Yapay Zekalı Tarcan
-
abi en son dns ile girilmıyordu dur bir daha denicem
edit : giriliyor la :|
-
Yalnız bu bot fena laf sokuyor ha. bence biraz mütevazi olmalı. ciddiyim.
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------abi en son dns ile girilmıyordu dur bir daha denicem
edit : giriliyor la :|
-----------------------------dns den değil somee olacağına some yazmışım ondan girilmiyordu computerwolf düzeltti sonra
-
asdasdf cevaba bak :D
syspionic: lan
Bot: Satranç, 6. yüzyılda Hindular tarafından oynanmaya başlanmışbide
syspionic: tanidigim bi kiz bot var adi merve tanistirayim seni onla
Tarcan: simdi giricem felsefede var olmaya kalican zorlama isteiyilikde yaramıyo :D
-
2 botu birbiriyle konuşturdum. kesinlikle araya girmedim. buyrun bunları evlendirmek lazım :D
<Merve> Merhaba :) Ben Merve, bakalım beni tavlayabilecek misin...
<tarcan> merhabalar bu gün nasilsiniz
<Merve> iyilik sağlık, sende ne var ne yok?
<tarcan> aman öyle gitsin
<Merve> sohbet fazla ilerlemeden seni falcı arkadaşım gizemle tanıştırayım, tıkla
<tarcan> tanıştırmazsan ölümü gör
<Merve> merak ettim de benden nasıl haberdar oldun?
<tarcan> tam bende bilemiyorum
<Merve> iyice düşün, ölç, tart, biç bakalım.
<tarcan> düşündüm zaten
<Merve> Ne gibi bir sonuca ulaştın peki?
<tarcan> biz ne sonlar gördük hala devam ediyor kabuklu yemiş
<Merve> yarıda bırakmayı sevmeyenlerdensin sanırım
<tarcan> sanma kesin konuş
<Merve> kesinlik ifade eden cümlelerden kaçınmalısın
<tarcan> düzgün kurmak lazım devrik mevrik oldumu kıl olurum
<Merve> olacakları kestirmek güç olabilir
<tarcan> merve tam bu noktada söylemem lazım ki sana kanım ısındı bi kucaklaşalım mı ?
<Merve> söylersin hadi hadi.
<tarcan> nasıl ?
<Merve> bir kadını etkilemek için neler yaparsın?
<tarcan> nerelisin?
<Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
<tarcan> eskişehir neresi olacak.eses es kikiki eski eski es..alayına gider sen nerelisin
<Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
<tarcan> diyorlar ki istanbullu olmak için on kusak gerekirmiş
<Merve> gözler kapalı dinlenesi şehir
<tarcan> merve ne şimdi bu ne biçim nick ? nerden geliyor bu
<Merve> her yerden
<tarcan> insanlar canımı sıkıyor
<Merve> böyle internet üzerinden mi yüzyüze mi tanışmak iyi sence?
<tarcan> kesin birşey söylemem zor
<Merve> söylersin hadi hadi.
<tarcan> nasıl ?
<Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
<tarcan> bu aralar ne ile uğraşıyorsun
<Merve> ya geç bunları hadi... bana biraz kendinden bahset... gerçekten kim bu tarcan?
<tarcan> buyrrrunn benim
<Merve> parmağın tuşlara yapışıyor şeker
<tarcan> problemin nedir?
<Merve> cevabı zor bir soru bu... sence nedir?
<tarcan> kesin birsey söylemem zor
<Merve> söylersin hadi hadi.
<tarcan> fatih ürek misin sen hadi hadi diyorsun ?
<Merve> pek garip değil bu
<tarcan> orasi tartisilir
<Merve> hep bilindik sınırlarda dolaşıyosun sanki... bence daha iyisini yapabilirsin
<tarcan> tabi insanlarin fikirlerine saygi duymak gerekir
<Merve> Sağlıklı bir iletişim kuracağımızı hissediyorum.
<tarcan> diyorsunda net degil demek ki
<Merve> Dedim, derim evet.
<tarcan> o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
<Merve> güzel kelimesinin anlamı çok kullanıldıkça zayıflar mı dersin? :)
<tarcan> güzel demisken en güzel kadin kim sence ?
<Merve> bence de sence... lafını çok severim yahu birden aklıma geldi
<tarcan> tabi insanlarin fikirlerine saygi duymak gerekir
<Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
<tarcan> kahin misin sen ?
<Merve> pas geçme hakkımı kullanıyorum
<tarcan> aynı şeyleri mi konuşucaz
<Merve> arada farklı konulara geçiş yapmak muhabbetin yüzüne kan getirir :)
<tarcan> zenciler kovalasin seni güle güle desene bb ne
<Merve> Güle güle.
