folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Anne Ben Ateist Oldum :)



Anne Ben Ateist Oldum :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    numune bunu yazdı:
    -----------------------------

    ateist insanlar şunu düşündümü "ya madem benim bir başlangıcım yok kimseyi tanımıorum sonumda yok peki neden şimdi buradayım?" bu soruyu kendinize sordunuzmu yani madem sonun yok kaybolup gidecen peki neden yaşıyorsun ne için yaşıyorsun veya neden dünya denen yerde amaçsızca varsın şöyle birşey aslında inanmıyosun peki neden inancımızı alaya alarak konuşuyorsun saçmalık sen bhunu yapıyorsan benden saygı bekleme karışmamamıda bekleme...

    ayın yarılmasına gelince salak salak saçma sapan yorum yapıyorsunuz yok başka yerden görülmedimi fln.. arkadaşım bilmediğin bi konu hakkında neden yorum yapıyosunki git araştır öle konuş ve bak bakalım o olay nasıl sonuçlanmış.. siz inanmamaya inanmışsınız ne desek boş ne desek nafile zaten Allah hidayet verirse kişi hidayete erer yani boşuna uraşma bizim kavrayabildiğimizi siz kavrayamazsınız  üzülüyorum sizin için Azrail kapınızı çaldığında sizin için felsefik düşünceleriniz buna bir anlam verebilcekmi? arkadaşında dediği gibi yok olmaya inancağana cennete gitmeye inan daha güzel =) 


    -----------------------------

    Zaten insanlar o masal kitaplarına da işlerine geldiği için, öylesi daha güzel olduğu için inanıyorlar. Şu üç büyük dinde "cennet" ve "cehennem" olmasaydı 21. yüzyılda kimse bu dinlere inanıyor olmazdı... Dinlere ödül alma isteğiniz ve cehennem korkunuz yüzünden bu kadar körce inanıyorsunuz, Mantıklı olduğu için falan değil...

    Ayın yarıldığının dünyada başka hiçbir kültürün kaynağında olmaması ise size bir kapaktır. Kıvırmayın...


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------
    numune bunu yazdı:
    -----------------------------

    ateist insanlar şunu düşündümü "ya madem benim bir başlangıcım yok kimseyi tanımıorum sonumda yok peki neden şimdi buradayım?" bu soruyu kendinize sordunuzmu yani madem sonun yok kaybolup gidecen peki neden yaşıyorsun ne için yaşıyorsun veya neden dünya denen yerde amaçsızca varsın şöyle birşey aslında inanmıyosun peki neden inancımızı alaya alarak konuşuyorsun saçmalık sen bhunu yapıyorsan benden saygı bekleme karışmamamıda bekleme...

    ayın yarılmasına gelince salak salak saçma sapan yorum yapıyorsunuz yok başka yerden görülmedimi fln.. arkadaşım bilmediğin bi konu hakkında neden yorum yapıyosunki git araştır öle konuş ve bak bakalım o olay nasıl sonuçlanmış.. siz inanmamaya inanmışsınız ne desek boş ne desek nafile zaten Allah hidayet verirse kişi hidayete erer yani boşuna uraşma bizim kavrayabildiğimizi siz kavrayamazsınız  üzülüyorum sizin için Azrail kapınızı çaldığında sizin için felsefik düşünceleriniz buna bir anlam verebilcekmi? arkadaşında dediği gibi yok olmaya inancağana cennete gitmeye inan daha güzel =) 


    -----------------------------

    Zaten insanlar o masal kitaplarına da işlerine geldiği için, öylesi daha güzel olduğu için inanıyorlar. Şu üç büyük dinde "cennet" ve "cehennem" olmasaydı 21. yüzyılda kimse bu dinlere inanıyor olmazdı... Dinlere ödül alma isteğiniz ve cehennem korkunuz yüzünden bu kadar körce inanıyorsunuz, Mantıklı olduğu için falan değil...

    Ayın yarıldığının dünyada başka hiçbir kültürün kaynağında olmaması ise size bir kapaktır. Kıvırmayın...


    -----------------------------
    hayvansavar hocam konu insanların hangi dine inandıkları değil insanların istedikleri şeye inanabilme özgürlüğü a kişisi müslümanmış b kişisi ateistmiş bu kimseyi ilgilendirmez! olay insanların isteklerini özgürce yaşayabilmeleri... İslam dinin inancları bellidir kitabi bellidir herşeyi ortadadır... buna inanıp inanmamak sana kalmıştır... eğer inanmıyorsan saygı göster nasıl ki sen inanmıyorsan ve insanların buna saygı göstermesini istiyorsan sende inanan insanlara saygı göster! olan biteni yargılamak ne sana ne de bana düşmez! bu olaylar manevi olaylardır insanın kendi kafasındaki düşüncelerdir en basitinden doğum bilimsel olarak acıklanmış olsa da bunun Allahın işi olduğunu düşünmek istiyorsa bu bireyin kendi seçimidir. bu konularda herkesin fikir çürütme yarışmasına girmesini çok yanlış buluyorum! sonucta hepimizin mantığı var aklı var düşünebiliyoruz... Kuran-ı Kerim var İncil var şu var bu var! bu kitaplar açılıp okunur daha sonra mantık çalıştırılır ve bir seçim yapılır... ve tekrar söylüyorum herkesin seçimi kendine benim seçimim ne seni ne de bir başkasını ilgilendirmeyecek! sonucta eğer Allah varsa ve yargılanacaksak bu durumda kimse başkasının yaptıkları için yargılanmayacak orada senin yaptıkların yargılanacak...

