Küçük Bir Yazılım
-
yoyo bunu yazdı:
-----------------------------
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej , sana puanım dokuz kanka :D
-----------------------------
Doğru şimdi Adam beleşe 40-50 TL değerinde program Yazıyor , vb kodlarını paylaşıyor , isteğe göre yenilikler yapıyor
Madalya Hak ediyor bence =/
-----------------------------Eyvallah hocam saolasın böyle düşündüğün için ama derdim madalya değil, tek derdim insanların boşuna 45-50 TL verip o pedallardan almasına gerek kalmaması.
Ha bide arada "Lan eyvallah be Dengbej" dedilermi ooo tamam işte :)
-
Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

Yeni özellikler klasörün içerisindeki Text te yazıyor. Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.
Link : http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

Yeni özellikler klasörün içerisindeki Text te yazıyor. Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.
Link : http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html
-----------------------------
Lan Eyvallah Be Dengbej -
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

Yeni özellikler klasörün içerisindeki Text te yazıyor. Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.
Link : http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html
-----------------------------
Lan Eyvallah Be Dengbej
-----------------------------:)))
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))

Yeni özellikler klasörün içerisind
eki Text te yazıyor. Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.
Link : http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html
-----------------------------
Lan Eyvallah Be Dengbej
-----------------------------:)))
-----------------------------
Tab Tuşu amma Kıl Oldu Ha :DTab Tuşuna Basınca Oyundaki Karakterlerin Yerleri Oynaşıyor O yüzden Program Gidip Geliyor Arada Olsun Bunada Şükür Tekrar Saol DengBej
-
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))
Yeni özellikler klasörün içerisind
eki Text te yazıyor. Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.
Link : http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html
-----------------------------
Lan Eyvallah Be Dengbej
-----------------------------:)))
-----------------------------
Tab Tuşu amma Kıl Oldu Ha :DTab Tuşuna Basınca Oyundaki Karakterlerin Yerleri Oynaşıyor O yüzden Program Gidip Geliyor Arada Olsun Bunada Şükür Tekrar Saol DengBej
-----------------------------O iş kolay kardeş, düzenlemek 10 sn. Ama sizden yani bu mesajı okuyup Knight oynayan herkesten ricam ; Oyundayken görevi olmayan bir tuş yazın bana.
Genel bir sonuç bulalımki ikide bir değiştirmek zorunda kalmayayım değilmi ? ;)
-
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
Dengbej bunu yazdı:
-----------------------------
Aha size en süper ve en son sürüm Knight Online KeySender :))
Yeni özellikler klasörün içerisind
eki Text te yazıyor. Artık TAB tuşu ile çalıştırılıp durduruluyor.
Link : http://hotfile.com/dl/18927996/ccffc06/KeySender.rar.html
-----------------------------
Lan Eyvallah Be Dengbej
-----------------------------:)))
-----------------------------
Tab Tuşu amma Kıl Oldu Ha :DTab Tuşuna Basınca Oyundaki Karakterlerin Yerleri Oynaşıyor O yüzden Program Gidip Geliyor Arada Olsun Bunada Şükür Tekrar Saol DengBej
-----------------------------O iş kolay kardeş, düzenlemek 10 sn. Ama sizden yani bu mesajı okuyup Knight oynayan herkesten ricam ; Oyundayken görevi olmayan bir tuş yazın bana.
Genel bir sonuç bulalımki ikide bir değiştirmek zorunda kalmayayım değilmi ? ;)
-----------------------------
Alt Tuşu İyi Olur Hocam Sol Taraftaki -
bırakalı 3yıl felan oldu ama arada pvpye girdiğim oluyo harbiden "Lan eyvallah be Dengbej" diyorum hocam :)
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
bırakalı 3yıl felan oldu ama arada pvpye girdiğim oluyo harbiden "Lan eyvallah be Dengbej" diyorum hocam :)
-----------------------------
Pvplerde Çalışmıyor O Kötü :| -
IronEagle bunu yazdı:
-----------------------------
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
bırakalı 3yıl felan oldu ama arada pvpye girdiğim oluyo harbiden "Lan eyvallah be Dengbej" diyorum hocam :)
-----------------------------
Pvplerde Çalışmıyor O Kötü :|
-----------------------------ben zaten rogue oynayamıyorum çok tuş var ya :D warrior iyi sarıyo :D
