Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    olm neresi laf sokma bunun la :D

    Öte yandan bakıyorum bağımlısı oldun.Yükseltçem versiyonu geçe.Daha sağlam işler yapıcam :) gece çalışabiliyorum sabah ancak kelime ekliyorum

     

    best of tarcan ın bir kısmına 

    http://tarcan.somee.com/bestoftarcan.txt

    burdan ulaşabilirsiniz.Yanlız koptum s.a e karşılık a.s diceğime s.a demişim.Adamın biri yanlış yazdığını düşünüp a.s yazdı tekrardan :D nasıl iş bu ya süpoer eğlence

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    şuna biraz fizikten bahsedeyim :P

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    :d tavsiyem ? ! gibi noktalama işaretlerini anahtar yapma 

    + hatta iyileşeyim botları kapıştıralım kim daha zekalı bot yapıcak bakalım :d 


    -----------------------------

     

    bende yarışmaya haydarımla katılırım :D

     

    bu arada bloglar bitti botlara mı geldi sıra :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    olm neresi laf sokma bunun la :D

    Öte yandan bakıyorum bağımlısı oldun.Yükseltçem versiyonu geçe.Daha sağlam işler yapıcam :) gece çalışabiliyorum sabah ancak kelime ekliyorum

     

    best of tarcan ın bir kısmına 

    http://tarcan.somee.com/bestoftarcan.txt

    burdan ulaşabilirsiniz.Yanlız koptum s.a e karşılık a.s diceğime s.a demişim.Adamın biri yanlış yazdığını düşünüp a.s yazdı tekrardan :D nasıl iş bu ya süpoer eğlence


    -----------------------------

    bas baya soktum lafı oğlum :D bot daha aç dıyor bende emın mısın dıyorum sonra lafı degıstırıyor :d verecek cevabım yok dıyor :P

    can sıkıntısına birebir lan :D


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    bas baya soktum lafı oğlum :D bot daha aç dıyor bende emın mısın dıyorum sonra lafı degıstırıyor :d verecek cevabım yok dıyor :P

    can sıkıntısına birebir lan :D


    -----------------------------

    olm bi sürü insan uğraşıyor herhalde :D iyi bu projem güzel bir yerlere gidebilir gibime geliyor :)

    Ve şimdi hazır olujnnnnn :=>

    Bu gece her konuşan için session.sessonid ile farklı dosyalar tutucam .Bütün konuşmalar ekrana gelicek.Bir daha aynı yerden devam etmek isterseniz linkte vericem :)

    Bir diğer laf sokma hadisesi

    12:25:01 PM
    claros: annenle
    Tarcan: basta söyliyim biz kardesiz
    -
    12:25:19 PM
    claros: pust boyle lafmi sokulur
    Tarcan: disardan bitirdim ben ilkokul 2 ye gecicem
    -

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Kotu laf soktu mubarek robot degil bana sordugu soru suydu neyle ugrasiyorsun bende o cevabii verdim laf soktu :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kotu laf soktu mubarek robot degil bana sordugu soru suydu neyle ugrasiyorsun bende o cevabii verdim laf soktu :P
    -----------------------------

    yardın beni hoca :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    ---------------------------------

    Bir diğer laf sokma hadisesi

    12:25:01 PM
    claros: annenle
    Tarcan: basta söyliyim biz kardesiz
    -
    12:25:19 PM
    claros: pust boyle lafmi sokulur
    Tarcan: disardan bitirdim ben ilkokul 2 ye gecicem
    -


    -----------------------------

    muhhahaha :D yarıldım hoca ya :D 

     


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    hocam bota amaç arıyodun al dünyanın en hızlı laf sokan botu :D

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam bota amaç arıyodun al dünyanın en hızlı laf sokan botu :D
    -----------------------------

    muhauhauhauhuahua :D puhauhaua :D

    hoca istemeden öyle oldu galba

Toplam Hit: 19062 Toplam Mesaj: 159