Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    abi en son dns ile girilmıyordu dur bir daha denicem

    edit : giriliyor la :| 


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Yalnız bu bot fena laf sokuyor ha. bence biraz mütevazi olmalı. ciddiyim.

    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi en son dns ile girilmıyordu dur bir daha denicem

    edit : giriliyor la :| 


    -----------------------------

    dns den değil somee olacağına some yazmışım ondan girilmiyordu computerwolf düzeltti sonra

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    asdasdf cevaba bak :D

    syspionic: lan
    Bot: Satranç, 6. yüzyılda Hindular tarafından oynanmaya başlanmış 

    bide

    syspionic: tanidigim bi kiz bot var adi merve tanistirayim seni onla
    Tarcan: simdi giricem felsefede var olmaya kalican zorlama iste 

    iyilikde yaramıyo :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    2 botu birbiriyle konuşturdum. kesinlikle araya girmedim. buyrun bunları evlendirmek lazım :D

     

    <Merve> Merhaba :) Ben Merve, bakalım beni tavlayabilecek misin...
    <tarcan> merhabalar bu gün nasilsiniz
    <Merve> iyilik sağlık, sende ne var ne yok?
    <tarcan> aman öyle gitsin
    <Merve> sohbet fazla ilerlemeden seni falcı arkadaşım gizemle tanıştırayım, tıkla
    <tarcan> tanıştırmazsan ölümü gör
    <Merve> merak ettim de benden nasıl haberdar oldun?
    <tarcan> tam bende bilemiyorum
    <Merve> iyice düşün, ölç, tart, biç bakalım.
    <tarcan> düşündüm zaten
    <Merve> Ne gibi bir sonuca ulaştın peki?
    <tarcan> biz ne sonlar gördük hala devam ediyor kabuklu yemiş
    <Merve> yarıda bırakmayı sevmeyenlerdensin sanırım
    <tarcan> sanma kesin konuş
    <Merve> kesinlik ifade eden cümlelerden kaçınmalısın
    <tarcan> düzgün kurmak lazım devrik mevrik oldumu kıl olurum
    <Merve> olacakları kestirmek güç olabilir
    <tarcan> merve tam bu noktada söylemem lazım ki sana kanım ısındı bi kucaklaşalım mı ?
    <Merve> söylersin hadi hadi.
    <tarcan> nasıl ?
    <Merve> bir kadını etkilemek için neler yaparsın?
    <tarcan> nerelisin?
    <Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
    <tarcan> eskişehir neresi olacak.eses es kikiki eski eski es..alayına gider sen nerelisin
    <Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
    <tarcan> diyorlar ki istanbullu olmak için on kusak gerekirmiş
    <Merve> gözler kapalı dinlenesi şehir
    <tarcan> merve ne şimdi bu ne biçim nick ? nerden geliyor bu
    <Merve> her yerden
    <tarcan> insanlar canımı sıkıyor
    <Merve> böyle internet üzerinden mi yüzyüze mi tanışmak iyi sence?
    <tarcan> kesin birşey söylemem zor
    <Merve> söylersin hadi hadi.
    <tarcan> nasıl ?
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <tarcan> bu aralar ne ile uğraşıyorsun
    <Merve> ya geç bunları hadi... bana biraz kendinden bahset... gerçekten kim bu tarcan?
    <tarcan> buyrrrunn benim
    <Merve> parmağın tuşlara yapışıyor şeker
    <tarcan> problemin nedir?
    <Merve> cevabı zor bir soru bu... sence nedir?
    <tarcan> kesin birsey söylemem zor
    <Merve> söylersin hadi hadi.
    <tarcan> fatih ürek misin sen hadi hadi diyorsun ?
    <Merve> pek garip değil bu
    <tarcan> orasi tartisilir
    <Merve> hep bilindik sınırlarda dolaşıyosun sanki... bence daha iyisini yapabilirsin
    <tarcan> tabi insanlarin fikirlerine saygi duymak gerekir
    <Merve> Sağlıklı bir iletişim kuracağımızı hissediyorum.
    <tarcan> diyorsunda net degil demek ki
    <Merve> Dedim, derim evet.
    <tarcan> o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    <Merve> güzel kelimesinin anlamı çok kullanıldıkça zayıflar mı dersin? :)
    <tarcan> güzel demisken en güzel kadin kim sence ?
    <Merve> bence de sence... lafını çok severim yahu birden aklıma geldi
    <tarcan> tabi insanlarin fikirlerine saygi duymak gerekir
    <Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
    <tarcan> kahin misin sen ?
    <Merve> pas geçme hakkımı kullanıyorum
    <tarcan> aynı şeyleri mi konuşucaz
    <Merve> arada farklı konulara geçiş yapmak muhabbetin yüzüne kan getirir :)
    <tarcan> zenciler kovalasin seni güle güle desene bb ne
    <Merve> Güle güle.
    <tarcan> üller acsin yüzünde kendine iyi davran
     


