Şehit Aileleri Öfkelendi
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------xz bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
şayet kürt açılımıysa adı buysa Kürtlere Yönelik olması gerekmiyor mu? bu açılım kürt açılımı denilip pkk ya yapılıyorsa bu kürtlere yapılmış bir hakarettir o zaman kürtleri pkk ile eş değer tutulmasıdır bu açılım ben kürtler ile pkk nın ayrımını yapan bir kişiyim bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum
-----------------------------Tamamda Sanki Ülkede Kürtleri Temsil Eden Pkk ile Bağlantısı Olmayan Bir Kurummu var.. Buyrun bide buradan yakın.
-----------------------------tamamda niye uzatıyorsun konuyu , nedemeye çalışıyorsun açık konuş bari. Kürtleri temsil nedemek ?? Bu ülkedeki milleti temsil eden bir Türk Devleti, meclisi, hükümeti var ; partiler kurumlar vb etnik kimliklerin dini cemaatlerin, azınlıkların vb temsilcisi borazanı olamazlar. Senin laflarından da ben şunu anlıyorum ki , varlık yokluk savaşına yaklaştığımız bu zamanlarda , ağzından bal damlasa bile kendine kürt diyen hiç kimseye ya da niyetine güvenemeyiz.
-----------------------------Neden Xz Neden Bu Kadar sana Dokunduki Bu Söz.. Kürtler Pkk ile Yada Dtp ile Neden Gündeme Geliyor Diyenlere Yanıt Vermiştim. Onlar Öyle Diyorlar. Kürtleri Temsil Edecek Kimseye Müsamaha Gösterilmiyorki, Ahha Seninde Çıkışın Net Olarak Gösteriyorki, Temsil Namı Hesabına Kim Öne Çıkarsa, Dtp den Pkk Dan farkı Kalmayacak. Kürtler ile İlgili Her şeyi Karalıyoruz Pervasızca. Nasıl Olacak Bu İş...
Nasıl Bu İki Milleti Bir Araya Getirecez... Ama Seni Bu Enterese Etmez, Varsa Yoksa O Bitmek Tükenmek Bilmiyen Turancılık İlkenizi Dikte Etmeniz Gerekiyor Ya... Bunu Dikte Edenler Dikte Ettikçede Canı Yanan Çevreler İlle Olur, Derken Çatışmalar Şehitler Ve Sonu Gelmeyen Dipsiz Kuyu Misali, Kabuslar...
Bu Ülke İnsanları Daha Ne Kadar Güne Kabusla Uyanmaya devam edecek.. Turancılık Osmanlıda Kaldı. Dünyaya Yayılım Amacı Güden. Türk Kültürünü Yayma Amacı Güden Bir Çalışma idi. O zamanlar Hakkıyla Uygulanırdı. Fethedilen Ülkelerin Hiç Birinin Dil, Din, Kültürel Varlıklarına Asla Halel Getirilmezdi. Ama Osmanlı Mozayiği Aşılanır ve Birleşik Kültür Mozayiği Kurulurdu..
Neyse Açık Konuş Dedin. Daha ne diyeyim. Budur olan Biten. Şimdilik Kafamdan Geçtiği Kadar.
-----------------------------orospunun tövbesi s*k* görünceye kadarmış artık bu saatten sonra kimseden iyimser bir tavır beklemeyin. ilk okul 1 e giden çocuk bile neyin ne oldunu anladı.
-----------------------------Terbiyeli Konuş, Ağzından Akan Salyaları Görür Gibiyim. Söz Konusu Kürt Oldumu Barışı Bile Götünüzden Görürsünüz. Senden ve Senin Gibilerden Karşılanacak Tavır Anca Yeni Şehitlerden İbarettir. Allah Ülkemi Ne İdüğü Belirsiz Şeytanlardan Korusun.... Kürdün Ne Orospuluğunu Gördün. Sen ne Diyorsun. OneMinute edebinde kal. O Kadar İleri Gitme.!
Bu Barış Sağlandıktan sonrada, Faşist Kesim, Enik Gibi Ortalığı Karıştırmazsa Bir Daha Kimse Kürt Türk Meselesi Duymayacak. İyi Niyetine Kimsenin İnanmıyormuş, Lafa Bak. Çok Kanın Kaynıyorsa Dağdalar Buyrun Diyecem ama, Şansına Küs Hadır İniyolar Hepsi Aşşağı..
