Yapay Zekalı Tarcan
-
olm neresi laf sokma bunun la :D
Öte yandan bakıyorum bağımlısı oldun.Yükseltçem versiyonu geçe.Daha sağlam işler yapıcam :) gece çalışabiliyorum sabah ancak kelime ekliyorum
best of tarcan ın bir kısmına
http://tarcan.somee.com/bestoftarcan.txt
burdan ulaşabilirsiniz.Yanlız koptum s.a e karşılık a.s diceğime s.a demişim.Adamın biri yanlış yazdığını düşünüp a.s yazdı tekrardan :D nasıl iş bu ya süpoer eğlence
-
şuna biraz fizikten bahsedeyim :P
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------:d tavsiyem ? ! gibi noktalama işaretlerini anahtar yapma
+ hatta iyileşeyim botları kapıştıralım kim daha zekalı bot yapıcak bakalım :d
-----------------------------bende yarışmaya haydarımla katılırım :D
bu arada bloglar bitti botlara mı geldi sıra :D
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------olm neresi laf sokma bunun la :D
Öte yandan bakıyorum bağımlısı oldun.Yükseltçem versiyonu geçe.Daha sağlam işler yapıcam :) gece çalışabiliyorum sabah ancak kelime ekliyorum
best of tarcan ın bir kısmına
http://tarcan.somee.com/bestoftarcan.txt
burdan ulaşabilirsiniz.Yanlız koptum s.a e karşılık a.s diceğime s.a demişim.Adamın biri yanlış yazdığını düşünüp a.s yazdı tekrardan :D nasıl iş bu ya süpoer eğlence
-----------------------------bas baya soktum lafı oğlum :D bot daha aç dıyor bende emın mısın dıyorum sonra lafı degıstırıyor :d verecek cevabım yok dıyor :P
can sıkıntısına birebir lan :D
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------bas baya soktum lafı oğlum :D bot daha aç dıyor bende emın mısın dıyorum sonra lafı degıstırıyor :d verecek cevabım yok dıyor :P
can sıkıntısına birebir lan :D
-----------------------------olm bi sürü insan uğraşıyor herhalde :D iyi bu projem güzel bir yerlere gidebilir gibime geliyor :)
Ve şimdi hazır olujnnnnn :=>
Bu gece her konuşan için session.sessonid ile farklı dosyalar tutucam .Bütün konuşmalar ekrana gelicek.Bir daha aynı yerden devam etmek isterseniz linkte vericem :)
Bir diğer laf sokma hadisesi
12:25:01 PM
claros: annenle
Tarcan: basta söyliyim biz kardesiz
-
12:25:19 PM
claros: pust boyle lafmi sokulur
Tarcan: disardan bitirdim ben ilkokul 2 ye gecicem
- -
Kotu laf soktu mubarek robot degil bana sordugu soru suydu neyle ugrasiyorsun bende o cevabii verdim laf soktu :P
-
Claros bunu yazdı:
-----------------------------
Kotu laf soktu mubarek robot degil bana sordugu soru suydu neyle ugrasiyorsun bende o cevabii verdim laf soktu :P
-----------------------------yardın beni hoca :D
-
zumsuk bunu yazdı:
---------------------------------Bir diğer laf sokma hadisesi
12:25:01 PM
claros: annenle
Tarcan: basta söyliyim biz kardesiz
-
12:25:19 PM
claros: pust boyle lafmi sokulur
Tarcan: disardan bitirdim ben ilkokul 2 ye gecicem
-
-----------------------------muhhahaha :D yarıldım hoca ya :D
-
hocam bota amaç arıyodun al dünyanın en hızlı laf sokan botu :D
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bota amaç arıyodun al dünyanın en hızlı laf sokan botu :D
-----------------------------muhauhauhauhuahua :D puhauhaua :D
hoca istemeden öyle oldu galba