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    asdasdf cevaba bak :D

    syspionic: lan
    Bot: Satranç, 6. yüzyılda Hindular tarafından oynanmaya başlanmış 

    bide

    syspionic: tanidigim bi kiz bot var adi merve tanistirayim seni onla
    Tarcan: simdi giricem felsefede var olmaya kalican zorlama iste 

    iyilikde yaramıyo :D


    -----------------------------

    onu gördüm düzelttim :D

    asdf: merve ile tanistirayim mi seni
    Tarcan: tanistirmazsan ölümü gör 

    & pesi var ya koptum mq

     <tarcan> nerelisin?
    <Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
    <tarcan> eskişehir neresi olacak.eses es kikiki eski eski es..alayına gider sen nerelisin
    <Merve> istanbullu'yum ben iki kuşak... sen nerelisin?
    <tarcan> diyorlar ki istanbullu olmak için on kusak gerekirmiş

    benim bot akıllı olmasa sıçtık :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    7:45:56 PM
    shockman: s*ktir git
    Bot: terbiye vermeyince böyle oluyor
    -
     
    zuhahhaha :D 

    -----------------------------

    ahahahahah :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    nickine sülo yazana hangi sikik hanginiz ulan :W

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ExcellencE bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence olan eksikler :

    bot bi hoşgeldinle başlayabilir

    girer girmez bota yaz :| mervedeki gibi hoş karşılasa bizi

    sonra yazdıktan sora tekrar kutucuğa tıklamak gerekiyo ona da bi ayar çekebilirsen süper olur

    bi de son 5 konuşmayı sergilersen züper olur

    her cevap verdiğimizde yeni sayfa açmayıversin.yaz gitsin aynı sayfaya ;)


    -----------------------------

    şidmi 

    - hoşgeldin der onu hallederim :)

    - hoca explorerda sorun çımıyor kutucuk seçili ama firefoxta olmuyor neden anlamadım


    var yazikutusu = document.getElementById("yazim");
    yazikutusu.focus();
     

    bunuda kullandım halbuki

    son 5 yazışma olması için biraz sorun çıkarher nicke farklı txt lazım böylelikle bütün yazışmaları tutarım yoksa irc genel kanalı gibi herkezing röünür ama ona bi ayar çekicem

    - cevap verdiğmizdede mecburen gönder işlemi ile aynı sayfaya gidiyor.Onu sanırım ajaxla halledicem

    edit:

    puhuaha bune ya

    7:28:03 AM
    sleymn: kil dönmüs headbangerin götünde
    Tarcan: bazen düşünüyorum hayat ne güzel dimi
    -
     


    -----------------------------

    olm sülo götte kıldan sanane :|

    dayı bu bota söyle hakkımda konuşmasın yahu :| 


    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    olm sülo götte kıldan sanane :|

    dayı bu bota söyle hakkımda konuşmasın yahu :| 


    -----------------------------

    geçmiş olsun hoca bu işin şakası olmaz şaka yapanın, dlaga geçenin başına gelsin.

    Duyuru;

    V 0.4 e çıkarttım, ne gibi yenilikler oldu ?

    en görsellik kattık biraz, kutucukta kilitleniyor tekrar tekrar tıklamaya gerek yok, yazılar size özeldir saklıyor görebiliyorsunuz, biraz daha kelime eklendi

    Şimdi sırada ne var ?

    şu an kelime sayısı 723 onu mümkünse 2-3 binlere çıkartmak.Fakat ne olursa olsun fark ettim ki algoritması çok basit.Zeki bir bota göre hele çok fazla basit.Örneğin merveyi tavlada eğer istediği cevap bloğuna getiremediyse bu kadar yeter biraz kendinden bahset vs.. diyor yada herhangi bir kategoriden 3-4 tane kelime söylersen muhabbet sınırlandı diyor.Yani kategorilendirilmiş büyük ihtimalle tanışma, zırt, pırt gibi.

    Tam o tarz değilde şöyle oturup düzgünce konuşacak bir algoritma gerek.İnş onuda başarıcaz.Öte yandan bneim istediğim bot tipi aslında sözlük, wiki tarzı birşeyde olsun istiyordum yani insanlarla konuşurken bilgi versin fakat mecburi şekilde yön değiştirip laf sokma botuna döndürdüm.

    Birde insnalar 2-3 kelime yazacağına tek kelime yazıyor tabi ki botun algılaması düşüyor.50 kelime yazsa onların 20 si anahtar olsa rastgele birini seçip cevap verecek.Fakat tek kelime anahtar olarak kabul edilmiyorsa cevap veremiyor.

    Speacial thanks, özel teşekkür;

    Öncleikle zırt pırt pesinin kafasını şişiriyorum en büyük teşekkür ona, sonra bağımlılık derecesinde zırt pırt girip muhabbet eden insanlar var onlara teşekkürler, en sonda tek kelime yazanlara ve küfür edenlere.Sizede teşkkürler ama kötü bir haberim var küfürlere karşı kesin önlem alıcam, laf sokucam acımadan :) bu bota herkez bakıyordu ama olsun küfür edene ağzını payını vercem

    www.tarcan.somee.com Yapay Zekalı tarcan ve maceraları

Toplam Hit: 19073 Toplam Mesaj: 159