Bu Gün Tv de Tayyibi İzledim, Dikkatlice İzledim. Adamın Samimiyetine İnanıyorum. Bu adam Bu Yarayı İyileştirecek Kanaatindeyim. Tayyibi Günahım Kadar Sevmem Ama Bu Adam Piskopattır Yapar. Yapar o. O Her Dediğini Yapmıştır, Bunuda Yapacak. Ülkemizde Artık Pkk Adını Duymayacağız.
-----------------------------hoca başörtüsü konusuna girmek istemezdim ama samimiyet testi açısından önemli bence.
tayyip erdoğan başörtü konusunda da çok samimiydi. başörtüyü ve özgürlükleri savunan kesime sürekli ilgiyle yaklaşıyordu. oy kaynağı bu kesimdi çünkü. peki ne oldu sonunda halledebildi mi bu sorunu? çok psikopat çok akıllı olsaydı anayasa mahkemesinde kabul edilmesini de sağlayabilirdi?
Bu ülkede yıllar boyu başörtüsü yüzünden büyük kavgalar edildi. okullarda gençler birbirine girdi. sebebi neydi? gençlerin başörtüsüyle okula girememesi. bu olay anayasa mahkemesinden döndüğünden beri tek kimse başörtüsü konuşmuyor, halk bu konuda kavga etmiyor evet. peki ne değişti yani sonuç olarak? benim aklıma şu geliyor: demekki başörtülü insanları oy için kullanan bir tayyip erdoğan vardı. ve bu tayyip erdoğan oy için neden kürt vatandaşları kullanıyor olmasın gibi bir soru var aklımda şimdilerde.
dikkat ettiysen diğer fikirlerin hakkında yorum yapmadım. sadece tayyip erdoğanın samimiyeti konusunda seninle aynı fikirde değilim bunu söylemek istedim
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------xz bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
şayet kürt açılımıysa adı buysa Kürtlere Yönelik olması gerekmiyor mu? bu açılım kürt açılımı denilip pkk ya yapılıyorsa bu kürtlere yapılmış bir hakarettir o zaman kürtleri pkk ile eş değer tutulmasıdır bu açılım ben kürtler ile pkk nın ayrımını yapan bir kişiyim bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum
-----------------------------Tamamda Sanki Ülkede Kürtleri Temsil Eden Pkk ile Bağlantısı Olmayan Bir Kurummu var.. Buyrun bide buradan yakın.
-----------------------------tamamda niye uzatıyorsun konuyu , nedemeye çalışıyorsun açık konuş bari. Kürtleri temsil nedemek ?? Bu ülkedeki milleti temsil eden bir Türk Devleti, meclisi, hükümeti var ; partiler kurumlar vb etnik kimliklerin dini cemaatlerin, azınlıkların vb temsilcisi borazanı olamazlar. Senin laflarından da ben şunu anlıyorum ki , varlık yokluk savaşına yaklaştığımız bu zamanlarda , ağzından bal damlasa bile kendine kürt diyen hiç kimseye ya da niyetine güvenemeyiz.
-----------------------------Neden Xz Neden Bu Kadar sana Dokunduki Bu Söz.. Kürtler Pkk ile Yada Dtp ile Neden Gündeme Geliyor Diyenlere Yanıt Vermiştim. Onlar Öyle Diyorlar. Kürtleri Temsil Edecek Kimseye Müsamaha Gösterilmiyorki, Ahha Seninde Çıkışın Net Olarak Gösteriyorki, Temsil Namı Hesabına Kim Öne Çıkarsa, Dtp den Pkk Dan farkı Kalmayacak. Kürtler ile İlgili Her şeyi Karalıyoruz Pervasızca. Nasıl Olacak Bu İş...
Nasıl Bu İki Milleti Bir Araya Getirecez... Ama Seni Bu Enterese Etmez, Varsa Yoksa O Bitmek Tükenmek Bilmiyen Turancılık İlkenizi Dikte Etmeniz Gerekiyor Ya... Bunu Dikte Edenler Dikte Ettikçede Canı Yanan Çevreler İlle Olur, Derken Çatışmalar Şehitler Ve Sonu Gelmeyen Dipsiz Kuyu Misali, Kabuslar...
