun Güvenlik Sistemleri Hile Olarak Görüyor Bunu Visual İle Yazıldığı İçin Sanırım.
-----------------------------:)) Hoca eyvallahta ben Knight Online ın çalışırken Görev yöneticisinin Uygulamalar penceresindeki Knight Online ın ismini soruyorum. Yani tam ismini.
Hile olarak görmesine gelirsek kullandığım DLL dosyasından kaynaklıdır sanırım eğer ondan kaynaklıysa yapabileceğim bişey yok malesef . Sonuç olaraki işe yarıyormu yaramıyormu ???
-
tam emin değilim ama Knight Online Client olması lazım. Ve bu sourceler calışmıyorsa exbilgide biton source var onları kullanabilirsiniz
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html
Bu aynı hatayaı vermez büyük ihtimalle hoca.
Ama Knight ın görev yöneticisindeki ismi göndersen daha iyi bi sürümünü yapabilirm.Eğer becerebilirsen o ismi eksiz olarak at bana bi ara hoca.
-----------------------------
KnightOnlineKeySender Olarak Yazıyor hocam Ayrıca Oyunun Güvenlik Sistemleri Hile Olarak Görüyor Bunu Visual İle Yazıldığı İçin Sanırım.
-----------------------------visual ile yazilmasiyla bir alakasi yok, senin programi scan etmiyolar.
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
tam emin değilim ama Knight Online Client olması lazım. Ve bu sourceler calışmıyorsa exbilgide biton source var onları kullanabilirsiniz
-----------------------------Tam ad olması lazımki sadece o programa key gönderecek şekilde ayarlayayım.
Varmı bilen???
-
bi textboxtan okut. kullanıcıda isteğine göre düzenlesin. private serverdada kullanırlar hemde.
hatta timer intervalıda düzenleme imkanı sun. Böylelikle daha ince ayar çekebilsinler. gönderilecek keyide seçme imkanı verirsen kullananlar için tadından yenmez işte. çünki kimi minoru 8e koyar kimi 1e felan. TAB tuşuyla felanda aktif edip deaktif etme işlemide yapabilirsin.
-
knightonline.exe ymiş
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
bi textboxtan okut. kullanıcıda isteğine göre düzenlesin. private serverdada kullanırlar hemde.
hatta timer intervalıda düzenleme imkanı sun. Böylelikle daha ince ayar çekebilsinler. gönderilecek keyide seçme imkanı verirsen kullananlar için tadından yenmez işte. çünki kimi minoru 8e koyar kimi 1e felan. TAB tuşuyla felanda aktif edip deaktif etme işlemide yapabilirsin.
-----------------------------
Private Serverlarda Kullanılmıyor hocam Anti-Cheat'lar İllegal Activite Olarak Görüyor :/ -
Ee çalıştı mı program?
Çalışmadıysa, keyboard hook ile yapalım?
