Küçük Bir Yazılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    iSo bunu yazdı:
    -----------------------------

    kullanmıcak olsamda.. eline sağlık dengbej...


    -----------------------------

    Eyvalah hoca saolasın...


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    İşte son hali arkadaşlar. ZoktriP hariç herkes kullanabilr. 

     Sen kullanma ZoktriP sonra virüs faln girer sana  ;)

     

    Gerekli açıklamalar dosyada mevcut. 

    Linki : http://rapidshare.com/files/313174336/KnigtOnlineKeySender.rar.html 



    -----------------------------

    Eyw Hocam Çok Teşekkürler.Ancak Şuan Pvpde Çalışmıyor Çünkü Uygulamalarda Pvp Gözükmüyor İşlemlerde Gözüküyor

    KnightEmpire.Exe

    Olarak Uskoda kullanırız ancak Cok saolasın


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    hocam knight oynamam ama eline sağlık böyle şunu yaparmısınız diye uğraştığın için :) herkes uğraşmaz yani


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    İşte son hali arkadaşlar. ZoktriP hariç herkes kullanabilr. 

     Sen kullanma ZoktriP sonra virüs faln girer sana  ;)

     

    Gerekli açıklamalar dosyada mevcut. 

    Linki : http://rapidshare.com/files/313174336/KnigtOnlineKeySender.rar.html 


     

     

     

     

     

     


    -----------------------------

    Eyw Hocam Çok Teşekkürler.Ancak Şuan Pvpde Çalışmıyor Çünkü Uygulamalarda Pvp Gözükmüyor İşlemlerde Gözüküyor

    KnightEmpire.Exe

    Olarak Uskoda kullanırız ancak Cok saolasın

     

     

     

     


    -----------------------------

     

    Yeni özellik ekledim oradan "Aktif program hangisiyse ona gönder" i seçerek kullanabilirisn.

     

    @tolgasen

    Hoca biliyorum çoğu kimse uğraşmaz, ama madem başladık yaptığımız işi tam yapalım değilmi :) Eğer probleme çözüm olamazsak tahribat ın farkı nerde kalır...


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.

     

     

    İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?


    -----------------------------

    Visual Basic 6 İle Yazıldı Diye Biliyorum :B


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?


    -----------------------------

    AutoIT DLL'i kullanılarak yazıldı diye biliyorum.

    Ve DLL'in içeriğini okumadım gerçi de, biri SDK kılıklı birşey post etmişti.

    SDK'sı da olduktan sonra, bir DLL import edip yapmak zor olmasa gerek?

    Ayrıca yanlış bilmiyorsam, kodları da paylaştı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    En son sürümü, yeni birkaç özellik ekledim.

     

     

    İşte link : http://rapidshare.com/files/313353804/KeySender.rar.html 


    -----------------------------

     

    Hocam Premium İstiyor :/

    Edit: Ayrıca hocam Oyundayken Kısa Yol Tuşlarıyla Klavyeden Durdurup Devam Ettirme Olayını Yapabilirmiyiz ?


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu programı hangi dille yazdın hocam? o dildeki basit bir uygulama mı sayılır yoksa orta-iyi derecede biliyorsun ve bilginin büyük cogunlugunu kullanarak mı yazdın?


    -----------------------------

    Dil Visual Basic 6.0

     Hoca bu soruya cevap vermek zor biraz, çünkü bana göre basit bir uygulamaydı ama yılların birikimi var bende, yaklaşık 5 yıllık VB6.0  birlikteliğimiz var :)

    Ama genel olrakta zor bişey değil istersen kur VB.6.0 ı kodlarıda paylaşıyorum zaten, inceleyip sen karar ver istersen. 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
Toplam Hit: 30068 Toplam Mesaj: 118