Bu Ülke İnsanları Daha Ne Kadar Güne Kabusla Uyanmaya devam edecek.. Turancılık Osmanlıda Kaldı. Dünyaya Yayılım Amacı Güden. Türk Kültürünü Yayma Amacı Güden Bir Çalışma idi. O zamanlar Hakkıyla Uygulanırdı. Fethedilen Ülkelerin Hiç Birinin Dil, Din, Kültürel Varlıklarına Asla Halel Getirilmezdi. Ama Osmanlı Mozayiği Aşılanır ve Birleşik Kültür Mozayiği Kurulurdu..
Neyse Açık Konuş Dedin. Daha ne diyeyim. Budur olan Biten. Şimdilik Kafamdan Geçtiği Kadar. Arkadaşım Bura Türkiye, Atatürk Kurdu, Büyük Bir Mücadele ile Kazandık Vatanımızı... Birbirimizi Embesiller Gibi İtip Kakmaktan Biran Önce Vazgeçmeliyiz. Bu Sözden Kimsenin Göbeği Şişmemelidir. Bunu Tesis eden, Birliği Kurmak İçin Çabalayn Kim Olursa Olsun Gözümün Nurudur...!
Varmı Fikrimde Kimseyi Öldürmek. Varmı Fikrimde Kimseye Zarar vermek. Bazılarının Korkuları var Diye Benide Karalayabilirler. Ama Bu İş Çocuk Oyuncağı Olmaktan Çıkalı Epey bir Hayli Zaman Aştı. Yeter Artık Yeter. Çok Dua Ettim Allah Kabul Etti. Sanırım En Sonunda Özlenen Barış Gelecek.
-----------------------------Barışı bu ülke bu sekilde yarı pkknın istediği yarı bizim istediğimiz sekilde alacaksa hic almasın.Şehit analarını kızdırmadan bitirmenin yolu varmı demissin var.
Cıkarıcaksın 20 tane F16 cıkarıcaksın 10 tane apachi yanlarında karadanda destek askerlerini vericen bizim dağlardan itibaren bütün her mağarayı taşı toprağı vurucak.Hiç dinlemicen demokrasi falan yapıcaksın sınır ötesi operasyonu temizlicen bir güzel.Temizleyemesende sağlam darbe vurucan.
Ondan sonra dokunulmazlıklar kalkacak,askere polis taş atan şerefsizleri terör örgütüne üye olmak ve toplumun bölünmez bütünlüğüne zarar vermek suclarından yargılayacan %70 ini içeri atacan bi 8 sene güzel yatacaklar.Ondan sonra böle oluyor mu görelim.Artık cok yüz buldular bunlar.Bu ülkeyi Türkler 3 günde almadı 3 günde de vermez.O kadar !
Bu ülkede kürtler bizden daha rahat yasıyor bence artık arpası fazla gelen it gibi havlamaya baslıyor.Arpası fazla geleninde arpasını keseriz.Beğenmeyen yürüsün k.ırağa.
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Zordur bilirim. Ne Onların Ölümünü Kabullenmek, Nede Bu Şekilde Oluşunu Kabullenmek Zordur. Ancak Şehit Aileleri Barışın Önüne Engel Teşkil Edecek Tarz Siyasete Alet Edilmektedir. Buda Apayrı Bir Karışıklık Rüzgarı Estirebilir Türkiyede.
Nasılki Vatan Uğruna Ölmeyi Göze Alıyorsak. Aynı Şekil Barış için Sineye Çekeceğiz Bu Yaklaşımları. Sanmıyorumki Ülkeden Toprak Koparmaya Kadar Götüre Mevcut Yönetim. Bekleyeceğiz Sonucu Göreceğiz. Zaten O Konuda Bir Terslik Ederlerse Karışık Olan Türkiye Yüzleşeceği İç Savaşı Öylede olsa Böylede Olsa Yaşayacak.
