Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    olm karıştırmasınıza logları

    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    ahahahah :D

    headbanger: sikim

    Tarcan: ayy şeytan dürttü

    -----

    9:00:25 AM

    headbanger: senin amina koyim

    Tarcan: kücükken insaat kenarinda cok oynamasaydin keske.madem oynadin neden zenci mahallesindeydin off of..

    -----
    olm zumzuk html kodlarını koymuşsun barı html göründeydi log :D 

     


    -----------------------------

    yaptım şimdi :) herşey kontrol altında

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

     merve nasil ,  tarcan kim gibi konularda merveyi sahipleniyor artık :D böyle olmaz dimi everelim ikisinide puhuaha

    1000 + oldu anahtar kelime haznesi yani daha güzel cevaplar verebilir.Şimdi saçma konuşmak yerine size örnek bi iletişim göstereyim teşekkür ediyorum kendilerine çünkü cidden işime yaradılar

    www.tarcan.somee.com/kayitlar/shockman442168056.txt

    www.tarcan.somee.com/kayitlar/kreyz567164310.htm

    www.tarcan.somee.com/kayitlar/osmanizim567164297.htm

    www.tarcan.somee.com/kayitlar/ozan567164301.htm

    iki konuşmada görüldüğü gibi konuşturmayı başarabilirseniz güzel konuşur :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    Tarcan:Hoşgeldiniz ben Yapay Zekalı Bot Tarcan, gelişimim için lütfen normal konuşmaya çalışın..
    3:32:55 AM
    syspionic: naber tarcan
    Tarcan: iidir baboli senden
    -----
    3:33:00 AM
    syspionic: bende iyi
    Tarcan: herseye bende diye atilan bir tip misin ? basin cok belaya girebilirde
    -----

    asdagfasd error... :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar

    www.tarcan.somee.com

    son fikirlerinizi almak istedim.Pesi, pesinin botu, konuşmaya gelenler...

    Herkezin emeği var.En son abizittindan gaz alıp şekil üstünde oynama yaptım.Tabi benim görsellik yeteneğim sıfır.Pesinin botunca çalma çırpma yaptım buyrun bakın.

    Kelime haznesi zenginledi baya.Düzgün konuşmak isterseniz konuşur :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Önceki halinden daha iyi olmuş.

    Ama benim hayalimde Iron Man deki yapay zekalı eleman var.(evde sürekli Tony Sturk la konusan) 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    sövmiyim dite cok kastım ama adamı cileden cıkartıyor :D cok hos olmus.inş dahda gelişir.Kelime haznesi biyana görsellikde gelişse süper olur.

    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.tarcan.somee.com/kayitlar/15yes936015541.htm

    daha fazla kelime eklenirse daha da güzel olabilir gibi. tekrarlar olmasa pek sıkmıyor gibi :) güzel yani ellerine sağlık devam devam :p


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    ehehehe :)

    -----

    En son abizittindan gaz alıp şekil üstünde oynama yaptım.

    -----

    zumsukcan benimki seninkinden daha yakışıklı ama benimki şuanda gerizekalı :D

    zamanla yetişir heralde benimki sana :)

    ahanda benimkinin adresi http://bot.jdizayn.com

    isteyen takılabilir.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Abizittin bunu yazdı:
    -----------------------------

    ehehehe :)

    -----

    En son abizittindan gaz alıp şekil üstünde oynama yaptım.

    -----

    zumsukcan benimki seninkinden daha yakışıklı ama benimki şuanda gerizekalı :D

    zamanla yetişir heralde benimki sana :)

    ahanda benimkinin adresi http://bot.jdizayn.com

    isteyen takılabilir.


    -----------------------------

    :) hayırlı olsun kardeş bot seninki kankisi benim :D:D

    Ayrıca arkadaşlar şu anda cidden şaşırdım istatistikleri görünce 11 inde kurdum botu sanırım dün google analytics e verdim istatistiklere göre 3 bin sayfa görüntülenme , 90 tekil hit istanbul 1, çorlu (ne alaka bilmiyorum)  2. sırada falan fişman.

    Demek ki insanların ilgisini çekiyor vay bea :) herkese teşekkürler ;)

Toplam Hit: 19072 Toplam Mesaj: 159