Yapay Zekalı Tarcan
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
yazıları okumak daha hoşmuş abi :D
-----------------------------biraz toplansın yedeklicem her gün ertesi gün sil baştan.Sonunda best of tarcan yaparız :D
-
kendime bile gülebildim abi :D o derece mal gibi hissettim okurkene :D
-
zumsuk biraz konuştum botla farklı şeyler soyledim çogu zaman saçmaladı
sysp: kac yasindasin
Bot: yas mi vallahi ii.i8.2ii9 da ilk versiyonum cikmis.tabi berbat birsey
sysp: abi bi kiz sevdim yüz vermiyo tavsiyen varmi
Bot: var olmak nedir ? 5 duyu ile algilananlar diyorlar katiliyor musundiyor :D
bide oraya yazdımda burayada yazayım konuşmada "bot:" diye körünüyo nick. orayı tarcan yapsana
bide son 2 sayır konuşma duruyo ekranda onu 10a filan cıkarsana
bide böyle anahtar kelime-cevap şeklinde değilde başka model olmuyomu bu botlar?
-
3:55:05 AM
süleyman: yalaraim bak
Bot: kendinden bahsetsene biraz ne seversin fln filan?
-
3:55:15 AM
süleyman: seks
Bot: seks vücuttaki hormonlari dengeler, insani rahatlatirazmış süleyman :D:D
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------VAllahi son 5 dakikada 50 kelime ekledim ehrhalde islahden tut acayip şeylere kadar :D
inş hoca güzel birşey olması için uğraşıcam :)
-----------------------------abi kelimeleri elle eklemeyi bırakıpta gelen cümleleri split ile bölüp kelimeleri kaydettirsen ?
ve yönetim panelinde bu sorular listelense ve sen bu kelimelerin karşılığına cevaplarını yazıp kaydetsen ?
canımız tarcanımız daha zeki olsa. yani IQ sunu biraz daha artırmış olursun :)
ayrıca kendi işini kendisi yapmayı daha çok ve çabuk öğrenir.
-
Bide site açılsa
-
dns ile giremiyoruz siteye ayrca zumsuk..
-
ozAnkaraguclu bunu yazdı:
-----------------------------Ozan: mal misin a.q :d
Bot: sorumu bu şimdi ?:))
Güzel olacak bence ilerde :)
-----------------------------herkese aynı cevaplar :)
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk biraz konuştum botla farklı şeyler soyledim çogu zaman saçmaladı
sysp: kac yasindasin
Bot: yas mi vallahi ii.i8.2ii9 da ilk versiyonum cikmis.tabi berbat birsey
sysp: abi bi kiz sevdim yüz vermiyo tavsiyen varmi
Bot: var olmak nedir ? 5 duyu ile algilananlar diyorlar katiliyor musundiyor :D
bide oraya yazdımda burayada yazayım konuşmada "bot:" diye körünüyo nick. orayı tarcan yapsana
bide son 2 sayır konuşma duruyo ekranda onu 10a filan cıkarsana
bide böyle anahtar kelime-cevap şeklinde değilde başka model olmuyomu bu botlar?
-----------------------------Edit:
Ya tek kelime cevap yerine kaydetmek lazım.Onuda dbye yükleniriz diye yapmayacakm.Kayıt ı çeksem oda garip olucak.Diyorum nicke göre nick.txt belgesi açıp öyle yapayım.bilemiyorum
:D hoca
12:00:25 AM
wooperhack: bu siteyi kim yapti?
Bot: simdilik free sitedeyiz umarim güzel bi domain alir kral insan emre
-
12:00:41 AM
wooperhack: emre kimdir?
Bot: emre kral insandir
-
12:00:53 AM
wooperhack: kral insan kimdir?
Bot: kral padisahlik yönetimlerinde en yetkili kisi.babadan ogula falan, kalkti artik onlar
-
12:01:17 AM
wooperhack: vaaay kültürlü biriymisin birde...
Bot: bilmem ki ne cevap verecegimi sasirdim vallagibi cevaplarda oluyo :D ama maalesef işte diyorum ya dialog ne şekilde gelişir belli değil.Benim oturup 500 konuşmayı inceleyip ona göre kelime cevapları yazmam gerekiyor ki yapılacak ilk 10,15 dialog sağlam olsun.Olacak zamanlar.
Hea artık aynı anahtara farklı cevaplar giriliyor.Örneğin neden yazdığımızda tek diyordu 1-2 şey ekleim seçip konuşuyor akkıllaştı.Sanıyorum 1 kelimeden sonra işler değişecek şimdi 250 civarında
& Abizittin
Hoca alayını kaydeder.Adamlar on satır uerıud yazıyor :) ben bakıp ekliyorum, aklıma geldikçe ekliyorum
& Scofield
yeni kalktım ne oldu bilmiyorum belki çökmüştür.Nolcak some :)
& DJ_Alper
Hoca dur bakalım 2 gündür üstünde çalışıyorum iq su 200 olmicak ya :D amacımız elimizdeki kelimelrle güzel cevap verdirebilmek
-
abi puhuahua muhabbete bak ; yarılıyorum okurken :D:D
12:02:13 AM
wooperhack: edebi ruhunda gelismis senin tercan yaw
Bot: biliyor musun e=mc2 Kütlenin, dönüştürme katsayısı olan ışık hızının karesi ile çarpılarak dönüşüm sonrası çıkacak enerjinin hesaplanmasıdır
12:02:44 AM
wooperhack: tercan amina koyayim bana artislikmi tasliyon lan sen
Bot: lan kökeni oglan dan ciktigi saniliyor
edit:bu aradailerde umudum
artislikmi
gibi kelimelerdemi soru eki ayrıl yazılır diye laf sokmasını sağlamak :D