    Daha önceki yazımda sizlere ateist olduğumu söyledim ancak tam anlamıyla ateistlik söz konusu değil! Kuran-ı Kerimi de okudum İncili de okudum... Ancak bana bazı yerleri mantıklı gelmemekte... Ayrıca bundan 200 yıl önce bilim bu kadar ilerlememişken insanlar acıklayamadığı herşeye Allahın işi Tanrının işi demiş! ama bilim ilerledikçe Allahın ya da Tanrının işi dedikleri şeylerin bazılarını bilim acıklamış ve bunun nasıl olduğu ortaya cıkmıştır... eğer durum böyle ise bundan bir 500 yıl sonra O nun işi dediklerimizin hepsinin bilimsel acıklamaları ortaya cıkacak diye düşünüyorum... Daha bu şekilde bir sürü celişki söz konusu ancak bunları sizin ya da bir başkasının anlatması bana bişey kazandırmayacak çünkü bunlar benim mantığım ile çelişen şeyler... ama bunları da çelişiyor diye tersini kabul etmek de doğru değil... bana göre en mantıklısını bulana kadar araştırmaya devam edecem! diğer taraftan sizlerin de söyledikleri mantıklı arkadaşın biri iman et Allah varsa sen kazanırsın yoksa bişey kaybetmessin dedi bence bu da mantıklı ancak bişeyi yapıyorsam tam anlamıyla yerine getirmem lazım! eğer Allahın varlığını kabul edersem bunun getirdiği gerekliliklerin hepsini istisnasız yaparım yapmaya çalışırım... Dediğim gibi öncelikle mantığımla doğruyu bulmam lazım daha sonradan tekrar çelişkiye düşmemem lazım...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu tartışmaların geldiği son nokta hep şu;

    Bu evren tek başına oluşmuş olamaz. demek ki onu var eden bir güç var...

    Evet biz ateistler buna cevap veremiyoruz ama siz de evrenin yoktan varolamayacağına inanıp da sonsuz bir gücün yoktan varolmasına inanmanızdaki çelişkiyi açıklayamıyorsunuz.

    Açıklıyoruz demeyin, o yaptıklarınız kıvırmak sadece...

    Biz ateistler kafamızı kurcalayan bir olayı çözmek için bir tarafımızdan tanrı uydurmamak mantıklılığıyla diğer insanlardan ayrılıyoruz...


    -----------------------------
    bizde kıçımızdan uydurmuyoruzki ve biz birşeyi açıklamamıza gerek yok zaten Kuranda gerektigikadar açıklanıyor herşey ve senbana cevap ver hiç kuranı açıp merak edip okudunmu okumadıysan şu acayıp sorularına cevap aramadıysan bizde hiç arama zaten arkadaşımda sagolsun eklemiş oku sana sizi bercevap işte

    Nisâ / 155

    فَبِمَا نَقْضِهِمْ مِيثَاقَهُمْ وَكُفْرِهِمْ بِآيَاتِ اللَّهِ وَقَتْلِهِمُ الْأَنْبِيَاءَ بِغَيْرِ حَقٍّ وَقَوْلِهِمْ قُلُوبُنَا غُلْفٌ ۚ بَلْ طَبَعَ اللَّهُ عَلَيْهَا بِكُفْرِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُونَ إِلَّا قَلِيلًا

    "Verdikleri sağlam sözü bozmalarından, Allah’ın âyetlerini inkar etmelerinden, peygamberleri haksız yere öldürmelerinden ve “kalplerimiz muhafazalıdır” demelerinden dolayı (başlarına türlü belalar verdik. Onların kalpleri muhafazalı değildir), tam aksine inkarları sebebiyle Allah onların kalplerini mühürlemiştir. Artık onlar inanmazlar."


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    siz Allah bilir evrim teorisine de inanıyorsunuzdur,..

    imzadaki sayaç istek üzerine kaldırılmıştır. son blog yazım : PyQT ile Hesap Makinesi Yapalım - http://www.whosayin.com/y/pyqt-ile-hesap-makinesi-yapalim/ || hotboy attığınız özel mesajlara cevap yazmama hakkını saklı tutar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    siz Allah bilir evrim teorisine de inanıyorsunuzdur,..
    -----------------------------
    hahahahahah :D:D:D

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    siz Allah bilir evrim teorisine de inanıyorsunuzdur,..
    -----------------------------

    elemanlar dinimiz hakkında ileri geri konuşunca kızıyorsunuz,

    aynısını siz yapıyorsunuz. 


