Küçük Bir Yazılım
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------
ne usbsi yav o nerden çıktı. nie kasıonuzki pedal olarak gördürmek için.
cheat engine mem.deki total hpyi bulun. Birde canınızın azalıp çoğalan değişken hpyi bulun. programdada değişekenhp
-----------------------------Hocam Private Serverlar Hile Programı Olarak Algılıyor Sadece Uskoda Çalışıyor :/
-
şu programın en son halini bizede verseniz :)
-
bladex38 bunu yazdı:
-----------------------------
şu programın en son halini bizede verseniz :)
-----------------------------http://rapidshare.com/files/312237898/KnigtOnlineKeySender.rar.html
Daha Tamamlanmadı ancak.
-

Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------

Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???
-----------------------------edit
vb6 sourcelerini vermis galiba
-
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------

Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???
-----------------------------edit
vb6 sourcelerini vermis galiba
-----------------------------Bende KasperSky 2010 Lisanslı Sürüm Var
Ancak Bir Şey Göstermedi Bende :/
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------

Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???
-----------------------------edit
vb6 sourcelerini vermis galiba
-----------------------------Bende KasperSky 2010 Lisanslı Sürüm Var
Ancak Bir Şey Göstermedi Bende :/
-----------------------------AutoItX3.dll yi KnightOnlineKeySender.exe ye gömünce otomatik virus diye algılıyor.
KnightOnlineKeySender.exe: http://www.virustotal.com/analisis/af99b4e2cd649ab9aceab9f875475c3608627ebc13b971a3ab78bec048b135f8-1259352214
AutoItX3.dll : http://www.virustotal.com/analisis/b986177644604a43f375f8630ff5bd170cebef6ee11f962a20f3e83079d333e5-1259352324
----
AutoItX3.dll çıkarınca temiz gözüküyor ama AutoItX3.dll yi elle kayıt etmen lazım ozaman
KnightOnlineKeySender.exe AutoUtX3.dll gömülmemiş : http://www.virustotal.com/analisis/29c4a5738f830213fb3184973ff1a89450afded864bf55cd4cc7929308ce00ae-1259352456
Temiz hali : http://rapidshare.com/files/313074010/KnightOnlineKeySender.exe.html
http://rapidshare.com/files/313074429/AutoItX3.dll.html
------------------------------
elle kayıt için
Genki:
Linkdeki dll'yi indirip Yerel Disk C/Wİndows/system32 nin içine atıyoruz
Başlat > Çaliştir > Cmd > regsvr32 C:/AutoItx3.dll ' yazip Enter'a basioruz ve karşiniza bu mesaj
çıkacak: DllRegisterServer / D:\AutoItX3.dll başaryıla gerçekleştirildi -
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------

Ulan kimse kimseye güvenemeyecek mi bu forumda? Bu ne kardeşim???
-----------------------------Bak zeki arkadaşım ben eğer millete bişey yutturmaya çalışsaydım kodlarıda verirmiydim ??? Eğer güvenmiyorsan kullanmazsın olur biter, eğer o programın normal exe sinden bi sorun çıkarsa rene ye PM atın beni süresiz banlasın ok ?
Ben kullandığım DLL dosyasını bile virustotal de tarattım 0 çıktı sonuç, senin dandirik antin ötmüşse tek sebebi ben .dll dosyasını kurulum yapmaya gerek olmasın diye programa gömdüm, çalışınca direk çıkartıyo.
Yaw bu işlerden anlamadan ahkam kesenlere fitil oluyorum, böyle adamlar insanı paylaşımdan soğutuyor ..... Bir daha benim paylaştığım hiç birşeyi indirme tamam ?????
-
İşte son hali arkadaşlar. ZoktriP hariç herkes kullanabilr.
Sen kullanma ZoktriP sonra virüs faln girer sana ;)
Gerekli açıklamalar dosyada mevcut.
Linki : http://rapidshare.com/files/313174336/KnigtOnlineKeySender.rar.html
-
kullanmıcak olsamda.. eline sağlık dengbej...
