Yapay Zekalı Tarcan
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------bunu aşmak için iki seçeneğim var
1-anahtar kelimelere verilen cümleleri arttırıcam
2-algoritmasını daha güçlendirerek cümle içerisinde iki kelimeye bakmasını sağlayacağım.Ne yaparsam yapayım bir şekilde session vs.. ile önceki cevapları hafızaya almam lazım :) çözmek için 20 günüm var halledicem.
-----------------------------önceki cümleye bakarak aynı şeyin söylenip söylenmediğini, sayı yazarsa veya tek bir harf yazarsa tepki vermesini hallettim ben 2 saatlik uğraşla
http://pesimistzombie.com/pesibot/
dene bak.. aynı şeyi 10 kez yaz ama 10 dan sonrasına cevap vermiyor :D
kelime haznesi çok zayıf bu arada sohbet edersen kriz geçirtir :D
-
evet hoca senin sistem çalışıyo.
da yolunuda anlatsan bizede faydası olmamı ? :D
bizimkiler gerizekalı ama biraz gelişmesi lazım.
-
zumsuk hacım süper yaa :D zuahhaha
-
çok güzel çok başarılı begendim ama beni tanımıyor :P
-
çok canım çekti bnde yapmak istedim banada yardım edermisinizbide neyde yazıyorsunuz code ları hangi dil
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------önceki cümleye bakarak aynı şeyin söylenip söylenmediğini, sayı yazarsa veya tek bir harf yazarsa tepki vermesini hallettim ben 2 saatlik uğraşla
http://pesimistzombie.com/pesibot/
dene bak.. aynı şeyi 10 kez yaz ama 10 dan sonrasına cevap vermiyor :D
kelime haznesi çok zayıf bu arada sohbet edersen kriz geçirtir :D
-----------------------------vay güzel olmuş hoca.Peki session lar ile mi yaptın yoksa fso ile dosyaları mı arattın ? Bu gün düzceye gidiyorum 20 gün ord akampa çekilicemde :D orada kasıcam botu ne kadar geliştirirsem.Ondan sonra yavaş gelişir kıbrısa gidicem.O yüzden şu sorunları halledeyim diyorum.
& SpyßreaK
inş fazla laf sokmuyordur :D biraz sivri dilli ve agresif.
& sandman
ben sandman ve sandman kim sorularına cevap veriyor :D
& mockingboy
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=89828
konusundan projenin başlangıç ve geliştirirlik durumlarını görebilirsin :) pesi sağolsun.
Ayrıca bunları asp ile kodladık.Fakat çok yakında php ye geçircem.ASp de geliştirip phpye çevirmek çok kolay geliyor bana.O yüzden gelişene kadar asp geliştikten sonra php :)
-
fso ile txt içinde aratma olmuyor neden olmuyor mesela adın ne yazdın daha sonra bi sürü yazı yazıp anladım yazdın niye aynı şeyi söylüyorsun diye azarlıyor :D
'---------------------------------------
if len(suzukmetin)<2 then
'---------------------------------------
alfabe="ABCDEFGHIİJKLMNOÖPQRSŞTUÜVWXYZabcdefghıijklmnoöpqrsştuüvwxyz"
for zz=1 to len(suzukmetin)
harf=mid(suzukmetin,zz,1)
if instr(alfabe,harf)>0 then
alfabetetik=True
else
alfabetetik=False
end if
next
'---------------------------------------
end if
'---------------------------------------
a,b,c,d,e tetikleyicisi'---------------------------------------
if len(suzukmetin)<3 and isnumeric(metin)=true then
'---------------------------------------
sayitetik=True
else
sayitetik=False
'---------------------------------------
end if
'---------------------------------------
1,2,3,4,5 tetikleyicisi-----------------------------------------------------------
if session("metin3")="" then
session("metin3")="-"
session("kafayiye")=0
elseif session("metin2")="" then
session("metin2")="-"
session("kafayiye")=0
elseif session("metin1")="" then
session("metin1")="-"
session("kafayiye")=0
end ifif instr(metin,session("metin1"))>0 or instr(metin,session("metin2"))>0 or instr(metin,session("metin3"))>0 then
bultetik=True
session("kafayiye")=session("kafayiye")+1
else
bultetik=False
session("kafayiye")=0
end if
session("metin3")=session("metin2")
session("metin2")=session("metin1")
session("metin1")=metinif session("kafayiye")>10 then
botderki="LAY LAY LAY LAY LAY LAY LAY"
elseif session("kafayiye")>8 then
botderki="seni duymuyorum kulaklarımı tıkadım lay lay lay"
elseif session("kafayiye")>7 then
botderki="Orgazm mı oluyorsun nedir anlamadımki :D"
elseif session("kafayiye")>6 then
botderki="yahu işin gücün yok mu :) bsg"
elseif session("kafayiye")>5 then
botderki="Psikopatmısın sen ya yeter!"
elseif session("kafayiye")>4 then
botderki="yeter dedim?"
elseif session("kafayiye")>3 then
botderki="ya yeter ama :)"
else
end ifbu da aynı şeyi yazarsa onun tetikleyicisi..
tetikleyicileri iyi yerleştirmeniz lazım özellikle sessionları. siyahla işaretlediğim session denetleme işlemlerini üye siteye girer girmez verdirirseniz daha sağlam olur yoksa ilk 3 mesajda neden aynı şeyi yazıyorsun der durur
-
9:50:15 AM
musty: ilac
Tarcan: musty tam bu noktada söylemem lazım ki sana kanım ısındı bi kucaklaşalım mı ?
---------
9:50:25 AM
musty: kucaklasalim
Tarcan: hmm ben cabuk tahrik olurum söyliyim
---------Komedi yaw bu :D:D
-
kol: ben malim
Tarcan: hmm burdan da öyle görünüyor
-
11:24:06 AM
kol: ama senin kadar degil
Tarcan: orasi tartisilir
- -
Dün akşam atv de izledim compishco adlı yapay zekayı. Adam manyak yapmış. Burda ingilizce muhabbet ediyor. http://www.youtube.com/watch?v=FEg-DuV2kuw. Bi araştırın muhteşem bişey.
Not: Yapan yazılımcı : Ali Murat Erkorkmaz
