Audi S3 İle Türkiyeye Gelmek
-
MoXSWeX bunu yazdı:
-----------------------------
D&G Kemeri Takmak , Kas Düzeltirmek (almak), Pudra Sürmek, Markali Giyinime Önem Vermek, Spor Yüksek PS´li Araba Kullanmak Eger METROSEXUELIK´ise EVET benim...
-----------------------------sen türkiyeye hiç gelme seni döverler. kafana takunyayla vururlar. sonra bi kese atarlar feleğin şaşar. türkiye böyle bi yer...
-
Ağlamak istiyorum, eleman kacederimde çok iyi puan toplamış ama gariptir hiç yorum almamış. İşte bundan bana denk gelmemiştir ve görmemişimdir. Bende 3 sene önce senin gibi modemi kapatıp açık kendime oy verirdim ayrıca msn listemdekilere oy kullandırtırdım. Bu şekilde benimde puanım çok iyi olurdu.
Bu arada kesin küçükken senin topun inşaata kaçmıştır hocam...
-
site ile haşır neşir olduğumdan beri karşılaşmış olduğum en sewiyesiz konu...
-
Bu Adamdaki Yürek Ve Açık Sözlülük Kimde Var ?
Hepimiz Bazen Olmadıkmı Görgüsüz Yukarda Allah Var Bende Zamanında Görgüsüzlük Etmişimdir Aklmız Kıtken
Buraya Konu Açıp 'Görgüsüzlük Ettim Ben' Dememem Beni Görgülü Bir İnsanmı Yapar Hayır!!
Eminimki Cevap Yazanlarında Arasında Vardır Hayatında Bi Kaç Defa Görgüsüzlük Etmiş Birileri Aynen Benim Gibi
Adam Resmen Gelmiş Bir Program Bile Paylaşılırken Sert Eleştirilere Maruz Kalınabilen Bir Forumda,,,,
''Ben Görgüsüzlük Edeceğim Beyler Bana Yardım Edin'' Diyor Ben Bile Diyemezdim..
Helal Sana Kardeşim Amma Yürekli Adammışsın Bmw'yi Al Sen -
bu herif bi ezik vardı "şifre" nickli , hacklendi yalama oldu iskonun tıpa tıp benzeri... Yönetici Bilgileri Email : x4L1x@hotmail.com
allan eziği hala yaşıyor :S ne sıfatla Tahribata gelirsin sen haysiyetsiz ? Desturu çekecen bu siteye girerken.
-
hoca sen ankaraya geldiğinde bana haber eyle tamam mı ister bmw ister audi ister mercedes istersen başka arabayla tamam mı. ama geldiğinde ben bu muhitte arabamla takılıyorum diye haber et plakasınıda ver bana ben seni orada bir bulayım.
bizde bir araç var kocaman bişi kodumu yamultuyor. diğer araçlar onun yanında biraz ufak kalıyor zaten gelişimi hissedersin aynadan baktığındada tekerlekleri ve aracın önündeki çelik barın alt bölgesini görürsün.
-
HiTLeRFaN bunu yazdı:
-----------------------------
ari o arkadas her cicege konuyor, bir gun onun gibi arilarda ona konar..
-----------------------------
:D:D:D Puahahahah Saol Sabaha Karşı İlk Gülücüklerimi Attım Sayende -
decameron bunu yazdı:
-----------------------------bu herif bi ezik vardı "şifre" nickli , hacklendi yalama oldu iskonun tıpa tıp benzeri... Yönetici Bilgileri Email : x4L1x@hotmail.com
allan eziği hala yaşıyor :S ne sıfatla Tahribata gelirsin sen haysiyetsiz ? Desturu çekecen bu siteye girerken.
-----------------------------
ali ydi o denyonun adı :D haklısın + almanyada yaşıyordu :D tamam -
MoXSWeX bunu yazdı:
-----------------------------evet bundan 1 ay önce kacederim deki yarismaya katilmistim, birinci olup cikmistim, sizlerdede oy istemistim..
hocalar 22 yasindayim ama 29 yasindaki hatunu ayarlama kabiliyetine sahibim..
1.88 boyunda 84 kg yarismaci arkadaslara basarilar dilerim ehueheueheu
-----------------------------: )
zuahuhauhu D::D eaeeghahhaed :D
a.q tilt oldum lan bu ne lan :D:D olm sen piyangomusun sabah sabah öldüm gülmekten :D
-
face bu ya
egleniyor bence..
