Küçük Bir Yazılım
-
iSo bunu yazdı:
-----------------------------
kullanmıcak olsamda.. eline sağlık dengbej...
-----------------------------Eyvalah hoca saolasın...
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------İşte son hali arkadaşlar. ZoktriP hariç herkes kullanabilr.
Sen kullanma ZoktriP sonra virüs faln girer sana ;)
Gerekli açıklamalar dosyada mevcut.
Linki : http://rapidshare.com/files/313174336/KnigtOnlineKeySender.rar.html
-----------------------------Eyw Hocam Çok Teşekkürler.Ancak Şuan Pvpde Çalışmıyor Çünkü Uygulamalarda Pvp Gözükmüyor İşlemlerde Gözüküyor
KnightEmpire.Exe
Olarak Uskoda kullanırız ancak Cok saolasın
-
hocam knight oynamam ama eline sağlık böyle şunu yaparmısınız diye uğraştığın için :) herkes uğraşmaz yani
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------İşte son hali arkadaşlar. ZoktriP hariç herkes kullanabilr.
Sen kullanma ZoktriP sonra virüs faln girer sana ;)
Gerekli açıklamalar dosyada mevcut.
Linki : http://rapidshare.com/files/313174336/KnigtOnlineKeySender.rar.html
-----------------------------Eyw Hocam Çok Teşekkürler.Ancak Şuan Pvpde Çalışmıyor Çünkü Uygulamalarda Pvp Gözükmüyor İşlemlerde Gözüküyor
KnightEmpire.Exe
Olarak Uskoda kullanırız ancak Cok saolasın
-----------------------------Yeni özellik ekledim oradan "Aktif program hangisiyse ona gönder" i seçerek kullanabilirisn.
@tolgasen
Hoca biliyorum çoğu kimse uğraşmaz, ama madem başladık yaptığımız işi tam yapalım değilmi :) Eğer probleme çözüm olamazsak tahribat ın farkı nerde kalır...
-
En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.
İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html
-
bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?
-----------------------------Visual Basic 6 İle Yazıldı Diye Biliyorum :B
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?
-----------------------------AutoIT DLL'i kullanılarak yazıldı diye biliyorum.
Ve DLL'in içeriğini okumadım gerçi de, biri SDK kılıklı birşey post etmişti.
SDK'sı da olduktan sonra, bir DLL import edip yapmak zor olmasa gerek?
Ayrıca yanlış bilmiyorsam, kodları da paylaştı.
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.
İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html
-----------------------------Hocam Premium İstiyor :/
Edit: Ayrıca hocam Oyundayken Kısa Yol Tuşlarıyla Klavyeden Durdurup Devam Ettirme Olayını Yapabilirmiyiz ?
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?
-----------------------------Dil Visual Basic 6.0
Hoca bu soruya cevap vermek zor biraz, çünkü bana göre basit bir uygulamaydı ama yılların birikimi var bende, yaklaşık 5 yıllık VB6.0 birlikteliğimiz var :)
Ama genel olrakta zor bişey değil istersen kur VB.6.0 ı kodlarıda paylaşıyorum zaten, inceleyip sen karar ver istersen.
