Küçük Bir Yazılım
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
1-2 Ayda Olsun Öğrenicem Bu Vb 6'yı
Hocam Son Sürümde Çok Güzel Çalışıyor Ancak Klavye Ayarlarıyla Oynuyor Alt + Shift Yapmadan Düzelmiyor Sorun Nedir Söylermisiniz ?
-----------------------------Bende yok öyle bir problem. Nasıl bişey bu problem biraz daha açarmısın.
Ve bu problemi başka yaşayan varmı ?????
-----------------------------Hojam Tuşu Ayarlıyorum Oyuna Giriyorum Tuşa Bastım Tak Tak Başladı Minor Tekrar Basıyorum Durmuyor Programı Acıp tuşa Basmam Gerekiyor Ancak,Yazı Falan Yazılmıyor Klavyenin Tuş Yerleri değişmiş Gibi Oluyor,
Hani Alt+Shift Yapınca Örneğin türkçeden Ruscaya Geçer Ya Aynısı Oluyor Alt + Shift Yapmadan Düzeltemiyorum.
-
Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.
TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.
TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.
-----------------------------hoca pcnin içine etti Rye basıyorum çalıştır açılıyor bütün tuşların içine etti :|
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.
TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.
-----------------------------hoca pcnin içine etti Rye basıyorum çalıştır açılıyor bütün tuşların içine etti :|
-----------------------------Senden kaynaklıdır, başka kimseden ses çıkmıyor.
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.
TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.
-----------------------------hoca pcnin içine etti Rye basıyorum çalıştır açılıyor bütün tuşların içine etti :|
-----------------------------Senden kaynaklıdır, başka kimseden ses çıkmıyor.
-----------------------------Ses Çıkarın Uleyn :D
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
cordelian bunu yazdı:
-----------------------------
usb ile calısmayı ogrenmen lazım 1.Rs232 ile olursa yapması daha kolay 2.Usb mikroçipleri biraz pahalı 3.
-----------------------------
hocam pedal'in içindeki program lazım Zaten Biz kendi pedalimizi yapmak istemiyoruz
-----------------------------kardeş sıkıntını anladım...... sen bunun pedalsiz olanını istiyorsun yani sadece yazılımda işi bitirmeyi hedefliyorsun yaparsın hacım çok basit biraz makaleleri oku v.b. . da 10 dk nı almaz... ama çalışıyorken tutarda xtrap ban çekerse orası ayrı konu :)
-
4snake bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
< ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> cordelian bunu yazdı:
-----------------------------
usb ile calısmayı ogrenmen lazım 1.Rs232 ile olursa yapması daha kolay 2.Usb mikroçipleri biraz pahalı 3.
-----------------------------
hocam pedal'in içindeki program lazım Zaten Biz kendi pedalimizi yapmak istemiyoruz
-----------------------------kardeş sıkıntını anladım...... sen bunun pedalsiz olanını istiyorsun yani sadece yazılımda işi bitirmeyi hedefliyorsun yaparsın hacım çok basit biraz makaleleri oku v.b. . da 10 dk nı almaz... ama çalışıyorken tutarda xtrap ban çekerse orası ayrı konu :)
-----------------------------Hocam Knight Online'nin Eski Zamanlarında XTrap Vardı,Uskoda Kaldırdılar Pvplere Gelince Onlarda Soach Var Zaten Bu Programı Açınca Sokmuyor Oyuna :)
