Küçük Bir Yazılım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    yoyo bunu yazdı:
    -----------------------------

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D

     

     


    -----------------------------
    Doğru şimdi Adam beleşe 40-50 TL değerinde program Yazıyor , vb kodlarını paylaşıyor , isteğe göre yenilikler yapıyor  
    Madalya Hak ediyor bence =/

     


    -----------------------------

     

    Eyvallah hocam saolasın böyle düşündüğün için ama derdim madalya değil, tek derdim insanların boşuna 45-50 TL verip o pedallardan almasına gerek kalmaması.

    Ha bide arada  "Lan eyvallah be Dengbej" dedilermi ooo tamam işte :)


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

     

    Yeni özellikler klasörün içerisindeki Text te yazıyor.  Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.

    Link :  http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

     

    Yeni özellikler klasörün içerisindeki Text te yazıyor.  Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.

    Link :  http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html


    -----------------------------
    Lan Eyvallah Be Dengbej


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

     

    Yeni özellikler klasörün içerisindeki Text te yazıyor.  Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.

    Link :  http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html


    -----------------------------
    Lan Eyvallah Be Dengbej

     


    -----------------------------

    :))) 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

     

    Yeni özellikler klasörün içerisind

    eki Text te yazıyor.  Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.

    Link :  http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html


    -----------------------------
    Lan Eyvallah Be Dengbej

     


    -----------------------------

    :))) 


    -----------------------------
    Tab Tuşu amma Kıl Oldu Ha :D

    Tab Tuşuna Basınca Oyundaki Karakterlerin Yerleri Oynaşıyor O yüzden Program Gidip Geliyor Arada Olsun Bunada Şükür Tekrar Saol DengBej 


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

     

    Yeni özellikler klasörün içerisind

    eki Text te yazıyor.  Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.

    Link :  http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html

     

     

    -----------------------------

    Lan Eyvallah Be Dengbej

     

    -----------------------------

    :))) 

    -----------------------------
    Tab Tuşu amma Kıl Oldu Ha :D

    Tab Tuşuna Basınca Oyundaki Karakterlerin Yerleri Oynaşıyor O yüzden Program Gidip Geliyor Arada Olsun Bunada Şükür Tekrar Saol DengBej

     


    -----------------------------

    O iş kolay kardeş, düzenlemek 10 sn. Ama sizden yani bu mesajı okuyup Knight oynayan herkesten ricam ; Oyundayken görevi olmayan bir tuş yazın bana. 

    Genel bir sonuç bulalımki ikide bir değiştirmek zorunda kalmayayım değilmi ?  ;)

     


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dengbej bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

     

    Yeni özellikler klasörün içerisind

    eki Text te yazıyor.  Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.

    Link :  http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html

     

     

    -----------------------------

    Lan Eyvallah Be Dengbej

     

    -----------------------------

    :))) 

    -----------------------------
    Tab Tuşu amma Kıl Oldu Ha :D

    Tab Tuşuna Basınca Oyundaki Karakterlerin Yerleri Oynaşıyor O yüzden Program Gidip Geliyor Arada Olsun Bunada Şükür Tekrar Saol DengBej

     


    -----------------------------

    O iş kolay kardeş, düzenlemek 10 sn. Ama sizden yani bu mesajı okuyup Knight oynayan herkesten ricam ; Oyundayken görevi olmayan bir tuş yazın bana. 

    Genel bir sonuç bulalımki ikide bir değiştirmek zorunda kalmayayım değilmi ?  ;)

     


    -----------------------------
    Alt Tuşu İyi Olur Hocam Sol Taraftaki


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    bırakalı 3yıl felan oldu ama arada pvpye girdiğim oluyo harbiden "Lan eyvallah be Dengbej" diyorum hocam :)


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    bırakalı 3yıl felan oldu ama arada pvpye girdiğim oluyo harbiden "Lan eyvallah be Dengbej" diyorum hocam :)


    -----------------------------
    Pvplerde Çalışmıyor O Kötü :|


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    IronEagle bunu yazdı:
    -----------------------------

    DaSpOnGe bunu yazdı:
    -----------------------------

    bırakalı 3yıl felan oldu ama arada pvpye girdiğim oluyo harbiden "Lan eyvallah be Dengbej" diyorum hocam :)


    -----------------------------
    Pvplerde Çalışmıyor O Kötü :|

     


    -----------------------------

     

    ben zaten rogue oynayamıyorum çok tuş var ya :D warrior iyi sarıyo :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 30070 Toplam Mesaj: 118