Küçük Bir Yazılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.

     

     

    İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html 


    -----------------------------

     

    Hocam Premium İstiyor :/

    Edit: Ayrıca hocam Oyundayken Kısa Yol Tuşlarıyla Klavyeden Durdurup Devam Ettirme Olayını Yapabilirmiyiz ?


    -----------------------------

    Dur bi bakayım, olmadı yenilerim linki.

    Tuş olayı aklımda zaten ama şimdilik böyle idare edin eklediğimde buradan paylaşırım,

     Knigt oynarken hiç kullanmadığınız bir tuş ismi verin mesela ben F12 düşünüyorum ama eğer bu tuş başka bir iş yapıyorsa olmaz.

     


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Alternatfi Link Eklendi
    -----------------------------

    En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.

     

     

    İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html 

    Alternatfi Link : http://hotfile.com/dl/18892491/6143d3c/KeySender.rar.html

     


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    edit: tmm

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    Edit : // :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Alternatfi Link Eklendi
    -----------------------------

    En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.

     

     

    İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html 

     

    Alternatfi Link : http://hotfile.com/dl/18892491/6143d3c/KeySender.rar.html

     


    -----------------------------

    Hocam Tab Olsun Hocam F12 İle Video Çekiyor


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    ufak birşeyde olsa şöle fikir alışverişleriyle ortaya çıkan bir proje olduğu için duygunlandım vallaha :/

    eğer oyun arasındaki paket okuma/yollama vs vs ile uraşabilecek ne bilim her patchde güncel pointerları bulabilecek  adam varsa iyi para kazanabilirik :|

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    ufak birşeyde olsa şöle fikir alışverişleriyle ortaya çıkan bir proje olduğu için duygunlandım vallaha :/

    eğer oyun arasındaki paket okuma/yollama vs vs ile uraşabilecek ne bilim her patchde güncel pointerları bulabilecek  adam varsa iyi para kazanabilirik :|

     


    -----------------------------

    Haco ben oynlardan pek anlamam, doğru düzgün oynadığım tek oyun RedAlert ti ona kendim hile yapabiliyormun Ceaht Engin ile . Ama bahsettiğin Knight ise bence o iş biraz zor çünkü çok fazla oynayanı ve çok fazla geliştiricisi var bildiğim kadarıyla.

    Ve ben hiç Knight oynamadım :|  Yani çokta bilmiyorum. 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D


    -----------------------------

     

    10 üzerindenmi hoca ? :) 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D


    -----------------------------
    Doğru şimdi Adam beleşe 40-50 TL değerinde program Yazıyor , vb kodlarını paylaşıyor , isteğe göre yenilikler yapıyor  
    Madalya Hak ediyor bence =/

Toplam Hit: 30075 Toplam Mesaj: 118