Audi S3 İle Türkiyeye Gelmek
-
S3 mü Z3 mü amk. soruya bak. Al birini vur ötekine. 2002 model s3 le arjantinde gidecen ve herkes sana bakacak. Sana kim bakıcak bilio musun? Senin kafanda olan tipler bakıcak. Kaldı ki dediğin araçlarla belki çinçin taraflarında piyasa yapabilirsin. R8 le gelsen bile kimsenin ilgisini çekmicek çünkü benim bildiğim en az 3 tane var ankarada. Veyron al bence bak ona rastlamadım hiç. Ha bu arada görgüsüzlüğe gerek yok. Tahribat ailesi olarak sana kabartma bi madalya yapalım tak boynuna gez TV ye bile çıkarsın...
-
şu geçenki yangın gibi
bide seni yaksalar ne güzel olur
-
gharghamel bunu yazdı:
-----------------------------şu geçenki yangın gibi
bide seni yaksalar ne güzel olur
-----------------------------yok lan adam güzel makara :D
-
teomanyak bunu yazdı:
-----------------------------11 ay gavurun bokunu temizleyip para biriktiren, biriktirdigi paraylada 1 ay kendini TÜRK topraklarinda kral sanan zihniyeti .......
abi sen ismail yk takil, cankan takil. almanyadaki kasarlara takil.
iki sözü biraraya getiremeyen, kimliksiz kisiliksiz kültürü ve tarihi hakkinda bilgi sahibi olmayan, özenti ruhlu bos seylerle ugrasip kendini tatmin cabasindaki "avrupali türk"
-----------------------------
Arkadaş gerekli cevabı yazmış.
Eleman fake'midir nedir bilinmez ama konuyu kitliyorum...Tahribatın tozlu sayfalarında yerini bu arkadaşta alacak.
