Küçük Bir Yazılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne usbsi yav o nerden çıktı. nie kasıonuzki pedal olarak gördürmek için.

    cheat engine mem.deki total hpyi bulun. Birde canınızın azalıp çoğalan değişken hpyi bulun. programdada değişekenhp


    -----------------------------

    Hocam Private Serverlar Hile Programı Olarak Algılıyor Sadece Uskoda Çalışıyor :/


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    şu programın en son halini bizede verseniz :)


    Full Destek Notebook Onarım Merkezleri...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    bladex38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şu programın en son halini bizede verseniz :)


    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html

    Daha Tamamlanmadı ancak.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    http://img6.imageshack.us/img6/2864/tro.jpg

    Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://img6.imageshack.us/img6/2864/tro.jpg

    Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???


    -----------------------------

    edit

    vb6 sourcelerini vermis galiba

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    DE5TROY3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://img6.imageshack.us/img6/2864/tro.jpg

    Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???


    -----------------------------

     

    edit

    vb6 sourcelerini vermis galiba


    -----------------------------

    Bende KasperSky 2010 Lisanslı Sürüm Var

    Ancak Bir Şey Göstermedi Bende :/


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    DE5TROY3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://img6.imageshack.us/img6/2864/tro.jpg

    Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???


    -----------------------------

     

    edit

    vb6 sourcelerini vermis galiba


    -----------------------------

    Bende KasperSky 2010 Lisanslı Sürüm Var

    Ancak Bir Şey Göstermedi Bende :/


    -----------------------------

    AutoItX3.dll yi KnightOnlineKeySender.exe ye gömünce otomatik virus diye algılıyor.

    KnightOnlineKeySender.exe: http://www.virustotal.com/analisis/af99b4e2cd649ab9aceab9f875475c3608627ebc13b971a3ab78bec048b135f8-1259352214

    AutoItX3.dll : http://www.virustotal.com/analisis/b986177644604a43f375f8630ff5bd170cebef6ee11f962a20f3e83079d333e5-1259352324

    ----

    AutoItX3.dll çıkarınca temiz gözüküyor ama AutoItX3.dll yi elle kayıt etmen lazım ozaman

    KnightOnlineKeySender.exe AutoUtX3.dll gömülmemiş : http://www.virustotal.com/analisis/29c4a5738f830213fb3184973ff1a89450afded864bf55cd4cc7929308ce00ae-1259352456

    Temiz hali : http://rapidshare.com/files/313074010/KnightOnlineKeySender.exe.html

    http://rapidshare.com/files/313074429/AutoItX3.dll.html

    ------------------------------

    elle kayıt için

    Genki:

    Linkdeki dll'yi indirip Yerel Disk C/Wİndows/system32 nin içine atıyoruz

    Başlat > Çaliştir > Cmd > regsvr32 C:/AutoItx3.dll ' yazip Enter'a basioruz ve karşiniza bu mesaj

    çıkacak: DllRegisterServer / D:\AutoItX3.dll başaryıla gerçekleştirildi

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    ZoktriP bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://img6.imageshack.us/img6/2864/tro.jpg

    Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???

     

     

     


    -----------------------------

     

    Bak zeki arkadaşım ben eğer millete bişey yutturmaya çalışsaydım kodlarıda verirmiydim ???  Eğer güvenmiyorsan kullanmazsın olur biter, eğer o programın normal exe sinden  bi sorun çıkarsa rene ye PM atın beni süresiz banlasın ok ?

    Ben kullandığım DLL dosyasını bile virustotal de tarattım 0 çıktı sonuç, senin dandirik antin ötmüşse tek sebebi ben .dll dosyasını kurulum yapmaya gerek olmasın diye programa gömdüm, çalışınca direk çıkartıyo.

    Yaw bu işlerden anlamadan ahkam kesenlere fitil oluyorum,  böyle adamlar insanı paylaşımdan soğutuyor ..... Bir daha benim paylaştığım hiç birşeyi indirme tamam ?????  


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    İşte son hali arkadaşlar. ZoktriP hariç herkes kullanabilr. 

     Sen kullanma ZoktriP sonra virüs faln girer sana  ;)

     

    Gerekli açıklamalar dosyada mevcut. 

    Linki : http://rapidshare.com/files/313174336/KnigtOnlineKeySender.rar.html 



    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    kullanmıcak olsamda.. eline sağlık dengbej...

Toplam Hit: 30074 Toplam Mesaj: 118