folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder İnsan Vücudunda İşe Yaramayan Organlar Neler



İnsan Vücudunda İşe Yaramayan Organlar Neler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    çük lan.

    hiç bi işe yaramıyor. işemek için başka bi şey olsa da olurdu.


    yardırmak bizim işimiz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masTR
    masTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2010
    Erkek

    geçenlerde bi yakınım tehlikeli bir ameliyat geçirdi . cam kesmesi sonucu damarlarında kötü zedelenmeler olmş ve kolundaki damarlar kullanılamaz vaziyette imiş . ayaktan ( aynı yedek parça gibi düşünün , hiçbir zike yaramayan ) damar aldılar ve kola taktılar . Bunu duyduğumda hassktr diyesim geldi ama adamda suan sorun yok . 


    hsyn.ackgz > skype
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Erkeğin meme ucu. Ne lüzumsuz lan. En lüzumsuzu o. Benim neden meme ucum var olm? 

    kardeş valla en mantıklı cevabı verdin harbi ne işe yararki 


    sa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    tosun bunu yazdı

    Dalak abi bi boka yaramıyor

    Dalak olmasa korkağın teki olurduk... Belkide yanılıyorumdur bilemeyecem ama Cesaret organı diye biliyorum... Korkaklara Dalaksız Dedikleri olur.. ondan yola çıktım. :)


    Tahribat Vazgeçilmez Aşkımdır..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overlocker
    overlocker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2013
    Erkek
    erdoganb bunu yazdı

    çük lan.

    hiç bi işe yaramıyor. işemek için başka bi şey olsa da olurdu.

    abi bence en mantıklı organ o :D


    sa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    xzxz bunu yazdı

    bir konu üzerine ancak bu kadar saçmalanabilir , 

    artık inanmadığımız tanrılara şükrediyorum ki bu dindarların kitaplarında bilgisayar ya da internet teknolojisi ile ilgili herhangi birşey yazmamış , yoksa hesap makinasından ileri gidemezdi teknoloji muhtemelen 

    bir bilim dalı ancak bu kadar baltalanabilirdi onu da yaptılar , he diyelim biyoloji bilmini iptal ettik evrim falan komple hiç bişey yok , daha mı dindar olacaz , tanrılar daha mı memnun olacak ? 

    memnun olmadıkları zaman kurban istiyorlar , başımıza taş yağdırıyorlar falan zaten ya ... 

     

    + kreyzi haklıydı ayrıca , bilimin müspet kanıtlarla gösterdiklerini yinelemek birilerinin hayal dünyasını yıkıyor diye , masucuktan inanmış gibi yapamaz kimse. adam dünya öküzün boynuzunda diye inanmış ise  , aman diyelim imanı bozulmasın, apdesti kaçmasın diye jeoloji bilmini havaya mı uçursalardı ? 

    Çok Nadirde olsa Sana katılıyorum, kesinlikle bilimsel bulgulara dinsel olgular ile yanaşmamak gerekir. Materyalist bakış açısı ayrıdır Ruhani inanç mekanizmsaını ilgilendiren konular ayrıdır.

    Taş yağdırma konusunda kabileler vakti zamanında öyle inanırlardı, şimdi ise dev toplumlar öyle inanıyor. Gök taşı düşse tanrı bizi cezalandırıyor diye düşünecekler. En basitinden deprem oluyor falanca yerde fuhuş çok oluyordu Allahta cezalandırdı diyenler var..

     


    Tahribat Vazgeçilmez Aşkımdır..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Erkeğin meme ucu. Ne lüzumsuz lan. En lüzumsuzu o. Benim neden meme ucum var olm? 

    Abi o olay okuduguma göre ilk doğumdan sonra kızlarla anı gelişiyoruz bir süre sonra bizde erkek kromozonu devreye girip gelişimi durduruyor amaişte kalanda kalıyor :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Organ değil ama sivilce ve et beni ney lan ? O.o


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    insanın buldupu insanın aklı kadar olabilir bence.


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    otocu
    otocu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    Erkeklerde süt kesesi var(mış biryerde okuduydum). Henüz bir işe yaramıyor. Sebebini bilmiyorum. Belki ilerde bir teknolojiyle, bayanlar için çözüm olacak birşey olabilir.


    Load time: 100101001110101010010000100100 Miliseconds.
Toplam Hit: 12983 Toplam Mesaj: 158