Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------
    yazıları okumak daha hoşmuş abi :D
    -----------------------------

    biraz toplansın yedeklicem her gün ertesi gün sil baştan.Sonunda best of tarcan yaparız :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    kendime bile gülebildim abi :D o derece mal gibi hissettim okurkene :D

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    zumsuk biraz konuştum botla farklı şeyler soyledim çogu zaman saçmaladı

    sysp: kac yasindasin
    Bot: yas mi vallahi ii.i8.2ii9 da ilk versiyonum cikmis.tabi berbat birsey

    sysp: abi bi kiz sevdim yüz vermiyo tavsiyen varmi
    Bot: var olmak nedir ? 5 duyu ile algilananlar diyorlar katiliyor musun
    diyor :D
    bide oraya yazdımda burayada yazayım konuşmada "bot:" diye körünüyo nick. orayı tarcan yapsana
    bide son 2 sayır konuşma duruyo ekranda onu 10a filan cıkarsana
    bide böyle anahtar kelime-cevap şeklinde değilde başka model olmuyomu bu botlar?  

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahir
    Sahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek

    3:55:05 AM
    süleyman: yalaraim bak
    Bot: kendinden bahsetsene biraz ne seversin fln filan?
    -
    3:55:15 AM
    süleyman: seks
    Bot: seks vücuttaki hormonlari dengeler, insani rahatlatir

    azmış süleyman :D:D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    VAllahi son 5 dakikada 50 kelime ekledim ehrhalde islahden tut acayip şeylere kadar :D

    inş hoca güzel birşey olması için uğraşıcam :)

    -----------------------------

    abi kelimeleri elle eklemeyi bırakıpta gelen cümleleri split ile bölüp kelimeleri kaydettirsen ?

    ve yönetim panelinde bu sorular listelense ve sen bu kelimelerin karşılığına cevaplarını yazıp kaydetsen ?

    canımız tarcanımız daha zeki olsa. yani IQ sunu biraz daha artırmış olursun :)

    ayrıca kendi işini kendisi yapmayı daha çok ve çabuk öğrenir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Bide site açılsa


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    dns ile giremiyoruz siteye ayrca zumsuk..

    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ozAnkaraguclu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ozan: mal misin a.q :d
    Bot: sorumu bu şimdi ?

     :))

    Güzel olacak bence ilerde :)
    -----------------------------

    herkese aynı cevaplar :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk biraz konuştum botla farklı şeyler soyledim çogu zaman saçmaladı

    sysp: kac yasindasin
    Bot: yas mi vallahi ii.i8.2ii9 da ilk versiyonum cikmis.tabi berbat birsey

    sysp: abi bi kiz sevdim yüz vermiyo tavsiyen varmi
    Bot: var olmak nedir ? 5 duyu ile algilananlar diyorlar katiliyor musun
    diyor :D
    bide oraya yazdımda burayada yazayım konuşmada "bot:" diye körünüyo nick. orayı tarcan yapsana
    bide son 2 sayır konuşma duruyo ekranda onu 10a filan cıkarsana
    bide böyle anahtar kelime-cevap şeklinde değilde başka model olmuyomu bu botlar?  

    -----------------------------

    Edit:

    Ya tek kelime cevap yerine kaydetmek lazım.Onuda dbye yükleniriz diye yapmayacakm.Kayıt ı çeksem oda garip olucak.Diyorum nicke göre nick.txt belgesi açıp öyle yapayım.bilemiyorum

    :D hoca 

     

    12:00:25 AM
    wooperhack: bu siteyi kim yapti?
    Bot: simdilik free sitedeyiz umarim güzel bi domain alir kral insan emre
    -
    12:00:41 AM
    wooperhack: emre kimdir?
    Bot: emre kral insandir
    -
    12:00:53 AM
    wooperhack: kral insan kimdir?
    Bot: kral padisahlik yönetimlerinde en yetkili kisi.babadan ogula falan, kalkti artik onlar
    -
    12:01:17 AM
    wooperhack: vaaay kültürlü biriymisin birde...
    Bot: bilmem ki ne cevap verecegimi sasirdim valla

    gibi cevaplarda oluyo :D ama maalesef işte diyorum ya dialog ne şekilde gelişir belli değil.Benim oturup 500 konuşmayı inceleyip ona göre kelime cevapları yazmam gerekiyor ki yapılacak ilk 10,15 dialog sağlam olsun.Olacak zamanlar.

    Hea artık aynı anahtara farklı cevaplar giriliyor.Örneğin neden yazdığımızda tek diyordu 1-2 şey ekleim seçip konuşuyor akkıllaştı.Sanıyorum 1 kelimeden sonra işler değişecek şimdi 250 civarında

    & Abizittin

    Hoca  alayını kaydeder.Adamlar on satır uerıud yazıyor :) ben bakıp ekliyorum, aklıma geldikçe ekliyorum

    & Scofield

    yeni kalktım ne oldu bilmiyorum belki çökmüştür.Nolcak some :)

    & DJ_Alper

    Hoca dur bakalım 2 gündür üstünde çalışıyorum iq su 200 olmicak ya :D amacımız elimizdeki kelimelrle güzel cevap verdirebilmek

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi puhuahua muhabbete bak ; yarılıyorum okurken :D:D

    12:02:13 AM
    wooperhack: edebi ruhunda gelismis senin tercan yaw
    Bot: biliyor musun e=mc2 Kütlenin, dönüştürme katsayısı olan ışık hızının karesi ile çarpılarak dönüşüm sonrası çıkacak enerjinin hesaplanmasıdır
     

    12:02:44 AM
    wooperhack: tercan amina koyayim bana artislikmi tasliyon lan sen
    Bot: lan kökeni oglan dan ciktigi saniliyor

      edit:

    bu aradailerde umudum

    artislikmi 

    gibi kelimelerdemi soru eki ayrıl yazılır diye laf sokmasını sağlamak :D

     

Toplam Hit: 19043 Toplam Mesaj: 159