Cemaatçileri Tanıyalım
-
Sokakta çarşafla, türbanla gördüğünüz cemaatçiler evde bikini ve tangayla dolaşırlar. Kotlu bir kadın evde eşorfman giyerken onlar se*shopların en mahrem latexleriyle evi süslerler.
Kesinlikle doğru şahit oldum en azından çoğu böyle bir arada imam hatipteki kızların videosu dönüyordu heryerde
-
Mukan bunu yazdı:
-----------------------------
19. Süleymancılar, Nurcular, Fethullahçılar en kalabalık gruplardır. Fethullahçılarla Nurcuların göbeği bir kesilmiştir. Kankadırlar. Ancak hepsinin İngiliz ajanı (Türk Lawrance) Kürt Saidi Nursi'ye eyvallahı vardır.
-----------------------------Şu cümlenden bile bi boktan anlamadığın belli oluyo be hocam ne 20 yılı 20 dk oturup muhattap olmadıgın insanlar hakkında hayal gücünü zorlayarak saçmalamışsın konudan bi haber olan insanlar evet dogru haklısın demişler. Cemaat evlerinde yurtlarında 3 yıl kaldım dediklerinin % 90 ı yalan iftira
-
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------
yıllarca bu tip öğrencilerle ve kişilerle haşır neşir olmuş biri olarak
şunu söylim "eksiği var,fazlası yok"
-----------------------------:S tam tersi olmasın hocam o
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
Sokakta çarşafla, türbanla gördüğünüz cemaatçiler evde bikini ve tangayla dolaşırlar. Kotlu bir kadın evde eşorfman giyerken onlar se*shopların en mahrem latexleriyle evi süslerler.
Kesinlikle doğru şahit oldum en azından çoğu böyle bir arada imam hatipteki kızların videosu dönüyordu heryerde
-----------------------------hocam bak yanlış bi saptama.benim düşünce yapımı bilen bilir ama genelleme yapmak çok yanlış.kapalı kadın tanga giyer gibi bi genelleme olamaz yanlıştır zaten.böyle söylemler artıkça fanatiklikte artış gösterir.türbanlıda giyen vardır,türbansızda giyen vardır.
bi kadın türban taksada takmasada her şeyden önce insandır.iç çamaşırları insanlar içinse her görüşten kadın farklı iç çamaşırı kullanabilir.
-
Sakin olun gençler. İnsanların fikirlerini özgürce duyurabilmeleri insan haklarının en temel maddelerindendir. Her düşüncesini açıklayana sen kimsin dersek bir yere varamayız. Siz ona sen kimsin dersiniz, yarın başkası gelir sana sen kimsin der. İletişimin kuralları bunlar değildir. Duygularınız incinebilir normaldir hatta inkar yerine sorgulamaya iterse harikadır. Bu sorgulamadan anladığınız bunlara inanın demek değildir. Kimsenin size birey olarak bir düşmanlığı söz konusu değil. İnsanlar gördüklerini söylerler ama olayları siz bir bireye yüklemeye çalışırsanız olmaz. Burada birine sen kimsin demek iş değildir. Bu düşüncede olan birçok insan vardır. Üstelik sen kimsin diyerek birinin söylediklerini reddetmek, mantık süzgecinden geçirmeden aşağılamaya çalışmak bir insana yakışmaz.
-
kriptoyu bilen kazanır
-
Sokakta çarşafla, türbanla gördüğünüz cemaatçiler evde bikini ve tangayla dolaşırlar. Kotlu bir kadın evde eşorfman giyerken onlar se*shopların en mahrem latexleriyle evi süslerler.
erkeklerini bilmem ama kadınını bikinili gördüm yollunun tekiydi zaten. cemaatçiler aralarında tangalı olduğu gerçeğini öğrenince sinirlenmiş anlaşılan :D
-
Bi konuda da tartışmayın beyler ya.Herkes kendi görüşünü yazar lütfen alıntı yapıp cevap vermeye aşağılamaya çalışmayın.Bu konular sıkmaya başladı artık el atılsa iyi olur
-
la noldu sanki küfürleşiyo millet :D
-
onur35 bunu yazdı:
-----------------------------
la noldu sanki küfürleşiyo millet :D
-----------------------------
Önce yatır sonra s*k hesabı yavaştan o tarafa gidiyo kardeşim gerek yok ki ya..yetmedimi kaç gündür aynı konularda birbirinizi kırıyosunuz tartışıyorsunuz.
