Yapay Zekalı Tarcan
-
artık dahadikkatli konusmak lazım :D bey die hitap edmek lazım :D yoksa kan çıkar :D
-
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------
öğret menüsü koy.
-----------------------------hoca koyucamda saçma sapan şeyler yazıcaklar ondan tırsıyorum ben girerim elle el cağızlarımla :D
versiyon 1 de zaten çok zeki olacak kendi kendine öğrenme yeteneği eklemeyi düşünüyorum.Kelimenin daha önce yapılan konuşmalarda kullanım şekli falan.Baya bi kasmak lazım.
& Kreyzi
daha akıllı oldukça daha da ulaşıcak :D reklam alıcam bide puahuha
& kanser
muuahauhauh :D
Agresif mi birazcık ne ?
-
5:31:30 AM
dejki: keyifler nasil?
Bot: soru isaretinin kökeni latince quaestio,soru, sözcügünün kisaltmasi qodan türedigi düsünülmektedir
-
5:31:41 AM
dejki: keyifler nasil diyorum
Bot: anlatayim söyle www.google.com buraya gir orda hersey var
-
5:31:58 AM
dejki: ulan salak misin keyifler nasil diyorum, moralin yerinde mi?
Bot: lan kökeni oglan dan ciktigi saniliyor
-
5:32:22 AM
dejki: ulan siktirtme kökenini amina kodugumun cocugu sabah sabah delirttin beni ibne
Bot: ibne mi babandir
-muhauhauhauhauhua :D yine yarıldım :D fazlasıyla çıldırıyorlar
edit:
"nerden ciktin" deneyebilirsiniz
-
Siteye girilmiyor :@
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------edit:
"nerden ciktin" deneyebilirsiniz
-----------------------------Şerefsiz bu bot :D
-
hacı bu ne :)
sanane: dün gece pazarda ananasaldirmislar
Bot: daha daha? -
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------
Siteye girilmiyor :@
-----------------------------İlk mesajdaki adres yanlış
doğrusu
www.tarcan.somee.com
-
bence olan eksikler :
bot bi hoşgeldinle başlayabilir
girer girmez bota yaz :| mervedeki gibi hoş karşılasa bizi
sonra yazdıktan sora tekrar kutucuğa tıklamak gerekiyo ona da bi ayar çekebilirsen süper olur
bi de son 5 konuşmayı sergilersen züper olur
her cevap verdiğimizde yeni sayfa açmayıversin.yaz gitsin aynı sayfaya ;)
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------bence olan eksikler :
bot bi hoşgeldinle başlayabilir
girer girmez bota yaz :| mervedeki gibi hoş karşılasa bizi
sonra yazdıktan sora tekrar kutucuğa tıklamak gerekiyo ona da bi ayar çekebilirsen süper olur
bi de son 5 konuşmayı sergilersen züper olur
her cevap verdiğimizde yeni sayfa açmayıversin.yaz gitsin aynı sayfaya ;)
-----------------------------şidmi
- hoşgeldin der onu hallederim :)
- hoca explorerda sorun çımıyor kutucuk seçili ama firefoxta olmuyor neden anlamadım
var yazikutusu = document.getElementById("yazim");
yazikutusu.focus();
bunuda kullandım halbuki
son 5 yazışma olması için biraz sorun çıkarher nicke farklı txt lazım böylelikle bütün yazışmaları tutarım yoksa irc genel kanalı gibi herkezing röünür ama ona bi ayar çekicem
- cevap verdiğmizdede mecburen gönder işlemi ile aynı sayfaya gidiyor.Onu sanırım ajaxla halledicem
edit:
puhuaha bune ya
7:28:03 AM
sleymn: kil dönmüs headbangerin götünde
Tarcan: bazen düşünüyorum hayat ne güzel dimi
-
-
10:50:07 AM
abdullah azad: canim sikkin la
Tarcan: can sikintisi kötü birsey ama careleri var
-
10:50:15 AM
abdullah azad: nedir mesela
Tarcan: simdi örnek vermek zor
-
10:50:20 AM
abdullah azad: niye la
Tarcan: allahim ne demk niye ya ? her davranisin bir sebebi vardir
-
10:50:36 AM
abdullah azad: bana bilgiclik taslama
Tarcan: problemin nedir?
-
10:50:49 AM
abdullah azad: benim sorunum yok aam senin varsa söylede bilim
Tarcan: yok derken ? kafam karistida
-
10:50:59 AM
abdullah azad: sende kafa varmi ki lan :d
Tarcan: var olmak nedir ? 5 duyu ile algilananlar diyorlar katiliyor musun
-
10:51:24 AM
abdullah azad: katilirim yada katilmam sana ne
Tarcan: biraz daha açsan
-
10:51:46 AM
abdullah azad: eminmisin
Tarcan: bilmem ki ne cevap verecegimi sasirdim valla
-
10:52:08 AM
abdullah azad: yerinde olsam iyi düsünürdüm :d
Tarcan: agdini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken
-
10:52:18 AM
abdullah azad: konuyu degistirme
Tarcan: daha daha?
-
10:52:33 AM
abdullah azad: gene laf soktum sana :d
Tarcan: agdini kapat kücük diline kadar gördüm gülerken
-
10:52:37 AM
abdullah azad: kes
Tarcan: nerelisin?
-muhahaha gene g*t ettim la :D
versiyon yükseltte gel zumsuk :P