Hazin Olan ise Ne Biliyormusunuz, Bu Açılım Konusu Şayet Amacından Öte bişey ise, Gelecek Olan İç Savaş Sürecinin Tarihini Erkene Almaya Yarayacak. Çok Daha Uzun Yıllar Sonra Olabilitesi Yüksek İhtimal İç Savaş, Çok Yakında Patlak Verecek Demektir..
-----------------------------Evladını kaybeden sen misin? Onlara karşı bir yorumda bulunmak senin haddine değil! Anlayamazsın da acısını!
O şehit anası bizim anamız.Konuşmak onun en büyük hakkı! Hiçbir gerekçe onun susması gerektiği fikrini savunamaz!
Bu durumda şölenle karşılanan orospu çocuklarına laf etmiyorsunda iki şehit anasını mı eleştiriyorsun?
Bir de tutturulmuş bir iç savaş bilmem ne...Kim yapabilir iç savaşı ya? Kabul mu ediyorsun tüm kürtlerin pkk lı olduğunu? Her Türk-Kürt başlığının altından bu tür yorumlarla sen çıkmaya başladın hoca...
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Zordur bilirim. Ne Onların Ölümünü Kabullenmek, Nede Bu Şekilde Oluşunu Kabullenmek Zordur. Ancak Şehit Aileleri Barışın Önüne Engel Teşkil Edecek Tarz Siyasete Alet Edilmektedir. Buda Apayrı Bir Karışıklık Rüzgarı Estirebilir Türkiyede.
Nasılki Vatan Uğruna Ölmeyi Göze Alıyorsak. Aynı Şekil Barış için Sineye Çekeceğiz Bu Yaklaşımları. Sanmıyorumki Ülkeden Toprak Koparmaya Kadar Götüre Mevcut Yönetim. Bekleyeceğiz Sonucu Göreceğiz. Zaten O Konuda Bir Terslik Ederlerse Karışık Olan Türkiye Yüzleşeceği İç Savaşı Öylede olsa Böylede Olsa Yaşayacak.
Hazin Olan ise Ne Biliyormusunuz, Bu Açılım Konusu Şayet Amacından Öte bişey ise, Gelecek Olan İç Savaş Sürecinin Tarihini Erkene Almaya Yarayacak. Çok Daha Uzun Yıllar Sonra Olabilitesi Yüksek İhtimal İç Savaş, Çok Yakında Patlak Verecek Demektir..
-----------------------------Evladını kaybeden sen misin? Onlara karşı bir yorumda bulunmak senin haddine değil! Anlayamazsın da acısını!
O şehit anası bizim anamız.Konuşmak onun en büyük hakkı! Hiçbir gerekçe onun susması gerektiği fikrini savunamaz!
Şölenle karşılanan orospu çocuklarına laf etmiyorsunda iki şehit anasını mı eleştiriyorsun?
Bir de tutturulmuş bir iç savaş bilmem ne...Kim yapabilir iç savaşı ya? Kabul mu ediyorsun tüm kürtlerin pkk lı olduğunu? Her Türk-Kürt başlığının altından bu tür yorumlarla sen çıkmaya başladın hoca...
-----------------------------Doğru söledin.
@Shockman
Cok güzel nabza göre şerbet veriyorsun.
-
4 sene evvel lise 1 de tarih hocamız abd nükleer füzelerini incirliğe yerleştirdi biri istanbula biri ankaraya dönük bataryalarda bekliyor. onun için ne dese yaptırıyor trkiyeye demişti. ve ekledi; 10 yıl içinde Kürdistan kurulacak Sarkozy başkan secilecek (fransa) ermenilerle anlaşmalar yapılacak... ve ortasaydakşi türklerle aramız acılacak...