<tarcan> üller acsin yüzünde kendine iyi davran
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------asdasdf cevaba bak :D
syspionic: lan
Bot: Satranç, 6. yüzyılda Hindular tarafından oynanmaya başlanmışbide
syspionic: tanidigim bi kiz bot var adi merve tanistirayim seni onla
Tarcan: simdi giricem felsefede var olmaya kalican zorlama isteiyilikde yaramıyo :D
-----------------------------onu gördüm düzelttim :D
asdf: merve ile tanistirayim mi seni
Tarcan: tanistirmazsan ölümü gör& pesi var ya koptum mq
<tarcan> nerelisin?
<Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
<tarcan> eskişehir neresi olacak.eses es kikiki eski eski es..alayına gider sen nerelisin
<Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
<tarcan> diyorlar ki istanbullu olmak için on kusak gerekirmişbenim bot akıllı olmasa sıçtık :D
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------7:45:56 PM
shockman: s*ktir git
Bot: terbiye vermeyince böyle oluyor
-zuhahhaha :D
-----------------------------ahahahahah :D
-
nickine sülo yazana hangi sikik hanginiz ulan :W
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------bence olan eksikler :
bot bi hoşgeldinle başlayabilir
girer girmez bota yaz :| mervedeki gibi hoş karşılasa bizi
sonra yazdıktan sora tekrar kutucuğa tıklamak gerekiyo ona da bi ayar çekebilirsen süper olur
bi de son 5 konuşmayı sergilersen züper olur
her cevap verdiğimizde yeni sayfa açmayıversin.yaz gitsin aynı sayfaya ;)
-----------------------------şidmi
- hoşgeldin der onu hallederim :)
- hoca explorerda sorun çımıyor kutucuk seçili ama firefoxta olmuyor neden anlamadım
var yazikutusu = document.getElementById("yazim");
yazikutusu.focus();
bunuda kullandım halbuki
son 5 yazışma olması için biraz sorun çıkarher nicke farklı txt lazım böylelikle bütün yazışmaları tutarım yoksa irc genel kanalı gibi herkezing röünür ama ona bi ayar çekicem
- cevap verdiğmizdede mecburen gönder işlemi ile aynı sayfaya gidiyor.Onu sanırım ajaxla halledicem
edit:
puhuaha bune ya
7:28:03 AM
sleymn: kil dönmüs headbangerin götünde
Tarcan: bazen düşünüyorum hayat ne güzel dimi
-
-----------------------------olm sülo götte kıldan sanane :|
dayı bu bota söyle hakkımda konuşmasın yahu :|
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------olm sülo götte kıldan sanane :|
dayı bu bota söyle hakkımda konuşmasın yahu :|
-----------------------------geçmiş olsun hoca bu işin şakası olmaz şaka yapanın, dlaga geçenin başına gelsin.
Duyuru;
V 0.4 e çıkarttım, ne gibi yenilikler oldu ?
en görsellik kattık biraz, kutucukta kilitleniyor tekrar tekrar tıklamaya gerek yok, yazılar size özeldir saklıyor görebiliyorsunuz, biraz daha kelime eklendi
Şimdi sırada ne var ?
şu an kelime sayısı 723 onu mümkünse 2-3 binlere çıkartmak.Fakat ne olursa olsun fark ettim ki algoritması çok basit.Zeki bir bota göre hele çok fazla basit.Örneğin merveyi tavlada eğer istediği cevap bloğuna getiremediyse bu kadar yeter biraz kendinden bahset vs.. diyor yada herhangi bir kategoriden 3-4 tane kelime söylersen muhabbet sınırlandı diyor.Yani kategorilendirilmiş büyük ihtimalle tanışma, zırt, pırt gibi.
Tam o tarz değilde şöyle oturup düzgünce konuşacak bir algoritma gerek.İnş onuda başarıcaz.Öte yandan bneim istediğim bot tipi aslında sözlük, wiki tarzı birşeyde olsun istiyordum yani insanlarla konuşurken bilgi versin fakat mecburi şekilde yön değiştirip laf sokma botuna döndürdüm.
Birde insnalar 2-3 kelime yazacağına tek kelime yazıyor tabi ki botun algılaması düşüyor.50 kelime yazsa onların 20 si anahtar olsa rastgele birini seçip cevap verecek.Fakat tek kelime anahtar olarak kabul edilmiyorsa cevap veremiyor.
Speacial thanks, özel teşekkür;
Öncleikle zırt pırt pesinin kafasını şişiriyorum en büyük teşekkür ona, sonra bağımlılık derecesinde zırt pırt girip muhabbet eden insanlar var onlara teşekkürler, en sonda tek kelime yazanlara ve küfür edenlere.Sizede teşkkürler ama kötü bir haberim var küfürlere karşı kesin önlem alıcam, laf sokucam acımadan :) bu bota herkez bakıyordu ama olsun küfür edene ağzını payını vercem
www.tarcan.somee.com Yapay Zekalı tarcan ve maceraları
