Ulvi Bir Tariqat Görevi...
-
@admgibi.......... istanbula cebite giderde boş denermi bu istanbula gezmek için ikinci gidişim ve ikinci plakam.saat 19:10 yer yenikapı cıvardaki tıcarı taksılerın hepsını gezdım hatla karayolunda o kadar bekledım kı bı ara kendmı trafık polisi fln zannettim saat 19:20 de son kez bı bakayım dedım ve yakaladım alın size 34tbt 80 emeğe saygı :D:D:d:
-
Cok saolun beyler, burada eklemediğim 2-3 tane kalmış akşam onlarıda eklicem :)
@buruksu, hocam kac haftadır 97 yi kim çekti die arıom ismini yazamadım fotosunu cekenin nie gelip sölemedin ismimi yazmadın die yaw :)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Cok saolun beyler, burada eklemediğim 2-3 tane kalmış akşam onlarıda eklicem :)
@buruksu, hocam kac haftadır 97 yi kim çekti die arıom ismini yazamadım fotosunu cekenin nie gelip sölemedin ismimi yazmadın die yaw :)
-----------------------------üstad 97 plakadan sonra tbt 06yıda çekip ekleyince karışıklık kendiliginden farkedilir dedim sonra bi ara sitede seni göremedim:) araya cebit filanda girince iş böyle bu zamana kaldı...
-
http://img383.imageshack.us/my.php?image=34tbt99ul1.jpg
34TBT99
cok bulanık cıktı allah karetsin 6600 ı :) + E-5 de gördüm bunu :D metrobüs de normalde indiğim duraktan 2 durak sonra indim arabanın önüne gecebilmek için :))
-
Hareket halınde olduğumuz için fazla güzel çıkmadı ama plaka okunuyor
Edit: Bu TBT 98 2 defa görmüştüm çekememiştim.
Bitane daha var bahçelievler bakırkoy arasında dolaşıyor. Onu kovalamaktan bıktım aq. Bizim düldül yakalayamıyor onu
http://img505.imageshack.us/my.php?image=img0223avb6.jpg

-
3 tane tbt plakası var minervalda telden bilgisayara atamıyo
-
aksya durağı kavacıkta çekiliyo tbt 07 çekmek için oraya gidebilirsiniz
-
telin markası ne hoca niye atamıyor
-
bnde bir plaka var tbt ama taksi deil ? olurmu
-
bildiğim kadarıyla farketmıyo
