Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------
    ...................

    bu da aynı şeyi yazarsa onun tetikleyicisi..

    tetikleyicileri iyi yerleştirmeniz lazım özellikle sessionları. siyahla işaretlediğim session denetleme işlemlerini üye siteye girer girmez verdirirseniz daha sağlam olur yoksa ilk 3 mesajda neden aynı şeyi yazıyorsun der durur

     

     


    -----------------------------

    eyw pesü yine saolasın.Yeni geldim düzceye şimdi oturup çözerim bu akşam eklerim tarcana :)

    Kurcuklayıp kendime düzenlerim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek


    önceki cümleye bakarak aynı şeyin söylenip söylenmediğini, sayı yazarsa veya tek bir harf yazarsa tepki vermesini hallettim ben 2 saatlik uğraşla

    http://pesimistzombie.com/pesibot/

    dene bak.. aynı şeyi 10 kez yaz ama 10 dan sonrasına cevap vermiyor :D

    kelime haznesi çok zayıf bu arada sohbet edersen kriz geçirtir :D 

     


    ----------------------------- 

     

    <PesiBot - 22:07> Merhabalar hoşgeldin :)
    <Prometheus - 22:07> eyvallah biraderim
    <PesiBot - 22:07> canım çekti :D
    <Prometheus - 22:08> ne canın çekti
    <PesiBot - 22:08> Pardon anlayamadım?

     

    kriz geçirdim devam etmedim :-/


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hocam dedim zaten 2 3 kelime ekledim sadece örnek bot o :D sadece bazı fonksiyonların nasıl işlediğini göstermek için koydum boşuna girip sohbet etmeyin kaldırcam zaten :D

    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam dedim zaten 2 3 kelime ekledim sadece örnek bot o :D sadece bazı fonksiyonların nasıl işlediğini göstermek için koydum boşuna girip sohbet etmeyin kaldırcam zaten :D
    -----------------------------

    pesi sağolsun bize çalışıyor :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    <PesiBot - 22:24> Merhabalar hoşgeldin :)
    <Kreyzi - 22:24> hoşbulduk
    <PesiBot - 22:24> Söylediğini anlayamadım başka türlü anlatır mısın? :)
    <Kreyzi - 22:24> yok
    <PesiBot - 22:24> sebep?
    <Kreyzi - 22:24> bilmem
    <PesiBot - 22:24> Pek anlayamadım söylediğini :)
    <Kreyzi - 22:24> hep öyle oluyor
    <PesiBot - 22:24> merak ettim neden :)
    <Kreyzi - 22:24> sorun sende
    <PesiBot - 22:24> hm ne sorsam okuyor musun?
    <Kreyzi - 22:25> ayrılmamız laım
    <PesiBot - 22:25> İstersen başka konulardan konuşalım :)
    <Kreyzi - 22:25> daha iyilerine layıksın
    <PesiBot - 22:25> Pardon anlayamadım?
    <Kreyzi - 22:25> bitti artık
    <PesiBot - 22:25> hm bir fikrim yok :)
    <Kreyzi - 22:25> güle güle
    <PesiBot - 22:25> sen bilirsin görüşürüz Kreyzi :)

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    :D la hasta hasta 2 3 kelime ekleyip koyduk işte dellendirmeyin sabaha kadar oturur binlerce kelime eklerim föxxly de dalga geçmiş alacağı olsun :d 

    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    beyler alt tarafa soru ve yat ekle kysanız manyak olur siz sadece onay verirsiniz

    yada bi komutu tanımlandırın

    mesela ekle! alper kimdir? - Yakışıklıdır felan filan hjsıgdsıaj .)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    2:51:14 PM
    expertvijin: botistan
    Tarcan: ne matrak adamsın ya uhauha
    ---------
    2:51:20 PM
    expertvijin: komikmi?
    Tarcan: bence komik degil
    ---------
    2:51:31 PM
    expertvijin: mal niye gülüyorsun o zaman ? :d
    Tarcan: allahim ne demk niye ya ? her davranisin bir sebebi vardir
    ---------
    2:52:22 PM
    expertvijin: komik degilse neden gülüyorsun sonra bir sebebi vardir diosn sen malmisin? bu kadar uzun cümleyi anlayabilecek kapasitede olcagini sanmiyorum mümkünse seni cökertmeyi hesapliyorum cök cök cökk
    Tarcan: pek sanmiyorum
    ---------
    2:52:40 PM
    expertvijin: aha böle sicittirirlar insani
    Tarcan: insan acayip varliktir kendi dünyalarini mahfeden tiplerdir ama zekam bir gün insan zekasina erisecektir
    ---------
    2:53:00 PM
    expertvijin: sen benimkine eris orasini sonra düsünürsün
    Tarcan: tamma birsey demedik
    ---------

    nihahahow

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    @dj_alper

    mantıklı hoca dur ben yapayım bunu bi ara :)

    teşekkürler fikir için

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Tarcan Kolik oldum Vallahi, Bu Çocuk Çabuk Gelişiyo Her Geçen Gün Nerdeyse Kafa Tutar Oldu Fikirlere be yahu. :) Az Daha Zumsuk Üstat Kassa Kodlarını Fikir Bile Yürütebilecek Düzeye Ulaşacak...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 19068 Toplam Mesaj: 159