Küçük Bir Yazılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    1-2 Ayda Olsun Öğrenicem Bu Vb 6'yı

    Hocam Son Sürümde Çok Güzel Çalışıyor Ancak Klavye Ayarlarıyla Oynuyor Alt + Shift Yapmadan Düzelmiyor Sorun Nedir Söylermisiniz ?


    -----------------------------

     

    Bende yok öyle bir problem. Nasıl bişey bu problem biraz daha açarmısın.

    Ve bu problemi başka yaşayan varmı ????? 


    -----------------------------

    Hojam Tuşu Ayarlıyorum Oyuna Giriyorum Tuşa Bastım Tak Tak Başladı Minor Tekrar Basıyorum Durmuyor Programı Acıp tuşa Basmam Gerekiyor Ancak,Yazı Falan Yazılmıyor Klavyenin Tuş Yerleri değişmiş Gibi Oluyor,

    Hani Alt+Shift Yapınca Örneğin türkçeden Ruscaya Geçer Ya Aynısı Oluyor Alt + Shift Yapmadan Düzeltemiyorum.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.

    TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.

    TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.


    -----------------------------

    hoca pcnin içine etti Rye basıyorum çalıştır açılıyor bütün tuşların içine etti :|


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.

    TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.


    -----------------------------

     

    hoca pcnin içine etti Rye basıyorum çalıştır açılıyor bütün tuşların içine etti :|


    -----------------------------

    Senden kaynaklıdır, başka kimseden ses çıkmıyor. 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muhtemelen seçtiğin tuştan kaynaklıdır, Ben aslında başta sırf o yüzden oyundaki kullanılmayan tuşları istemiştim.

    TAB olarak seç tuşu ve yine dene, bakalım aynı sorun devam ediyormu.

     


    -----------------------------

     

    hoca pcnin içine etti Rye basıyorum çalıştır açılıyor bütün tuşların içine etti :|


    -----------------------------

     

    Senden kaynaklıdır, başka kimseden ses çıkmıyor. 


    -----------------------------

    Ses Çıkarın Uleyn :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    usb ile calısmayı ogrenmen lazım 1.Rs232 ile olursa yapması daha kolay 2.Usb mikroçipleri biraz pahalı 3.


    -----------------------------
    hocam pedal'in içindeki program lazım Zaten Biz kendi pedalimizi yapmak istemiyoruz

     


    -----------------------------

    kardeş sıkıntını anladım...... sen bunun pedalsiz olanını istiyorsun yani sadece yazılımda işi bitirmeyi hedefliyorsun yaparsın hacım çok basit biraz makaleleri oku v.b. . da 10 dk nı almaz... ama çalışıyorken tutarda xtrap ban çekerse orası ayrı konu :)


    Kavanoz dipli dünya
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    4snake bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    usb ile calısmayı ogrenmen lazım 1.Rs232 ile olursa yapması daha kolay 2.Usb mikroçipleri biraz pahalı 3.


    -----------------------------
    hocam pedal'in içindeki program lazım Zaten Biz kendi pedalimizi yapmak istemiyoruz

     


    -----------------------------

     

    kardeş sıkıntını anladım...... sen bunun pedalsiz olanını istiyorsun yani sadece yazılımda işi bitirmeyi hedefliyorsun yaparsın hacım çok basit biraz makaleleri oku v.b. . da 10 dk nı almaz... ama çalışıyorken tutarda xtrap ban çekerse orası ayrı konu :)


    -----------------------------

    Hocam Knight Online'nin Eski Zamanlarında XTrap Vardı,Uskoda Kaldırdılar Pvplere Gelince Onlarda Soach Var Zaten Bu Programı Açınca Sokmuyor Oyuna :)


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
Toplam Hit: 30069 Toplam Mesaj: 118