Küçük Bir Yazılım
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.
İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html
-----------------------------Hocam Premium İstiyor :/
Edit: Ayrıca hocam Oyundayken Kısa Yol Tuşlarıyla Klavyeden Durdurup Devam Ettirme Olayını Yapabilirmiyiz ?
-----------------------------Dur bi bakayım, olmadı yenilerim linki.
Tuş olayı aklımda zaten ama şimdilik böyle idare edin eklediğimde buradan paylaşırım,
Knigt oynarken hiç kullanmadığınız bir tuş ismi verin mesela ben F12 düşünüyorum ama eğer bu tuş başka bir iş yapıyorsa olmaz.
-
Alternatfi Link Eklendi
-----------------------------
En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.
İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html
Alternatfi Link : http://hotfile.com/dl/18892491/6143d3c/KeySender.rar.html
-
edit: tmm
-
Edit : // :D
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Alternatfi Link Eklendi
-----------------------------
En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.
İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html
Alternatfi Link : http://hotfile.com/dl/18892491/6143d3c/KeySender.rar.html
-----------------------------Hocam Tab Olsun Hocam F12 İle Video Çekiyor
-
ufak birşeyde olsa şöle fikir alışverişleriyle ortaya çıkan bir proje olduğu için duygunlandım vallaha :/
eğer oyun arasındaki paket okuma/yollama vs vs ile uraşabilecek ne bilim her patchde güncel pointerları bulabilecek adam varsa iyi para kazanabilirik :|
-
Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
ufak birşeyde olsa şöle fikir alışverişleriyle ortaya çıkan bir proje olduğu için duygunlandım vallaha :/
eğer oyun arasındaki paket okuma/yollama vs vs ile uraşabilecek ne bilim her patchde güncel pointerları bulabilecek adam varsa iyi para kazanabilirik :|
-----------------------------Haco ben oynlardan pek anlamam, doğru düzgün oynadığım tek oyun RedAlert ti ona kendim hile yapabiliyormun Ceaht Engin ile . Ama bahsettiğin Knight ise bence o iş biraz zor çünkü çok fazla oynayanı ve çok fazla geliştiricisi var bildiğim kadarıyla.
Ve ben hiç Knight oynamadım :| Yani çokta bilmiyorum.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D
-----------------------------10 üzerindenmi hoca ? :)
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D
-----------------------------
Doğru şimdi Adam beleşe 40-50 TL değerinde program Yazıyor , vb kodlarını paylaşıyor , isteğe göre yenilikler yapıyor
Madalya Hak ediyor bence =/