Arkadaslar yemin ediyorum aynen bunları söylemişti... ve ben kahin değilim ama bunlar apacık ortada demişti. Çok ileri görüşlü bir adamdı. Şimdi onu arıyorum yana yana
-
Shockman Kürtlere laf söyletmiyor pkk'lı değiller diye ama benim Kars'taki Kürtler'den fazla pkk'lı çıkmadığını söylemem üzerine Türkler'in çok olduğu yerlerde sesleri çıkmıyor demişti. Yani ona göre hepsi pkk destekçisi. Kendisi de içten içten destekliyor herhalde o yüzden öyle düşünüyor. O öyle sansın. Ben en az benim kadar vatanını seven Kürt de tanıyorum. Shockman, bu sorun çözülsün de isterse Türkler pkk'ya göt vererek çözülsün umrumda değil mantığında. 30 yıldır çözülmedi bir de göt verin bakalım belki çözülür düşüncesindeler. Sanki o şerefsizleri biz yolladık dağa. Adam olsunlar insinler aşağı uslu uslu otursunlar. Dağa çıkan onlar suçlu olan biz. Neymiş hakmış, özgürlükmüş. Ne hakkı ne özgürlüğü? İstanbulu bile istila ettiniz daha ne istiyorsunuz. Ev tutarken Kürt mahallesi mi değil mi diye araştırıyoruz sizin yüzünüzden. Dil dil diye tutturdunuz kendiniz dil kursları açtınız ilgisizlikten dolayı kapanmadı mı? Ana dilde eğitimmiş. Ananın diline meraklıysan dilini anan öğretsin. Türkiye Cumhuriyeti'nin okulunda okuyorsan Türkçe eğitim alacaksın beğenmiyorsan git Irak'ta oku. Tutan mı var?
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------
Shockman Kürtlere laf söyletmiyor pkk'lı değiller diye ama benim Kars'taki Kürtler'den fazla pkk'lı çıkmadığını söylemem üzerine Türkler'in çok olduğu yerlerde sesleri çıkmıyor demişti. Yani ona göre hepsi pkk destekçisi. Kendisi de içten içten destekliyor herhalde o yüzden öyle düşünüyor. O öyle sansın. Ben en az benim kadar vatanını seven Kürt de tanıyorum. Shockman, bu sorun çözülsün de isterse Türkler pkk'ya göt vererek çözülsün umrumda değil mantığında. 30 yıldır çözülmedi bir de göt verin bakalım belki çözülür düşüncesindeler. Sanki o şerefsizleri biz yolladık dağa. Adam olsunlar insinler aşağı uslu uslu otursunlar. Dağa çıkan onlar suçlu olan biz. Neymiş hakmış, özgürlükmüş. Ne hakkı ne özgürlüğü? İstanbulu bile istila ettiniz daha ne istiyorsunuz. Ev tutarken Kürt mahallesi mi değil mi diye araştırıyoruz sizin yüzünüzden. Dil dil diye tutturdunuz kendiniz dil kursları açtınız ilgisizlikten dolayı kapanmadı mı? Ana dilde eğitimmiş. Ananın diline meraklıysan dilini anan öğretsin. Türkiye Cumhuriyeti'nin okulunda okuyorsan Türkçe eğitim alacaksın beğenmiyorsan git Irak'ta oku. Tutan mı var?
-----------------------------Aynen hoca.
Ayrıca o kursların daha önce forumda linklerini de vermiştim...
-
ShockMan Üzerine Gelmeniz Sorunları Çözecekse, Buyrun Geliyim Boynumu Vurun. :)
Evladımı Veren benmiyim demişsiniz, Hepinize isim vermeden Yanıt Vermeye Çalışacam. Sadece Pkk Türklerimi Vuruyordu dersem Sanırım Cevap Olarak Yeterlidir. Ama Anlamayan Gözler Ve Kulaklar İçin Sadece Cevap Yıkım Ve Savaş İstemidir.
Birde Nabza Göre Şerbet Vermesini Biliyorum Diyen Vatandaş Var, Güzel Konuşmak Sanattır, Anlatmak istediğini Anlatmayı Becerebilmek, İnsanların Özlük Haklarına Saldırmadan Tartışmasını Bilmek Suç ise Tamam Ben Suçluyum. Ayrıca Ark Niyetle Söylenmiş Bir Söz Ne Diyebilirimki...
ShockMan Neden Kürtlere Laf Söylesin Bir Kısım Irkçı Kesim Memnun Olsun Diye Maymunlukmu Etsin, Bumu İstem.! ShockMan Türklerede Laf Söyletmez. ShockMan Irkçılık Karşıtı Bir Şahsiyettir.! Bu Kadar İlgi Ve Alakanız İçin Teşekkür ederim. :)
Ne Diyebilirimki, Ben Kızmıyorum Hiç Birinize. Ama Ülkedeki Sorunları Tartışıyoruz Burada, Birbirimizi Kırmaya Gelmedik Arkadaşlar.
