Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    headbanger: mervenin selami var
    Tarcan: selam nasil gidiyor
    -----
    8:33:46 AM
    headbanger: sen yolluyorsun o tutuyor
    Tarcan: kendinden bahsetsene biraz ne seversin fln filan?
    -----
    8:33:54 AM
    headbanger: seni severim
    Tarcan: bazen düşünüyorum hayat ne güzel dimi
    -----
    8:34:08 AM
    headbanger: seni sevince bir baska oluyor
    Tarcan: hayatın bir anlamı varmı senin için
    -----
    8:34:13 AM
    headbanger: sensin
    Tarcan: ben miyim asla, yalanci ciyan seni
    -----
    8:34:23 AM
    headbanger: sensin sen
    Tarcan: ben degilim o prenshaydar.com var odur o
    -----
    8:34:45 AM
    headbanger: sen benim prensesim olacaksin
    Tarcan: tamma birsey demedik

     

     

    öldürürüm abi bu botu ya :D 

     

    headbanger: evinin kadini cocuklarinin anasi olucaksin
    Tarcan: kahin misin sen ?


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek
    bu botla konusma olayıda turistlere türkçe ögretmeye benzemiş...önce selam falan filan 3. ögretilenden sonrası full küfür :D:D:D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D

     

    headbanger: orospu
    Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir?


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D

     

    headbanger: orospu
    Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir?


    -----------------------------

    bu botta terbiyesiz miş ama yani :D:D:D

    öyle değilmi HeadBanger kardesim :D:D 


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D

     

    headbanger: orospu
    Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir?


    -----------------------------

    :D:D ahaha bütün konuşmaları inceleyemiyorum 128 dosya var ayrı ayrı bakmam lazım onları tek txt ye aktarıp öyle bakıcam ona göre yazıcam tekrar ama;

    lafı soktum,siktir .. yazdımı iğneleyici lafları olabiliyor :D sırf küfür üstüne yazsam iş farklı olcük :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    bırak ya :| bune :|

     


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D

     

    headbanger: orospu
    Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir?


    -----------------------------

    :D:D ahaha bütün konuşmaları inceleyemiyorum 128 dosya var ayrı ayrı bakmam lazım onları tek txt ye aktarıp öyle bakıcam ona göre yazıcam tekrar ama;

    lafı soktum,siktir .. yazdımı iğneleyici lafları olabiliyor :D sırf küfür üstüne yazsam iş farklı olcük :D


    -----------------------------

     

    :| incele abi ya :| bune :|

     

    headbanger: s*kt*r lan
    Tarcan: terbiye caginda annen ne yapiyordu merak ettim


    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    kapattım abi :| daha fazla gelemedim bu bota :|

     

     


    Boş İşler Uzmanı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.tarcan.somee.com/kayitlar/headbanger493221006.txt

    :D konuşmalarını görebilrisiniz

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    ahahahah :D

    headbanger:</b> sikim<br /></font>
    <font face="Verdana" size="2"><b>Tarcan:</b> ayy şeytan dürttü<br /></font>
    <font>-----<br/></font>
    <font>9:00:25 AM</font><br />
    <font face="Verdana" size="2"><b>headbanger:</b> senin amina koyim<br /></font>
    <font face="Verdana" size="2"><b>Tarcan:</b> kücükken insaat kenarinda cok oynamasaydin keske.madem oynadin neden zenci mahallesindeydin off of..<br /></font>
    <font>-----<br/></font>
    olm zumzuk html kodlarını koymuşsun barı html göründeydi log :D 

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 19065 Toplam Mesaj: 159