Akp Yandaşlarını Dinlemek İstiyorum
-
Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------HAXION bunu yazdı:
-----------------------------Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------Ulan mesajımın üstüne kaç post geçmiş öyle olmanıza rağmen yapılan eleştirilere cevap vermedim ortam gerilmesin diye.Sus Hödük !
-----------------------------Sen ortam gerilmesin diye değil, verecek cevap bulamadığın için mesj yazamıyorsun.
Sana 2 gün önce bir soru sormuştum, hala onun cevabını bekliyorum.
Sen kendi beyninle düşünmeyi beceremediğin için mi Nihat GENÇ in laflarını cevap olarak kullandın?
Bir de ne zaman kendi beynini kullanmayı öğrenebileceksin ?
-----------------------------Ortada bi beyin var ve ben onu kullanabiliyorum.Ama sende ne kendi beynini nede başkalarının beynini kullanma yeteneği olmadığı için gidip A.kodumn.Partisi'ne oy veriyosun.Umarım daha iyi anlamışsındır demek isterdim ama akpye oy veren adamda beyin ne arasın neyle anlasın.. ; )
-----------------------------akıllı konuş terbiyesizliğin lüzümü yok...
-
musty28 bunu yazdı:
-----------------------------Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------HAXION bunu yazdı:
-----------------------------Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------Ulan mesajımın üstüne kaç post geçmiş öyle olmanıza rağmen yapılan eleştirilere cevap vermedim ortam gerilmesin diye.Sus Hödük !
-----------------------------Sen ortam gerilmesin diye değil, verecek cevap bulamadığın için mesj yazamıyorsun.
Sana 2 gün önce bir soru sormuştum, hala onun cevabını bekliyorum.
Sen kendi beyninle düşünmeyi beceremediğin için mi Nihat GENÇ in laflarını cevap olarak kullandın?
Bir de ne zaman kendi beynini kullanmayı öğrenebileceksin ?
-----------------------------Ortada bi beyin var ve ben onu kullanabiliyorum.Ama sende ne kendi beynini nede başkalarının beynini kullanma yeteneği olmadığı için gidip A.kodumn.Partisi'ne oy veriyosun.Umarım daha iyi anlamışsındır demek isterdim ama akpye oy veren adamda beyin ne arasın neyle anlasın.. ; )
-----------------------------akıllı konuş terbiyesizliğin lüzümü yok...
-----------------------------Ortam gerilmesin diye sustum cevap buladın dedi.cevap istedi verdim !
-
Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------musty28 bunu yazdı:
-----------------------------Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------HAXION bunu yazdı:
-----------------------------Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------Ulan mesajımın üstüne kaç post geçmiş öyle olmanıza rağmen yapılan eleştirilere cevap vermedim ortam gerilmesin diye.Sus Hödük !
-----------------------------Sen ortam gerilmesin diye değil, verecek cevap bulamadığın için mesj yazamıyorsun.
Sana 2 gün önce bir soru sormuştum, hala onun cevabını bekliyorum.
Sen kendi beyninle düşünmeyi beceremediğin için mi Nihat GENÇ in laflarını cevap olarak kullandın?
Bir de ne zaman kendi beynini kullanmayı öğrenebileceksin ?
-----------------------------Ortada bi beyin var ve ben onu kullanabiliyorum.Ama sende ne kendi beynini nede başkalarının beynini kullanma yeteneği olmadığı için gidip A.kodumn.Partisi'ne oy veriyosun.Umarım daha iyi anlamışsındır demek isterdim ama akpye oy veren adamda beyin ne arasın neyle anlasın.. ; )
-----------------------------akıllı konuş terbiyesizliğin lüzümü yok...
-----------------------------Ortam gerilmesin diye sustum cevap buladın dedi.cevap istedi verdim !
-----------------------------böyle bi konuda kimse kimseye hakaret etme hakkına sahip değil.
-
Sayın zumsuk merak ediyorum dinledin de ne değişti =)
ritüel haline gelmiş yazışmaları okumak insanlar birbirlerini hiç bir zaman anlamayacakları ve aslında anlamaya çalışmayacakları bir 'tartışma' içerisinde değil mi?
bir üslub savaşıdır alıp başını gitmeyecek mi
sırf meraktan benimkisi :|
yoksa faydalı oldu mu ki?
saygılarımla.
