Yapay Zekalı Tarcan
-
olm karıştırmasınıza logları
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------ahahahah :D
headbanger: sikim
Tarcan: ayy şeytan dürttü
-----
9:00:25 AM
headbanger: senin amina koyim
Tarcan: kücükken insaat kenarinda cok oynamasaydin keske.madem oynadin neden zenci mahallesindeydin off of..
-----olm zumzuk html kodlarını koymuşsun barı html göründeydi log :D
-----------------------------yaptım şimdi :) herşey kontrol altında
-
merve nasil , tarcan kim gibi konularda merveyi sahipleniyor artık :D böyle olmaz dimi everelim ikisinide puhuaha
1000 + oldu anahtar kelime haznesi yani daha güzel cevaplar verebilir.Şimdi saçma konuşmak yerine size örnek bi iletişim göstereyim teşekkür ediyorum kendilerine çünkü cidden işime yaradılar
www.tarcan.somee.com/kayitlar/shockman442168056.txt
www.tarcan.somee.com/kayitlar/kreyz567164310.htm
www.tarcan.somee.com/kayitlar/osmanizim567164297.htm
www.tarcan.somee.com/kayitlar/ozan567164301.htm
iki konuşmada görüldüğü gibi konuşturmayı başarabilirseniz güzel konuşur :)
-
Tarcan:Hoşgeldiniz ben Yapay Zekalı Bot Tarcan, gelişimim için lütfen normal konuşmaya çalışın..
3:32:55 AM
syspionic: naber tarcan
Tarcan: iidir baboli senden
-----
3:33:00 AM
syspionic: bende iyi
Tarcan: herseye bende diye atilan bir tip misin ? basin cok belaya girebilirde
-----asdagfasd error... :D
-
arkadaşlar
www.tarcan.somee.com
son fikirlerinizi almak istedim.Pesi, pesinin botu, konuşmaya gelenler...
Herkezin emeği var.En son abizittindan gaz alıp şekil üstünde oynama yaptım.Tabi benim görsellik yeteneğim sıfır.Pesinin botunca çalma çırpma yaptım buyrun bakın.
Kelime haznesi zenginledi baya.Düzgün konuşmak isterseniz konuşur :)
-
Önceki halinden daha iyi olmuş.
Ama benim hayalimde Iron Man deki yapay zekalı eleman var.(evde sürekli Tony Sturk la konusan)
-
sövmiyim dite cok kastım ama adamı cileden cıkartıyor :D cok hos olmus.inş dahda gelişir.Kelime haznesi biyana görsellikde gelişse süper olur.
-
http://www.tarcan.somee.com/kayitlar/15yes936015541.htm
daha fazla kelime eklenirse daha da güzel olabilir gibi. tekrarlar olmasa pek sıkmıyor gibi :) güzel yani ellerine sağlık devam devam :p
-
ehehehe :)
-----
En son abizittindan gaz alıp şekil üstünde oynama yaptım.
-----
zumsukcan benimki seninkinden daha yakışıklı ama benimki şuanda gerizekalı :D
zamanla yetişir heralde benimki sana :)
ahanda benimkinin adresi http://bot.jdizayn.com
isteyen takılabilir.
-
Abizittin bunu yazdı:
-----------------------------ehehehe :)
-----
En son abizittindan gaz alıp şekil üstünde oynama yaptım.
-----
zumsukcan benimki seninkinden daha yakışıklı ama benimki şuanda gerizekalı :D
zamanla yetişir heralde benimki sana :)
ahanda benimkinin adresi http://bot.jdizayn.com
isteyen takılabilir.
-----------------------------:) hayırlı olsun kardeş bot seninki kankisi benim :D:D
Ayrıca arkadaşlar şu anda cidden şaşırdım istatistikleri görünce 11 inde kurdum botu sanırım dün google analytics e verdim istatistiklere göre 3 bin sayfa görüntülenme , 90 tekil hit istanbul 1, çorlu (ne alaka bilmiyorum) 2. sırada falan fişman.
Demek ki insanların ilgisini çekiyor vay bea :) herkese teşekkürler ;)
