Dikkat Çeken Müridler...!
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
abicim aslında tanınmışsın tanınmamışsın ne fark eder( bkz. kendini avutma çabaları ). Sen üretken ol kendini tanı yeter.
-----------------------------
haha :D katılıyorum. Yani benim gibi fantastik, metafizik, karizmatik bir serbest stilin nasıl dikkat çekmemiş olması gençliğin nereye gittiğini gösteren bir tablodur :D
edit: DKN yazmış ^^ :D -
yalakalılığıyla dikkat çeken Nurky,
eşcinselliliğiyle dikkat çeken Spy-Cx5
vs vs
aklıma geldikce yazarım
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek.. dudaklarımdan yıllarca düşmeyecek:) herkese
tyler dayı emirreis qambler antoksiatan dkn odeyyus. choser fistan. sanane.ertan.stigma kotusirinevs. kaanabak foxli musket attack byalex sipidik ontedi nurk underzero bygizemli zumsuksvool lorvader89 teodos cryrpt promethus trumpih real_kurd arlong frotestar Amor holydemon skyvalet tugra kroo tatarramazan shockman compü.god. asker reflex samuray spycx5 petal baal firex coldm4 demodor baron27. asi .ultraasker hayvan canni amele2 djalper tht2005 essan devam eder.
elektriğe zam geliyor pek aranızda olamayacağım.
----------------------------hala nickimi yazmayı öğrenemedin ya arada a var bir tane :D dikkat çeken müritlere gelince sadece abilerimi yazacağım öbürleri zaten kankam olmuş modunda :d fmk,barthez,swordofdarkness son 2 abimizi göremesekte uzun zamandır aklımda yer etmiş insanlardır
-
dikkat ceken deilde şu oddeyyus mu ne warya adını yazamadım şimdi bi o cocukla bide cold-m4 le bi sohbet etmek isterdim
-
hepinizi seviyorum ulen :P
-
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek.. dudaklarımdan yıllarca düşmeyecek:) herkese
tyler dayı emirreis qambler antoksiatan dkn odeyyus. choser fistan. sanane.ertan.stigma kotusirinevs. kaanabak foxli musket attack byalex sipidik ontedi nurk underzero bygizemli zumsuksvool lorvader89 teodos cryrpt promethus trumpih real_kurd arlong frotestar Amor holydemon skyvalet tugra kroo tatarramazan shockman compü.god. asker reflex samuray spycx5 petal baal firex coldm4 demodor baron27. asi .ultraasker hayvan canni amele2 djalper tht2005 essan devam eder.
elektriğe zam geliyor pek aranızda olamayacağım.
----------------------------hala nickimi yazmayı öğrenemedin ya arada a var bir tane :D
-----------------------------Benimkini de yanlış yazmışsın yaf :)
Hani nasıl dikkat çektim dicem mayrip ama o kadar çok adam yazmışsın ki sormaya utanıyorum :D
-
Triumph & FOXXLY (:
-
ne kadar muluyum la :D orda değilim die :D hiç bir listede yokum :D hahah :D
-
en kafatasçı üyeler : Ya_SeV_Ya_TerkeT,Oddysseus,zumsuk
en metalci üyeler : Chaoser,tyler_dayi,holy_demon
en paylaşımcı : By_gizemli
en beğenilenler : antikky,jordanor,hp32,gambler,swool,tatarramazan,gambler,juba,yesterfor,mayrip,west
en iyi imza : nickini hatırlamıyorum ama bazı üyelerin mesajlarıyla yazdığı uzun bir hikaye olan arkadaşın imzası ve protestonun imzası.
en iyi nick : antikky,ibadeath,
en garip üye : bülent ersoyvari hitap şekilleriyle(ablacım) evanescence
en erdemi üye : stigma
-
SPY-CX5 bunu yazdı:
-----------------------------
kotusirine bunu yazdı:
-----------------------------
SPY-CX5 bunu yazdı:
-----------------------------kotusirine bunu yazdı:
-----------------------------
Hiç kimse beni yazmamış bee :l
-----------------------------Gel canım ben seni yazdım mutlumusun :|
ahanda yazdım "kotusirine"
-----------------------------
Çokta umrumdaydı nickimin orda yazılmasına peh :l
-----------------------------Bkz: Kız Milleti
Kargayı besle oysun gözünü :|
-----------------------------azuh azuh azuha :D:Ddeişik bir gülüş..
