Dikkat Çeken Müridler...!
-
kotusirine bunu yazdı:
-----------------------------
Analitik bunu yazdı:
-----------------------------bu konunun açılması biraz kötü olmuş adı geçmeyen kimseler üzülcek hep :| (örn:kotusirine)
-----------------------------
Ayy gerçekkkkk öylemi olmuş..başta yazmışın favorilerini sonrada kötü olmuş pehhh
-----------------------------
:| -
kotusirine bunu yazdı:
-----------------------------Hiç kimse beni yazmamış bee :l
-----------------------------
Abla ben seni yazdım ya görmedinmi.. Asıl beni kimse yazmamış :( -
way be bu hallere düşcek adam mıydım ben tamam çok fazla yorumumuz yok ama kalbim kırıldı yani banla beni rene bi süre takılamıcam üzüntümden...
neyse rene, tyler, cold_m4, antikky, ııııı aklıma gelmio ki nickler yoksa war daha.Ama kalbim kırıldı ondan yoksa yazardım.
-
TBT'de herkes farklı farklı seylerle dikkatimi cekmiştir.. nickleri yazmama gerek yok ;)
-
Dikkatimi çekenler ya banlanır, ya mod olur zaten :)
Ondan cıkartabilirsiniz :)
-
-
çok mu önemli dikkat çekmek :|
-
Benım dikkatimi en cok excalibur,rene ve nurky ve antioksidan cekiyor
-
Moonchild bunu yazdı:
-----------------------------
çok mu önemli dikkat çekmek :|
-----------------------------Dikkat çekmek için yapılmış hareketler bunlar popüler olma çabasına girmeyin...(len o kadar duygu sömürüsü yaptık bi tanesi de nezaketen yazmaz mı ismimizi ya::S:D)
-
SPY-CX5 bunu yazdı:
-----------------------------kotusirine bunu yazdı:
-----------------------------
Hiç kimse beni yazmamış bee :l
-----------------------------Gel canım ben seni yazdım mutlumusun :|
ahanda yazdım "kotusirine"
-----------------------------Çokta umrumdaydı nickimin orda yazılmasına peh :l
