Tribün Terörü +18

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaVi
    MaVi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2007
    Erkek

    OveRTaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beşiktaş taraftarına gereksiz diyenlere ; bi siktiriniz gidiniz.

    bu kadar kışkırtma olmasaydı bu kadar olayda olmazdı. ibne bursa yine yaptı yapacağını.

    daha gelirken yolda polis çevirmesinde satırlar bıçaklar tornavidalar ile gelip kan dökülmeden gitceklermiydi ?

     


    -----------------------------
    Ulan ne kadar kıt heriflersiniz ya.Balıkesirden gelen taraftarlarla olay olmadı diyelim,biz stadın önüne geldiğimizde hiç bir şey olmayacakmıydı? Stada girmek için millet sıra beklerken tellerde atlayıp sıraya dalıp adam bıçakladınız.Siz kimsiniz de her şeyi Bursa'nın üstüne yıkıyorsunuz.Delikanlı kim gördük.Bir dünya adam ile 1600 kişiye saldırmak delikanlılık değildir.Bu kafayla giderseniz gereksiz olmaya devam edersiniz ;)

    Bu arada yine saçma sapan yorumlar gördüm.Biri demiş bira şişesiyle bayan taraftarın kafasını yardı Bursalılar.Sırada bekleyen Bursalıda dolu bira şisesi ne arasın.Diyelim ki oldu kadının yürüdüğü yer ana cadde ve Bursalıların orda ne işi var.Kendi işinize gelenleri üstlenin gerisini Bursa'ya sallayın.Sonra da en büyük biziz diye kendinizi avutun.Yok öyle şey.Ben kendi taraftarımı da kınıyorum ama Beşiktaşlılarda ne mal olduklarını oturup düşünsünler. 

     


    -----------------------------

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beşiktaş taraftarına gereksiz diyenlere ; bi siktiriniz gidiniz.

    bu kadar kışkırtma olmasaydı bu kadar olayda olmazdı. ibne bursa yine yaptı yapacağını.

    daha gelirken yolda polis çevirmesinde satırlar bıçaklar tornavidalar ile gelip kan dökülmeden gitceklermiydi ?

     


    -----------------------------

     

    edit : sinirle istenmeyen şeyler yazdım. yakışmaz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    cahillik.


    -----------------------------

    arma aşkı :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek

    ToR5 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kıyamete kadar Bursa'da maç olmaz artık. İlk Ankara depmlasmanında saldırır . Eskişehir'de saldıramaz, Karşıyaka'da saldıramaz, Diyarbakır'da saldıramaz, avrupa'da saldıramaz, Buca'da saldırır, Manisa'da saldırır, Kayseri'de saldırır.. Türkiye'nin her yerinde saldırır.

    Konunun ahlakiliğini tartışmıyorum. Ayıp bu yaşananlar. Bu yüzden neler olabileceğini söylüyorum. Birde Bursa'da Bjk forması giymeyin. Şu günlerde derneklerde olmayın.


    -----------------------------

    hahahahahhaah.bi ilerle gözünü seviim.


    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    para veripte dayank atan yada dayak yiyen Gereksiz toplum :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MikRoBiT
    MikRoBiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    hocam ben gıttım maca. Bursadan gıttım(besıktas taraftarı olarak) adamlar ferıbota ellerınde satırlar bıcaklarla kosarak gırıyolar aynı ferıbotta gıttık 45 dakıka bayagı olaylar oldu.. Adamlar mac ızlemeye degıl savasmaya gıdıyor resmen ya

    Ban servis - Instagram Facebook WhatsApp Snapchat
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeco
    Yeco's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2009
    Homo
    Beyinsiz herifler , bir gram akılları yok.Koyun gibiler.

    holy! holy! the soul is holy! the nose is holy! the tongue and cock are holy and the hand and asshole holy!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    futbolcular barlarda diskolarda eğlensinler bunlar ise birbirlerini kessinler sanki futbolcuların çok umrunda bunlar.Birde bakıyorum adamlar en az 25-30 yaşlarda bu kadar mı cahillik olur nasıl kandırıyorlar bunları beyinlerinimi yıkıyorlar anlamadım ki tv den bakarken bizim insanımız bu kadar gerizekalı olamaz dedim resmen.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------

    beşiktaşlılar bunun hesabını çok acı verir.


    -----------------------------

    ligin 2.yarısı 3.hafta.

Toplam Hit: 18810 Toplam Mesaj: 129