-
Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------Ortada bi beyin var ve ben onu kullanabiliyorum.Ama sende ne kendi beynini nede başkalarının beynini kullanma yeteneği olmadığı için gidip A.kodumn.Partisi'ne oy veriyosun.Umarım daha iyi anlamışsındır demek isterdim ama akpye oy veren adamda beyin ne arasın neyle anlasın.. ; )
-----------------------------Senin çalışan beyninin mantğı ile gidersek, zamanında AKPARTİ ye oy veren ve Türkiyenin yaklaşık yüzde 41 ini oluşturan seçmenleri de benimle beraber aynı kefeye koyuyorsun yani.
Şöyle yaptım, böyle yaptım diyerek kendimi övmek suretiyle BİR BEYİN SAHİBİ VE ONU KULLANMA YETENEĞİNE SAHİP OLDUĞUMU sana kanıtlamak zorunda değilim.
Sen madem bir beyin sahibi ve onu kullanma yeteneğine sahipsin ? Niye Nihat GENÇ in cümlesini kullanmak suretiyle başkalarının ağzıyla konuşmak zorunda kaldın ?
Belki de beynin vardır da beynindekilerini söyleyebilecek bir ağzın yoktur ?
Yukarıda senin cümleye bakınca da, senin omzundan yukarısının pek çalışmadığı görülüyo, ama belden aşağısı maşallah pek çalışkan be!
Bir fikri savunmak, omuzdan yukarısının çalışmasını gerektirir, belden aşağısının değil..
-
PeTaL bunu yazdı:
-----------------------------Sayın zumsuk merak ediyorum dinledin de ne değişti =)
ritüel haline gelmiş yazışmaları okumak insanlar birbirlerini hiç bir zaman anlamayacakları ve aslında anlamaya çalışmayacakları bir 'tartışma' içerisinde değil mi?
bir üslub savaşıdır alıp başını gitmeyecek mi
sırf meraktan benimkisi :|
yoksa faydalı oldu mu ki?
saygılarımla.
-----------------------------dediğin gibi kimsenin kimsenin fikrini değiştirebilmişliği yok. üslup savaşı oldu resmen. boş yere kac sayfa uzadı konu. artık siyaset konusu istemiyoruz :| parmaklarımıza yazık :|
-
Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------HAXION bunu yazdı:
-----------------------------Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------Ulan mesajımın üstüne kaç post geçmiş öyle olmanıza rağmen yapılan eleştirilere cevap vermedim ortam gerilmesin diye.Sus Hödük !
-----------------------------Sen ortam gerilmesin diye değil, verecek cevap bulamadığın için mesj yazamıyorsun.
Sana 2 gün önce bir soru sormuştum, hala onun cevabını bekliyorum.
Sen kendi beyninle düşünmeyi beceremediğin için mi Nihat GENÇ in laflarını cevap olarak kullandın?
Bir de ne zaman kendi beynini kullanmayı öğrenebileceksin ?
-----------------------------Ortada bi beyin var ve ben onu kullanabiliyorum.Ama sende ne kendi beynini nede başkalarının beynini kullanma yeteneği olmadığı için gidip A.kodumn.Partisi'ne oy veriyosun.Umarım daha iyi anlamışsındır demek isterdim ama akpye oy veren adamda beyin ne arasın neyle anlasın.. ; )
-----------------------------dipnot; beynini düşük kapasite kullananlar küfüre, hakarete baş vurur . hani sadece şakasına küfür yazsan anlarımda sinir anının 1. kademesinde kullanıyorsan küfürü, kafa düşük kapasite gidiyor demektir...
-
HAXION bunu yazdı:
-----------------------------Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------Ortada bi beyin var ve ben onu kullanabiliyorum.Ama sende ne kendi beynini nede başkalarının beynini kullanma yeteneği olmadığı için gidip A.kodumn.Partisi'ne oy veriyosun.Umarım daha iyi anlamışsındır demek isterdim ama akpye oy veren adamda beyin ne arasın neyle anlasın.. ; )
-----------------------------Senin çalışan beyninin mantğı ile gidersek, zamanında AKPARTİ ye oy veren ve Türkiyenin yaklaşık yüzde 41 ini oluşturan seçmenleri de benimle beraber aynı kefeye koyuyorsun yani.