DipNot: Yanlış Hareket Eden Kürtleride Eleştiririm, Yanlış Hareket Eden Türkleride Eleştiririm. Kimseye Bir Zararım Yoktur. Kimseye Kinim Yoktur. Kinci Bir Şahsiyet Değilim. Sadece Bu Ülkedeki İnsanların Ezilmesini Görmeyi İstemeyen Biri Olarak Yazıyorum. Mümkün Mertebe Kimseyi Kırmak İstemiyorum. Kimseyi Kendime Düşman Edinmek İstemiyorum. Tartışmalarımdan Memnun Olanlar Var, Olmayanlar Var. İstemeyen Benimle Tartışmasın, İsteyen Tartışabilir, Benden En Ufak Hakaret Görmez.
Son Olarak Bu Ülke Hepimizin, Turancılık Yayılımcılık, Gibi Kavramlar ile, Kürtçülük ve Faşizmin Her Alanındaki Faaliyetler ile Kimsenin Kirletmeye Hakkı Yoktur.!
-
god bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------xz bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
şayet kürt açılımıysa adı buysa Kürtlere Yönelik olması gerekmiyor mu? bu açılım kürt açılımı denilip pkk ya yapılıyorsa bu kürtlere yapılmış bir hakarettir o zaman kürtleri pkk ile eş değer tutulmasıdır bu açılım ben kürtler ile pkk nın ayrımını yapan bir kişiyim bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum
-----------------------------Tamamda Sanki Ülkede Kürtleri Temsil Eden Pkk ile Bağlantısı Olmayan Bir Kurummu var.. Buyrun bide buradan yakın.
-----------------------------tamamda niye uzatıyorsun konuyu , nedemeye çalışıyorsun açık konuş bari. Kürtleri temsil nedemek ?? Bu ülkedeki milleti temsil eden bir Türk Devleti, meclisi, hükümeti var ; partiler kurumlar vb etnik kimliklerin dini cemaatlerin, azınlıkların vb temsilcisi borazanı olamazlar. Senin laflarından da ben şunu anlıyorum ki , varlık yokluk savaşına yaklaştığımız bu zamanlarda , ağzından bal damlasa bile kendine kürt diyen hiç kimseye ya da niyetine güvenemeyiz.
-----------------------------Neden Xz Neden Bu Kadar sana Dokunduki Bu Söz.. Kürtler Pkk ile Yada Dtp ile Neden Gündeme Geliyor Diyenlere Yanıt Vermiştim. Onlar Öyle Diyorlar. Kürtleri Temsil Edecek Kimseye Müsamaha Gösterilmiyorki, Ahha Seninde Çıkışın Net Olarak Gösteriyorki, Temsil Namı Hesabına Kim Öne Çıkarsa, Dtp den Pkk Dan farkı Kalmayacak. Kürtler ile İlgili Her şeyi Karalıyoruz Pervasızca. Nasıl Olacak Bu İş...
Nasıl Bu İki Milleti Bir Araya Getirecez... Ama Seni Bu Enterese Etmez, Varsa Yoksa O Bitmek Tükenmek Bilmiyen Turancılık İlkenizi Dikte Etmeniz Gerekiyor Ya... Bunu Dikte Edenler Dikte Ettikçede Canı Yanan Çevreler İlle Olur, Derken Çatışmalar Şehitler Ve Sonu Gelmeyen Dipsiz Kuyu Misali, Kabuslar...
Bu Ülke İnsanları Daha Ne Kadar Güne Kabusla Uyanmaya devam edecek.. Turancılık Osmanlıda Kaldı. Dünyaya Yayılım Amacı Güden. Türk Kültürünü Yayma Amacı Güden Bir Çalışma idi. O zamanlar Hakkıyla Uygulanırdı. Fethedilen Ülkelerin Hiç Birinin Dil, Din, Kültürel Varlıklarına Asla Halel Getirilmezdi. Ama Osmanlı Mozayiği Aşılanır ve Birleşik Kültür Mozayiği Kurulurdu..
