Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dangerover
    dangerover's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    artık dahadikkatli konusmak lazım :D bey die hitap edmek lazım :D yoksa kan çıkar :D

    Bu aralar Pek net..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------
    öğret menüsü koy.
    -----------------------------

    hoca koyucamda saçma sapan şeyler yazıcaklar ondan tırsıyorum ben girerim elle el cağızlarımla :D

    versiyon 1 de zaten çok zeki olacak kendi kendine öğrenme yeteneği eklemeyi düşünüyorum.Kelimenin daha önce yapılan konuşmalarda kullanım şekli falan.Baya bi kasmak lazım.

    & Kreyzi

    daha akıllı oldukça daha da ulaşıcak :D reklam alıcam bide puahuha

    & kanser 

    muuahauhauh :D

    Agresif mi birazcık ne ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    5:31:30 AM
    dejki: keyifler nasil?
    Bot: soru isaretinin kökeni latince quaestio,soru, sözcügünün kisaltmasi qodan türedigi düsünülmektedir
    -
    5:31:41 AM
    dejki: keyifler nasil diyorum
    Bot: anlatayim söyle www.google.com buraya gir orda hersey var
    -
    5:31:58 AM
    dejki: ulan salak misin keyifler nasil diyorum, moralin yerinde mi?
    Bot: lan kökeni oglan dan ciktigi saniliyor
    -
    5:32:22 AM
    dejki: ulan siktirtme kökenini amina kodugumun cocugu sabah sabah delirttin beni ibne
    Bot: ibne mi babandir
    -

    muhauhauhauhauhua :D yine yarıldım :D fazlasıyla çıldırıyorlar

     

    edit:

    "nerden ciktin" deneyebilirsiniz

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    Siteye girilmiyor :@

    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit:

    "nerden ciktin" deneyebilirsiniz


    -----------------------------

    Şerefsiz bu bot :D


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    hacı bu ne :)

    sanane: dün gece pazarda ananasaldirmislar
    Bot: daha daha?


    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Scofield bunu yazdı:
    -----------------------------
    Siteye girilmiyor :@
    -----------------------------

    İlk mesajdaki adres yanlış 

    doğrusu

    www.tarcan.somee.com

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    bence olan eksikler :

    bot bi hoşgeldinle başlayabilir

    girer girmez bota yaz :| mervedeki gibi hoş karşılasa bizi

    sonra yazdıktan sora tekrar kutucuğa tıklamak gerekiyo ona da bi ayar çekebilirsen süper olur

    bi de son 5 konuşmayı sergilersen züper olur

    her cevap verdiğimizde yeni sayfa açmayıversin.yaz gitsin aynı sayfaya ;)


    Yapay zeka, zeka değildir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence olan eksikler :

    bot bi hoşgeldinle başlayabilir

    girer girmez bota yaz :| mervedeki gibi hoş karşılasa bizi

    sonra yazdıktan sora tekrar kutucuğa tıklamak gerekiyo ona da bi ayar çekebilirsen süper olur

    bi de son 5 konuşmayı sergilersen züper olur

    her cevap verdiğimizde yeni sayfa açmayıversin.yaz gitsin aynı sayfaya ;)


    -----------------------------

    şidmi 

    - hoşgeldin der onu hallederim :)

    - hoca explorerda sorun çımıyor kutucuk seçili ama firefoxta olmuyor neden anlamadım


    var yazikutusu = document.getElementById("yazim");
    yazikutusu.focus();
     

    bunuda kullandım halbuki

    son 5 yazışma olması için biraz sorun çıkarher nicke farklı txt lazım böylelikle bütün yazışmaları tutarım yoksa irc genel kanalı gibi herkezing röünür ama ona bi ayar çekicem

    - cevap verdiğmizdede mecburen gönder işlemi ile aynı sayfaya gidiyor.Onu sanırım ajaxla halledicem

    edit:

    puhuaha bune ya

    7:28:03 AM
    sleymn: kil dönmüs headbangerin götünde
    Tarcan: bazen düşünüyorum hayat ne güzel dimi
    -
     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    10:50:07 AM
    abdullah azad: canim sikkin la
    Tarcan: can sikintisi kötü birsey ama careleri var
    -
    10:50:15 AM
    abdullah azad: nedir mesela
    Tarcan: simdi örnek vermek zor
    -
    10:50:20 AM
    abdullah azad: niye la
    Tarcan: allahim ne demk niye ya ? her davranisin bir sebebi vardir
    -
    10:50:36 AM
    abdullah azad: bana bilgiclik taslama
    Tarcan: problemin nedir?
    -
    10:50:49 AM
    abdullah azad: benim sorunum yok aam senin varsa söylede bilim
    Tarcan: yok derken ? kafam karistida
    -
    10:50:59 AM
    abdullah azad: sende kafa varmi ki lan :d
    Tarcan: var olmak nedir ? 5 duyu ile algilananlar diyorlar katiliyor musun
    -
    10:51:24 AM
    abdullah azad: katilirim yada katilmam sana ne
    Tarcan: biraz daha açsan
    -
    10:51:46 AM
    abdullah azad: eminmisin
    Tarcan: bilmem ki ne cevap verecegimi sasirdim valla
    -
    10:52:08 AM
    abdullah azad: yerinde olsam iyi düsünürdüm :d
    Tarcan: agdini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken
    -
    10:52:18 AM
    abdullah azad: konuyu degistirme
    Tarcan: daha daha?
    -
    10:52:33 AM
    abdullah azad: gene laf soktum sana :d
    Tarcan: agdini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken

    -
    10:52:37 AM
    abdullah azad: kes
    Tarcan: nerelisin?
    -

     

    muhahaha gene g*t ettim la :D

    versiyon yükseltte gel zumsuk :P


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 19066 Toplam Mesaj: 159