Şöyle yaptım, böyle yaptım diyerek kendimi övmek suretiyle BİR BEYİN SAHİBİ VE ONU KULLANMA YETENEĞİNE SAHİP OLDUĞUMU sana kanıtlamak zorunda değilim.
Sen madem bir beyin sahibi ve onu kullanma yeteneğine sahipsin ? Niye Nihat GENÇ in cümlesini kullanmak suretiyle başkalarının ağzıyla konuşmak zorunda kaldın ?
Belki de beynin vardır da beynindekilerini söyleyebilecek bir ağzın yoktur ?
Yukarıda senin cümleye bakınca da, senin omzundan yukarısının pek çalışmadığı görülüyo, ama belden aşağısı maşallah pek çalışkan be!
Bir fikri savunmak, omuzdan yukarısının çalışmasını gerektirir, belden aşağısının değil..
-----------------------------Sen bana kanıtlamak zorunda değilsen ben sana hic değilim.
Nihat Genç Sevdiğim bir kişilik.onun beyniyle alakası yok olayın.Neden mi kendi ağzımla konuşmadım.
Bu ortam kendi düşüncelerimi söylemek için uygun değil çünkü Zümsük uyardı !
Haa bide belden aşağı meselesine gelince.. '' ama belden aşağısı maşallah pek çalışkan be!'' demişsin..
Yaptığımız antremanlar iyi geldi heralde bu kadar iyi bellemişsin ! ;)
-
Bozzkurt bunu yazdı:
-----------------------------Haa bide belden aşağı meselesine gelince.. '' ama belden aşağısı maşallah pek çalışkan be!'' demişsin..
Yaptığımız antremanlar iyi geldi heralde bu kadar iyi bellemişsin ! ;)
-----------------------------Daha hala 3 üncü sınıf sokak halkını yaptığı "nasıl lafı koydum ama" şeklinde tartışma yapıyorsun.
Senin yaptığın fikrini savunmaktan çok ona laf yetiştir buna laf yetiştir.
Ama içi boş...
Zümsük seni iyi ki de uyarmış, yoksa ortalıkta saçmalayıp duracakmışsın...
Bir de yaptığın antremanları başka ERKEKLERLE yapmış olmayasın ?
Benim cinsiyetim ERKEK de, git profilime bak istersen...
-
sen dreamtinsin büyük düşün !!! o zaman :)
benim üslubumda ne varmış, zoruna gidecek ne söyledim acaba merak ettim neyse,
heryeri satıp bize belli bir kısım versinler onlar bizi yönetsin, biz hissemize düşeni alıp kafamızı eyelim diyorsun.
sen kimsin ki bana garanti veriyorsun ?
torpil konusunda benim gördüğüm kadar görmemişsindir, onun için bilmeden attığını varsayıyorum :)
bişey yapamazlar, komik olma, gibi sözlerle kendini haklı çıkarmaya çalışma, nedenini anlat ? kamu kurumlarını özelleştirmek yerine orayı kar edebilir hale getirme becerisi yok mu akp'de mantık; sat - kurtul mu?
yabancı adam veya özel şirket kamu kurumlarından kar elde etmese alır mı hiç, ee demekki kar edebiliyorlarmış bunu kendimiz niye yapmıyoruz.
işte özelleştirmenin bahanesi de bu... "kar etmiyor" :S ee tayyibin oğlunun gemileri kar ediyor ama :) e ver oğlanları kurumların başına kar ettirsin :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Baron üslubunun ne kadar hoş olduğunu anlattım. Sen anlamazsın başkaları anlar merak etme uslubunu...
Kafanı eymek midir para kazanmak ilerlemek , Doğru senin için para kaybetmek geriye gitmek kafanı kaldırmaktır...
Neyse ben bir vatandaşım görevini yapmaya çalışan.
Torpil konusunda çok şey gördük ;) sen bana örnekler verde biraz daha anlayayım..
Orayı karlı hale getirmek demek çok büyük bir iş.. Devlet dairesini özel şirket gibi çalıştıramazsın.
Siyaset nedir biliyormusun ilk önce kişisel menfaat sonra vatana menfaat hiç bir insan aç olup giysisi başı olmadan siyaset yapamaz bu yüzdendir ki ilk kendine bakıcaksın. kendin iyi durumda olcaksınki vatanını bir yerlere getiresin.
Peki herşeyi geçtim..
Bana başka bir alternatif parti bul .
