Yapay Zekalı Tarcan
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
...................bu da aynı şeyi yazarsa onun tetikleyicisi..
tetikleyicileri iyi yerleştirmeniz lazım özellikle sessionları. siyahla işaretlediğim session denetleme işlemlerini üye siteye girer girmez verdirirseniz daha sağlam olur yoksa ilk 3 mesajda neden aynı şeyi yazıyorsun der durur
-----------------------------eyw pesü yine saolasın.Yeni geldim düzceye şimdi oturup çözerim bu akşam eklerim tarcana :)
Kurcuklayıp kendime düzenlerim
-
önceki cümleye bakarak aynı şeyin söylenip söylenmediğini, sayı yazarsa veya tek bir harf yazarsa tepki vermesini hallettim ben 2 saatlik uğraşla
http://pesimistzombie.com/pesibot/
dene bak.. aynı şeyi 10 kez yaz ama 10 dan sonrasına cevap vermiyor :D
kelime haznesi çok zayıf bu arada sohbet edersen kriz geçirtir :D
-----------------------------<PesiBot - 22:07> Merhabalar hoşgeldin :)
<Prometheus - 22:07> eyvallah biraderim
<PesiBot - 22:07> canım çekti :D
<Prometheus - 22:08> ne canın çekti
<PesiBot - 22:08> Pardon anlayamadım?kriz geçirdim devam etmedim :-/
-
hocam dedim zaten 2 3 kelime ekledim sadece örnek bot o :D sadece bazı fonksiyonların nasıl işlediğini göstermek için koydum boşuna girip sohbet etmeyin kaldırcam zaten :D
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
hocam dedim zaten 2 3 kelime ekledim sadece örnek bot o :D sadece bazı fonksiyonların nasıl işlediğini göstermek için koydum boşuna girip sohbet etmeyin kaldırcam zaten :D
-----------------------------pesi sağolsun bize çalışıyor :D
-
<PesiBot - 22:24> Merhabalar hoşgeldin :)
<Kreyzi - 22:24> hoşbulduk
<PesiBot - 22:24> Söylediğini anlayamadım başka türlü anlatır mısın? :)
<Kreyzi - 22:24> yok
<PesiBot - 22:24> sebep?
<Kreyzi - 22:24> bilmem
<PesiBot - 22:24> Pek anlayamadım söylediğini :)
<Kreyzi - 22:24> hep öyle oluyor
<PesiBot - 22:24> merak ettim neden :)
<Kreyzi - 22:24> sorun sende
<PesiBot - 22:24> hm ne sorsam okuyor musun?
<Kreyzi - 22:25> ayrılmamız laım
<PesiBot - 22:25> İstersen başka konulardan konuşalım :)
<Kreyzi - 22:25> daha iyilerine layıksın
<PesiBot - 22:25> Pardon anlayamadım?
<Kreyzi - 22:25> bitti artık
<PesiBot - 22:25> hm bir fikrim yok :)
<Kreyzi - 22:25> güle güle
<PesiBot - 22:25> sen bilirsin görüşürüz Kreyzi :) -
:D la hasta hasta 2 3 kelime ekleyip koyduk işte dellendirmeyin sabaha kadar oturur binlerce kelime eklerim föxxly de dalga geçmiş alacağı olsun :d
-
beyler alt tarafa soru ve yat ekle kysanız manyak olur siz sadece onay verirsiniz
yada bi komutu tanımlandırın
mesela ekle! alper kimdir? - Yakışıklıdır felan filan hjsıgdsıaj .)
-
2:51:14 PM
expertvijin: botistan
Tarcan: ne matrak adamsın ya uhauha
---------
2:51:20 PM
expertvijin: komikmi?
Tarcan: bence komik degil
---------
2:51:31 PM
expertvijin: mal niye gülüyorsun o zaman ? :d
Tarcan: allahim ne demk niye ya ? her davranisin bir sebebi vardir
---------
2:52:22 PM
expertvijin: komik degilse neden gülüyorsun sonra bir sebebi vardir diosn sen malmisin? bu kadar uzun cümleyi anlayabilecek kapasitede olcagini sanmiyorum mümkünse seni cökertmeyi hesapliyorum cök cök cökk
Tarcan: pek sanmiyorum
---------
2:52:40 PM
expertvijin: aha böle sicittirirlar insani
Tarcan: insan acayip varliktir kendi dünyalarini mahfeden tiplerdir ama zekam bir gün insan zekasina erisecektir
---------
2:53:00 PM
expertvijin: sen benimkine eris orasini sonra düsünürsün
Tarcan: tamma birsey demedik
---------nihahahow
-
@dj_alper
mantıklı hoca dur ben yapayım bunu bi ara :)
teşekkürler fikir için
-
Tarcan Kolik oldum Vallahi, Bu Çocuk Çabuk Gelişiyo Her Geçen Gün Nerdeyse Kafa Tutar Oldu Fikirlere be yahu. :) Az Daha Zumsuk Üstat Kassa Kodlarını Fikir Bile Yürütebilecek Düzeye Ulaşacak...
