folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder İnsan Vücudunda İşe Yaramayan Organlar Neler



İnsan Vücudunda İşe Yaramayan Organlar Neler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Hocam 90 küsür tane olması lazım yanlışım yoksa.

    20'lik dişten tut, hiç bir zike yaramayan kulak kasları, kızlık zarı, kuyruk kemiği falan diye gidiyor. Sadece işe yaramayan organ değil, işe yaramayan davranışlar, genler vs. falan da var.

     

    ya bu kızlık zarı nerden kalma kadınlar demekki tam evrimini tamamlıyamadı 20 dişe gelince ne bela lanet bişeydir birde kuyruk sokumu ondan sonra bir kemik daha vardı gereksiz olan

     


    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    İnsandan insana değişiyor, kimilerinde beyin olduğu halde bir işe yaramıyor!

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theagartaman
    theagartaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    herkesin göğüs kafesiyle boyunu arasında göğüs kafesinin uc kısmındaki yarım çember şeklinde küçük bir boşluk var bu 1 santimlik boşluk olmazsa kafayı sağa sola çeviremezsin

    bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    GÖT !

    biri bana amacını söylesin ? 

    Neden iki yarım küre ? Neden sağ lob sol lob  ?

    Dümdüz olsaydık ne farkederdi kim kardashian ınki gibi olsa ne farkediyor ? 

     

    O göt sende de olsa seninde filmlerini şimdi izliyo olurduk :D


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek
    SpoofU bunu yazdı
    İnsandan insana değişiyor, kimilerinde beyin olduğu halde bir işe yaramıyor!

    ağzimdan aldin :) kimilerinin beyine ihtiyaci yok .p

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    http://en.wikipedia.org/wiki/Human_vestigiality


    Blue Screen of Death
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Beyin Var...Herkeste Var Ama Kiminde Çok İşe Yarıyor,Kiminde Olmasa da Olur... Hiç Farketmiyor...

     

    Vücudumuzda işe yaramayan tek bir organ yoktur arkadaşlar...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek

    göğüs kılı olan kişilerin akciğer kanserine  yakalanma oranı, göğsünde kıl olmayanlara göre daha azmış.

     

     


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kenankonak
    kenankonak's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Varmı böyle organlar arkadaşlar,

    insandan insana değişir hocam bazı organlar insanlara  verildiği halde bazı kişilerde işe yaramaz mesela Bülent Ersoy da işe yaramayan organ var

    kenankonak tarafından 09/Oca/13 09:46 tarihinde düzenlenmiştir

    misafirdir ne kafirdir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    kenankonak bunu yazdı
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Varmı böyle organlar arkadaşlar,

    insandan insana değişir hocam bazı organlar insanlara  verildiği halde bazı kişilerde işe yaramaz mesela Bülent Ersoy da işe yaramayan organ var

    Genel anlamda söylemiştim ben bülent bey de işe yaramayan organ bir çok kişide çok önemli işe yarıyor,


    Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur, Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır, Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır, Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir, Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
Toplam Hit: 12982 Toplam Mesaj: 158