Yapay Zekalı Tarcan
-
headbanger: mervenin selami var
Tarcan: selam nasil gidiyor
-----
8:33:46 AM
headbanger: sen yolluyorsun o tutuyor
Tarcan: kendinden bahsetsene biraz ne seversin fln filan?
-----
8:33:54 AM
headbanger: seni severim
Tarcan: bazen düşünüyorum hayat ne güzel dimi
-----
8:34:08 AM
headbanger: seni sevince bir baska oluyor
Tarcan: hayatın bir anlamı varmı senin için
-----
8:34:13 AM
headbanger: sensin
Tarcan: ben miyim asla, yalanci ciyan seni
-----
8:34:23 AM
headbanger: sensin sen
Tarcan: ben degilim o prenshaydar.com var odur o
-----
8:34:45 AM
headbanger: sen benim prensesim olacaksin
Tarcan: tamma birsey demediköldürürüm abi bu botu ya :D
headbanger: evinin kadini cocuklarinin anasi olucaksin
Tarcan: kahin misin sen ? -
bu botla konusma olayıda turistlere türkçe ögretmeye benzemiş...önce selam falan filan 3. ögretilenden sonrası full küfür :D:D:D
-
abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D
headbanger: orospu
Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir? -
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D
headbanger: orospu
Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir?
-----------------------------bu botta terbiyesiz miş ama yani :D:D:D
öyle değilmi HeadBanger kardesim :D:D
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D
headbanger: orospu
Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir?
-----------------------------:D:D ahaha bütün konuşmaları inceleyemiyorum 128 dosya var ayrı ayrı bakmam lazım onları tek txt ye aktarıp öyle bakıcam ona göre yazıcam tekrar ama;
lafı soktum,siktir .. yazdımı iğneleyici lafları olabiliyor :D sırf küfür üstüne yazsam iş farklı olcük :D
-
bırak ya :| bune :|
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------abi daha konuşmicam ya :D böyle lafmı sokulur :D
headbanger: orospu
Tarcan: annenin meslegini vurgulamanin nedeni nedir?
-----------------------------:D:D ahaha bütün konuşmaları inceleyemiyorum 128 dosya var ayrı ayrı bakmam lazım onları tek txt ye aktarıp öyle bakıcam ona göre yazıcam tekrar ama;
lafı soktum,siktir .. yazdımı iğneleyici lafları olabiliyor :D sırf küfür üstüne yazsam iş farklı olcük :D
-----------------------------:| incele abi ya :| bune :|
headbanger: s*kt*r lan
Tarcan: terbiye caginda annen ne yapiyordu merak ettim -
kapattım abi :| daha fazla gelemedim bu bota :|
-
http://www.tarcan.somee.com/kayitlar/headbanger493221006.txt
:D konuşmalarını görebilrisiniz
-
ahahahah :D
headbanger:</b> sikim<br /></font>
<font face="Verdana" size="2"><b>Tarcan:</b> ayy şeytan dürttü<br /></font>
<font>-----<br/></font>
<font>9:00:25 AM</font><br />
<font face="Verdana" size="2"><b>headbanger:</b> senin amina koyim<br /></font>
<font face="Verdana" size="2"><b>Tarcan:</b> kücükken insaat kenarinda cok oynamasaydin keske.madem oynadin neden zenci mahallesindeydin off of..<br /></font>
<font>-----<br/></font>olm zumzuk html kodlarını koymuşsun barı html göründeydi log :D
