folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Audi S3 İle Türkiyeye Gelmek



Audi S3 İle Türkiyeye Gelmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugato
    mugato's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2004
    Erkek

    MoXSWeX bunu yazdı:
    -----------------------------
    D&G Kemeri Takmak , Kas Düzeltirmek (almak), Pudra Sürmek, Markali Giyinime Önem Vermek, Spor Yüksek PS´li Araba Kullanmak Eger METROSEXUELIK´ise EVET benim...
    -----------------------------

     sen türkiyeye hiç gelme seni döverler. kafana takunyayla vururlar. sonra bi kese atarlar feleğin şaşar. türkiye böyle bi yer...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Ağlamak istiyorum, eleman kacederimde çok iyi puan toplamış ama gariptir hiç yorum almamış. İşte bundan bana denk gelmemiştir ve görmemişimdir. Bende 3 sene önce senin gibi modemi kapatıp açık kendime oy verirdim ayrıca msn listemdekilere oy kullandırtırdım. Bu şekilde benimde puanım çok iyi olurdu.

    Bu arada kesin küçükken senin topun inşaata kaçmıştır hocam...


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    site ile haşır neşir olduğumdan beri karşılaşmış olduğum en sewiyesiz konu...


    dont think twice its all right
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    Bu Adamdaki Yürek Ve Açık Sözlülük Kimde Var ?

    Hepimiz Bazen Olmadıkmı Görgüsüz Yukarda Allah Var Bende Zamanında Görgüsüzlük Etmişimdir Aklmız Kıtken

    Buraya Konu Açıp 'Görgüsüzlük Ettim Ben' Dememem Beni Görgülü Bir İnsanmı Yapar Hayır!!

    Eminimki Cevap Yazanlarında Arasında Vardır Hayatında Bi Kaç Defa Görgüsüzlük Etmiş Birileri Aynen Benim Gibi

    Adam Resmen Gelmiş Bir Program Bile Paylaşılırken Sert Eleştirilere Maruz Kalınabilen Bir Forumda,,,,

    ''Ben Görgüsüzlük Edeceğim Beyler Bana Yardım Edin'' Diyor Ben Bile Diyemezdim..

    Helal Sana Kardeşim Amma Yürekli Adammışsın Bmw'yi Al Sen

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    bu herif bi ezik vardı "şifre" nickli , hacklendi yalama oldu iskonun tıpa tıp benzeri... Yönetici Bilgileri Email : x4L1x@hotmail.com

    allan eziği hala yaşıyor :S ne sıfatla Tahribata gelirsin sen haysiyetsiz ? Desturu çekecen bu siteye girerken.


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    hoca sen ankaraya geldiğinde bana haber eyle tamam mı ister bmw ister audi ister mercedes istersen başka arabayla tamam mı. ama geldiğinde ben bu muhitte arabamla takılıyorum diye haber et plakasınıda ver bana ben seni orada bir bulayım.

    bizde bir araç var kocaman bişi kodumu yamultuyor. diğer araçlar onun yanında biraz ufak kalıyor zaten gelişimi hissedersin aynadan baktığındada tekerlekleri ve aracın önündeki çelik barın alt bölgesini görürsün.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    HiTLeRFaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    ari o arkadas her cicege konuyor, bir gun onun gibi arilarda ona konar..
    -----------------------------
    :D:D:D Puahahahah Saol Sabaha Karşı İlk Gülücüklerimi Attım Sayende

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    decameron bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu herif bi ezik vardı "şifre" nickli , hacklendi yalama oldu iskonun tıpa tıp benzeri... Yönetici Bilgileri Email : x4L1x@hotmail.com

    allan eziği hala yaşıyor :S ne sıfatla Tahribata gelirsin sen haysiyetsiz ? Desturu çekecen bu siteye girerken.


    -----------------------------
    ali ydi o denyonun  adı :D haklısın + almanyada yaşıyordu :D tamam

    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    MoXSWeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    evet bundan 1 ay önce kacederim deki yarismaya katilmistim, birinci olup cikmistim, sizlerdede oy istemistim..

    hocalar 22 yasindayim ama 29 yasindaki hatunu ayarlama kabiliyetine sahibim..

    1.88 boyunda 84 kg yarismaci arkadaslara basarilar dilerim ehueheueheu


    -----------------------------

    : )

    zuahuhauhu D::D eaeeghahhaed :D

    a.q tilt oldum lan bu ne lan :D:D olm sen piyangomusun sabah sabah öldüm gülmekten :D


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    face bu ya

    egleniyor bence..


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
Toplam Hit: 26729 Toplam Mesaj: 125