Yapay Zekalı Tarcan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunu aşmak için iki seçeneğim var 

    1-anahtar kelimelere verilen cümleleri arttırıcam
    2-algoritmasını daha güçlendirerek cümle içerisinde iki kelimeye bakmasını sağlayacağım.Ne yaparsam yapayım bir şekilde session vs.. ile önceki cevapları hafızaya almam lazım :) çözmek için 20 günüm var halledicem.

     


    -----------------------------

    önceki cümleye bakarak aynı şeyin söylenip söylenmediğini, sayı yazarsa veya tek bir harf yazarsa tepki vermesini hallettim ben 2 saatlik uğraşla

    http://pesimistzombie.com/pesibot/

    dene bak.. aynı şeyi 10 kez yaz ama 10 dan sonrasına cevap vermiyor :D

    kelime haznesi çok zayıf bu arada sohbet edersen kriz geçirtir :D 

     


    :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    evet hoca senin sistem çalışıyo.

    da yolunuda anlatsan bizede faydası olmamı ? :D

    bizimkiler gerizekalı ama biraz gelişmesi lazım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    zumsuk hacım süper yaa :D zuahhaha

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    çok güzel çok başarılı begendim ama beni tanımıyor :P

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek
    çok canım çekti bnde yapmak istedim banada yardım edermisinizbide neyde yazıyorsunuz code ları hangi dil
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    pesimistzombie bunu yazdı:
    -----------------------------

    önceki cümleye bakarak aynı şeyin söylenip söylenmediğini, sayı yazarsa veya tek bir harf yazarsa tepki vermesini hallettim ben 2 saatlik uğraşla

    http://pesimistzombie.com/pesibot/

    dene bak.. aynı şeyi 10 kez yaz ama 10 dan sonrasına cevap vermiyor :D

    kelime haznesi çok zayıf bu arada sohbet edersen kriz geçirtir :D 

     


    -----------------------------

    vay güzel olmuş hoca.Peki session lar ile mi yaptın yoksa fso ile dosyaları mı arattın ? Bu gün düzceye gidiyorum 20 gün ord akampa çekilicemde :D orada kasıcam botu ne kadar geliştirirsem.Ondan sonra yavaş gelişir kıbrısa gidicem.O yüzden şu sorunları halledeyim diyorum.

    & SpyßreaK

    inş fazla laf sokmuyordur :D biraz sivri dilli ve agresif.

    & sandman

    ben sandman ve sandman kim sorularına cevap veriyor :D

    & mockingboy

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=89828

    konusundan projenin başlangıç ve geliştirirlik durumlarını görebilirsin :) pesi sağolsun.

    Ayrıca bunları asp ile kodladık.Fakat çok yakında php ye geçircem.ASp de geliştirip phpye çevirmek çok kolay geliyor bana.O yüzden gelişene kadar asp geliştikten sonra php :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    fso ile txt içinde aratma olmuyor neden olmuyor mesela adın ne yazdın daha sonra bi sürü yazı yazıp anladım yazdın niye aynı şeyi söylüyorsun diye azarlıyor :D

     

    '---------------------------------------
    if len(suzukmetin)<2 then
    '---------------------------------------
    alfabe="ABCDEFGHIİJKLMNOÖPQRSŞTUÜVWXYZabcdefghıijklmnoöpqrsştuüvwxyz"
    for zz=1 to len(suzukmetin)
    harf=mid(suzukmetin,zz,1)
    if instr(alfabe,harf)>0 then
    alfabetetik=True
    else
    alfabetetik=False
    end if
    next
    '---------------------------------------
    end if
    '---------------------------------------


    a,b,c,d,e tetikleyicisi

    '---------------------------------------
    if len(suzukmetin)<3 and isnumeric(metin)=true then
    '---------------------------------------
    sayitetik=True
    else
    sayitetik=False
    '---------------------------------------
    end if
    '---------------------------------------


    1,2,3,4,5 tetikleyicisi

    -----------------------------------------------------------

    if session("metin3")="" then
    session("metin3")="-"
    session("kafayiye")=0
    elseif session("metin2")="" then
    session("metin2")="-"
    session("kafayiye")=0
    elseif session("metin1")="" then
    session("metin1")="-"
    session("kafayiye")=0
    end if

     

    if instr(metin,session("metin1"))>0 or instr(metin,session("metin2"))>0 or instr(metin,session("metin3"))>0 then
    bultetik=True
    session("kafayiye")=session("kafayiye")+1
    else
    bultetik=False
    session("kafayiye")=0
    end if


    session("metin3")=session("metin2")
    session("metin2")=session("metin1")
    session("metin1")=metin

     

    if session("kafayiye")>10 then
    botderki="LAY LAY LAY LAY LAY LAY LAY"
    elseif session("kafayiye")>8 then
    botderki="seni duymuyorum kulaklarımı tıkadım lay lay lay"
    elseif session("kafayiye")>7 then
    botderki="Orgazm mı oluyorsun nedir anlamadımki :D"
    elseif session("kafayiye")>6 then
    botderki="yahu işin gücün yok mu :) bsg"
    elseif session("kafayiye")>5 then
    botderki="Psikopatmısın sen ya yeter!"
    elseif session("kafayiye")>4 then
    botderki="yeter dedim?"
    elseif session("kafayiye")>3 then
    botderki="ya yeter ama :)"
    else
    end if

    bu da aynı şeyi yazarsa onun tetikleyicisi..

    tetikleyicileri iyi yerleştirmeniz lazım özellikle sessionları. siyahla işaretlediğim session denetleme işlemlerini üye siteye girer girmez verdirirseniz daha sağlam olur yoksa ilk 3 mesajda neden aynı şeyi yazıyorsun der durur

     

     


    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    9:50:15 AM
    musty: ilac
    Tarcan: musty tam bu noktada söylemem lazım ki sana kanım ısındı bi kucaklaşalım mı ?
    ---------
    9:50:25 AM
    musty: kucaklasalim
    Tarcan: hmm ben cabuk tahrik olurum söyliyim
    ---------

    Komedi yaw bu :D:D


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    kol: ben malim
    Tarcan: hmm burdan da öyle görünüyor
    -
    11:24:06 AM
    kol: ama senin kadar degil
    Tarcan: orasi tartisilir
    -

    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Dün akşam atv de izledim compishco adlı yapay zekayı. Adam manyak yapmış. Burda ingilizce muhabbet ediyor. http://www.youtube.com/watch?v=FEg-DuV2kuw. Bi araştırın muhteşem bişey.

    Not: Yapan yazılımcı : Ali Murat Erkorkmaz


    Naber la?
Toplam Hit: 19067 Toplam Mesaj: 159