Yapay Zekalı Tarcan
-
Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
-----------------------------hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
-----------------------------hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak
-----------------------------Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
-----------------------------hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak
-----------------------------Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.
-----------------------------shockman seni öğrendi bot :D
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
-----------------------------hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak
-----------------------------Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.
-----------------------------shockman seni öğrendi bot :D
-----------------------------:D hemde her hareketini :D eğer konunun ilk sayfasındaki kayıtta ki shockman sensen :D bişey demiyorum
-
Ve sonunda sonsuz döngüye sokmayı başardım sanırım :D
hiçbir şey ve evet kelimelerini ard arda yazınca;
---------
7:54:05 PM
hasan: evet
Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
---------
7:54:09 PM
hasan: hicbir sey
Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
---------
7:54:13 PM
hasan: evet
Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
---------
7:54:18 PM
hasan: hicbir sey
Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
---------
7:54:21 PM
hasan: evet
Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
---------.............. şeklinde gidiyor =)
-
mamii bunu yazdı:
-----------------------------Ve sonunda sonsuz döngüye sokmayı başardım sanırım :D
hiçbir şey ve evet kelimelerini ard arda yazınca;
---------
7:54:05 PM
hasan: evet
Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
---------
7:54:09 PM
hasan: hicbir sey
Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
---------
7:54:13 PM
hasan: evet
Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
---------
7:54:18 PM
hasan: hicbir sey
Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
---------
7:54:21 PM
hasan: evet
Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
---------.............. şeklinde gidiyor =)
-----------------------------bunu aşmak için iki seçeneğim var
1-anahtar kelimelere verilen cümleleri arttırıcam
2-algoritmasını daha güçlendirerek cümle içerisinde iki kelimeye bakmasını sağlayacağım.Ne yaparsam yapayım bir şekilde session vs.. ile önceki cevapları hafızaya almam lazım :) çözmek için 20 günüm var halledicem. -
İnşallah :)
-
---------
7:54:18 PM
hasan: hicbir sey
Tarcan: yanlizca koca bir hic mi bu mudur ?
---------
7:54:21 PM
hasan: evet
Tarcan: o da güzel ne dememi bekliyorsun ki
---------
7:58:01 PM
hasan: seni sonsuz döngüye sokmayi basardim
Tarcan: biz ne sonlar gördük hala devam ediyor kabuklu yemis
---------
8:03:53 PM
hasan: dogrudur abi
Tarcan: belki ama kesin degil
---------
8:04:01 PM
hasan: kesin olmayan ne?
Tarcan: veritabanıyla bir anahtar sözcük eşlenmedi
---------=)
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------
Gittikçe Gelişiyor, Bu gün daha Mantıklı gördüm Tarcanı... Loglara bakarsan Bulduğum bir iki açığı var Düzeltirsin umarım..
-----------------------------hoca var ya şimdi onlar üstünde çalışıyorum aynı cümleden 2 kelimeye göre cevap verme :) biraz karışık ve zor olacak.Bu arada sağolasın senin mmuhabbetlerinle baya geliştirdim snein gibi 2-3 kişi var sizin sayesnizde normal muhabbet akışındaki bozuklukları görüyorum.Ayrıca çok cevap girmem lazım aynı şeye şimdi onları hallediyorum böyece aynı kelimeye aynı cevapları verme olasılığı azalacak
-----------------------------Üstat Çok Güzel İlerliyorsun Başarılar Diliyorum, Arada Bir Tarcan ile Sohbet etmek Alışkanlık Olmaya başladı Gibi... Kerata Eğlendirebiliyor Varya. Babana Selam Et diyordum Dün, Diyo Nasıl edecem. :) Selamı nasıl edeceğini Bilmiyo henüz. Çocuk daha Büyüyecek.
-----------------------------shockman seni öğrendi bot :D
-----------------------------:D hemde her hareketini :D eğer konunun ilk sayfasındaki kayıtta ki shockman sensen :D bişey demiyorum
-----------------------------Barışım Botu Test şeysi ediyoduk, ne bilek Log tutulduğunu, Bizim Zındıkların heç Mahremiyete saygısıı Yooh Vesselam.. Ne Vardı Ulu Orta Edecek Demi. :)