    Listening to the wind of change.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    be_cool bunu yazdı:
    -----------------------------
    bizde kıçımızdan uydurmuyoruzki ve biz birşeyi açıklamamıza gerek yok zaten Kuranda gerektigikadar açıklanıyor herşey ve senbana cevap ver hiç kuranı açıp merak edip okudunmu okumadıysan şu acayıp sorularına cevap aramadıysan bizde hiç arama zaten arkadaşımda sagolsun eklemiş oku sana sizi bercevap işte

    Nisâ / 155

    فَبِمَا نَقْضِهِمْ مِيثَاقَهُمْ وَكُفْرِهِمْ بِآيَاتِ اللَّهِ وَقَتْلِهِمُ الْأَنْبِيَاءَ بِغَيْرِ حَقٍّ وَقَوْلِهِمْ قُلُوبُنَا غُلْفٌ ۚ بَلْ طَبَعَ اللَّهُ عَلَيْهَا بِكُفْرِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُونَ إِلَّا قَلِيلًا

    "Verdikleri sağlam sözü bozmalarından, Allah’ın âyetlerini inkar etmelerinden, peygamberleri haksız yere öldürmelerinden ve “kalplerimiz muhafazalıdır” demelerinden dolayı (başlarına türlü belalar verdik. Onların kalpleri muhafazalı değildir), tam aksine inkarları sebebiyle Allah onların kalplerini mühürlemiştir. Artık onlar inanmazlar."


    -----------------------------
    Ben kökeninde bir mantık hatası gördüğüm şeyi neden araştırayım? Senin bu dediğini şu diyalogla açıklayayım;

    (A: B nin yalancı olduğunu düşünen biri)

    (B: Yalancı mı doğrucu belli olmayan birir)

    A: Selam B sen yalancı mısın?

    B: hayır ben yalancı değilim.

    A: hmm tamam inandım sana, yalancı değilsin...

    Buradaki A kişisi ne kadar mantıklı sence?

    Yani ben dinlerin kökeninde bir mantıksızlık görüyorsam neden açıp da bir dinin kitabını okuyayım?

    Bir de cevap vermeden önce lütfen Hank'in Kıçını Öpmek adlı alegorik bir öykünün şu kısa filmini izle...

     http://www.youtube.com/watch?v=5TRAV7yarzo


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    siz Allah bilir evrim teorisine de inanıyorsunuzdur,..
    -----------------------------
    Dünya'da bilimin öncülüğünü yapan her kurumun tanıdığı bir teoriyi neden kabul etmeyelim? Bir masal kitabıyla çeliştiği için mi?

    evrim teorisine hiç getirme işi çünkü o dincilerin sözde bilimsel kanıtlarıyla fazla bir şey yapamazsın:D


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    siz Allah bilir evrim teorisine de inanıyorsunuzdur,..
    -----------------------------
    Dünya'da bilimin öncülüğünü yapan her kurumun tanıdığı bir teoriyi neden kabul etmeyelim? Bir masal kitabıyla çeliştiği için mi?

    evrim teorisine hiç getirme işi çünkü o dincilerin sözde bilimsel kanıtlarıyla fazla bir şey yapamazsın:D


    -----------------------------

    peki hocam, sen babanın maymun olduğuna inanıyorsan ben daha ne yapabilirim ki ?!

    bu konu uzar gider daha, ne sen beni ikna edebilirsin, ne ben seni, boşuna post kasmaya gerek yok gibi


    imzadaki sayaç istek üzerine kaldırılmıştır. son blog yazım : PyQT ile Hesap Makinesi Yapalım - http://www.whosayin.com/y/pyqt-ile-hesap-makinesi-yapalim/ || hotboy attığınız özel mesajlara cevap yazmama hakkını saklı tutar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek
    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    HAYVANYASAR bunu yazdı:
    -----------------------------


    Dünya'da bilimin öncülüğünü yapan her kurumun tanıdığı bir teoriyi neden kabul etmeyelim? Bir masal kitabıyla çeliştiği için mi?

    evrim teorisine hiç getirme işi çünkü o dincilerin sözde bilimsel kanıtlarıyla fazla bir şey yapamazsın:D


    -----------------------------

    peki hocam, sen babanın maymun olduğuna inanıyorsan ben daha ne yapabilirim ki ?!

    bu konu uzar gider daha, ne sen beni ikna edebilirsin, ne ben seni, boşuna post kasmaya gerek yok gibi


    -----------------------------
    bilmiyorsan sus adam desinler...

    EVRİM MAYMUNDAN GELMEK SANIYORSAN EVRİM TEORİSİ HAKKINDA İLERİ GERİ KONUŞMA DA GİT ÖĞREN EVRİMİN NE OLDUĞUNU!!!

    Evrim teorisinin ne olduğu nu bilmeden, oradan buradan duyduğun şeylerle konuşuyorsun burada. Git birkaç bilimsel kitap oku evrim teorisi hakkında da öğren de gel burada konuş. Rezil etme kendini de...


    Blogum; http://hayvanyasar.blogspot.com/
Toplam Hit: 20810 Toplam Mesaj: 286