Neyse Açık Konuş Dedin. Daha ne diyeyim. Budur olan Biten. Şimdilik Kafamdan Geçtiği Kadar.
-----------------------------orospunun tövbesi s*k* görünceye kadarmış artık bu saatten sonra kimseden iyimser bir tavır beklemeyin. ilk okul 1 e giden çocuk bile neyin ne oldunu anladı.
-----------------------------Terbiyeli Konuş, Ağzından Akan Salyaları Görür Gibiyim. Söz Konusu Kürt Oldumu Barışı Bile Götünüzden Görürsünüz. Senden ve Senin Gibilerden Karşılanacak Tavır Anca Yeni Şehitlerden İbarettir. Allah Ülkemi Ne İdüğü Belirsiz Şeytanlardan Korusun.... Kürdün Ne Orospuluğunu Gördün. Sen ne Diyorsun. OneMinute edebinde kal. O Kadar İleri Gitme.!
Bu Barış Sağlandıktan sonrada, Faşist Kesim, Enik Gibi Ortalığı Karıştırmazsa Bir Daha Kimse Kürt Türk Meselesi Duymayacak. İyi Niyetine Kimsenin İnanmıyormuş, Lafa Bak. Çok Kanın Kaynıyorsa Dağdalar Buyrun Diyecem ama, Şansına Küs Hadır İniyolar Hepsi Aşşağı..
Bu Gün Tv de Tayyibi İzledim, Dikkatlice İzledim. Adamın Samimiyetine İnanıyorum. Bu adam Bu Yarayı İyileştirecek Kanaatindeyim. Tayyibi Günahım Kadar Sevmem Ama Bu Adam Piskopattır Yapar. Yapar o. O Her Dediğini Yapmıştır, Bunuda Yapacak. Ülkemizde Artık Pkk Adını Duymayacağız.
-----------------------------hoca başörtüsü konusuna girmek istemezdim ama samimiyet testi açısından önemli bence.
tayyip erdoğan başörtü konusunda da çok samimiydi. başörtüyü ve özgürlükleri savunan kesime sürekli ilgiyle yaklaşıyordu. oy kaynağı bu kesimdi çünkü. peki ne oldu sonunda halledebildi mi bu sorunu? çok psikopat çok akıllı olsaydı anayasa mahkemesinde kabul edilmesini de sağlayabilirdi?
Bu ülkede yıllar boyu başörtüsü yüzünden büyük kavgalar edildi. okullarda gençler birbirine girdi. sebebi neydi? gençlerin başörtüsüyle okula girememesi. bu olay anayasa mahkemesinden döndüğünden beri tek kimse başörtüsü konuşmuyor, halk bu konuda kavga etmiyor evet. peki ne değişti yani sonuç olarak? benim aklıma şu geliyor: demekki başörtülü insanları oy için kullanan bir tayyip erdoğan vardı. ve bu tayyip erdoğan oy için neden kürt vatandaşları kullanıyor olmasın gibi bir soru var aklımda şimdilerde.
dikkat ettiysen diğer fikirlerin hakkında yorum yapmadım. sadece tayyip erdoğanın samimiyeti konusunda seninle aynı fikirde değilim bunu söylemek istedim
-----------------------------God Hocam, Tayyibin O Konudaki Gevşekliği Benimde Dikkatimi Çekmiş. Ancak Belirtmek İsterimki, Anayasadan Dönen Kanun Taslağını Tekrar işletecektir, Aslında Kendisinin Avukatı Değilim. Ancak O Dönem Anaysada Yetkileri Elinde Barındırmıyordu Kanaatimce. Ve Başörtüsü Halkın İstemi olan Bir Durum. Bunu Madem Halk İstiyor Devlet Vermek Zorundadır. Nihayetinde Cumhuriyet Rejimi ile Yönetiliyoruz Sözde. Sözde Diyecem Çünkü Rejimin Halkla Pek Bi Alakası Yok Gibi.
Tayyibin Durumdan Haberi Var gibi Gözüküyor. Şu an Bu Kirli Savaş, Çok Önemli Bir Ülke Sorunu durumunda, Bu Savaşı Durdurabilmek için Kafa Yormakta. Benim Umudum, Açılımın Hedef Gayesini Şaşmadan Tüm Ülkeye Refah Getirmesidir.
