Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
    -----------------------------

    hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
    -----------------------------

    hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak


    -----------------------------

    Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
    -----------------------------

    hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak


    -----------------------------

    Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.


    -----------------------------

    shockman seni öğrendi bot :D 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
    -----------------------------

    hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak


    -----------------------------

    Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.


    -----------------------------

    shockman seni öğrendi bot :D 


    -----------------------------

    :D hemde her hareketini :D eğer konunun ilk sayfasındaki kayıtta ki shockman sensen :D bişey demiyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    Ve sonunda sonsuz döngüye sokmayı başardım sanırım :D

    hiçbir şey ve evet kelimelerini ard arda yazınca;

    ---------
    7:54:05 PM
    hasan: evet
    Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    ---------
    7:54:09 PM
    hasan: hicbir sey
    Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
    ---------
    7:54:13 PM
    hasan: evet
    Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    ---------
    7:54:18 PM
    hasan: hicbir sey
    Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
    ---------
    7:54:21 PM
    hasan: evet
    Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    ---------

    .............. şeklinde gidiyor =)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ve sonunda sonsuz döngüye sokmayı başardım sanırım :D

    hiçbir şey ve evet kelimelerini ard arda yazınca;

    ---------
    7:54:05 PM
    hasan: evet
    Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    ---------
    7:54:09 PM
    hasan: hicbir sey
    Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
    ---------
    7:54:13 PM
    hasan: evet
    Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    ---------
    7:54:18 PM
    hasan: hicbir sey
    Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
    ---------
    7:54:21 PM
    hasan: evet
    Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    ---------

    .............. şeklinde gidiyor =)


    -----------------------------

    bunu aşmak için iki seçeneğim var 

    1-anahtar kelimelere verilen cümleleri arttırıcam
    2-algoritmasını daha güçlendirerek cümle içerisinde iki kelimeye bakmasını sağlayacağım.Ne yaparsam yapayım bir şekilde session vs.. ile önceki cevapları hafızaya almam lazım :) çözmek için 20 günüm var halledicem.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek
    İnşallah :)

    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    ---------
    7:54:18 PM
    hasan: hicbir sey
    Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
    ---------
    7:54:21 PM
    hasan: evet
    Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
    ---------
    7:58:01 PM
    hasan: seni sonsuz döngüye sokmayi basardim
    Tarcan: biz ne sonlar gördük hala devam ediyor kabuklu yemis
    ---------
    8:03:53 PM
    hasan: dogrudur abi
    Tarcan: belki ama kesin degil
    ---------
    8:04:01 PM
    hasan: kesin olmayan ne?
    Tarcan: veritabanıyla bir anahtar sözcük eşlenmedi
    ---------

    =)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    baris_ekin bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
    -----------------------------

    hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak


    -----------------------------

    Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.


    -----------------------------

    shockman seni öğrendi bot :D 


    -----------------------------

     

    :D hemde her hareketini :D eğer konunun ilk sayfasındaki kayıtta ki shockman sensen :D bişey demiyorum


    -----------------------------

    Barışım Botu Test şeysi ediyoduk, ne bilek Log tutulduğunu, Bizim Zındıkların heç Mahremiyete saygısıı Yooh Vesselam.. Ne Vardı Ulu Orta Edecek Demi. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 19061 Toplam Mesaj: 159