Açılımın Getirisi Şayet Hedef Şaşmaz ise, Farklı Durumlar Oluşmaz ise, Ülkede Rafaha Yönelik Halkın Sosyal Yaşamının Tesisine Yönelik Başörtüsü İsteminden Tutun, Tüm Taleplerin Karşılanabileceği Refah Bir TürkiyeYaratılabilir Pekala. Fikrim Bu Konuda Budur.Saygılar.
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan Üzerine Gelmeniz Sorunları Çözecekse, Buyrun Geliyim Boynumu Vurun. :)
Evladımı Veren benmiyim demişsiniz, Hepinize isim vermeden Yanıt Vermeye Çalışacam. Sadece Pkk Türklerimi Vuruyordu dersem Sanırım Cevap Olarak Yeterlidir. Ama Anlamayan Gözler Ve Kulaklar İçin Sadece Cevap Yıkım Ve Savaş İstemidir.
Birde Nabza Göre Şerbet Vermesini Biliyorum Diyen Vatandaş Var, Güzel Konuşmak Sanattır, Anlatmak istediğini Anlatmayı Becerebilmek, İnsanların Özlük Haklarına Saldırmadan Tartışmasını Bilmek Suç ise Tamam Ben Suçluyum. Ayrıca Ark Niyetle Söylenmiş Bir Söz Ne Diyebilirimki...
ShockMan Neden Kürtlere Laf Söylesin Bir Kısım Irkçı Kesim Memnun Olsun Diye Maymunlukmu Etsin, Bumu İstem.! ShockMan Türklerede Laf Söyletmez. ShockMan Irkçılık Karşıtı Bir Şahsiyettir.! Bu Kadar İlgi Ve Alakanız İçin Teşekkür ederim. :)
Ne Diyebilirimki, Ben Kızmıyorum Hiç Birinize. Ama Ülkedeki Sorunları Tartışıyoruz Burada, Birbirimizi Kırmaya Gelmedik Arkadaşlar.
DipNot: Yanlış Hareket Eden Kürtleride Eleştiririm, Yanlış Hareket Eden Türkleride Eleştiririm. Kimseye Bir Zararım Yoktur. Kimseye Kinim Yoktur. Kinci Bir Şahsiyet Değilim. Sadece Bu Ülkedeki İnsanların Ezilmesini Görmeyi İstemeyen Biri Olarak Yazıyorum. Mümkün Mertebe Kimseyi Kırmak İstemiyorum. Kimseyi Kendime Düşman Edinmek İstemiyorum. Tartışmalarımdan Memnun Olanlar Var, Olmayanlar Var. İstemeyen Benimle Tartışmasın, İsteyen Tartışabilir, Benden En Ufak Hakaret Görmez.
Son Olarak Bu Ülke Hepimizin, Turancılık Yayılımcılık, Gibi Kavramlar ile, Kürtçülük ve Faşizmin Her Alanındaki Faaliyetler ile Kimsenin Kirletmeye Hakkı Yoktur.!
-----------------------------Ya kusura bakmada sen havanda su dövüyorsun.Hadi Turancılık düşüncesi neysede Türkiyede faşizm yok gibi bir olay.Bizim polis sen kürtsün diye seni hiç durup dururken jopladı mı ? Kürtsün diye bir ortama seni almamazlık yapıyorlar mı ? Kürtsün diye Türklerin mahallesine sokmamazlık yapıyorlar mı ? Hayır !
O zaman faşizm nutukları atmayalım lütfen.He bunların yapıldıgı ülkeler var Amerika,Almanya,İngiltere.Onlar ayrı.Türkiyede yoktur faşizm yada olsa bile minimum derecededir.Turancılıga zaten bakarsan faşizm olmadıgını bilirsin.Kaldı ki ben kendi ülkemde rahat rahat milliyetcilik yapamayacaksam,ben kendi bayrağımı evime astıgım zaman 3-5 tane capulcu bana faşist diyecekse o zaman bu ülkede kimler 2. sınıf vatandaş olmaya baslamıs demektir düşünün.
