Hakkari‘De Çatışma 26 Şehit 22 Yaralı
-
student bunu yazdı:
-----------------------------
pillibebek bunu yazdı:
-----------------------------
Sen önce benim yazdıklarıma bi cevap ver ondan sonra ben sana cevap vereyim.bak karalıyorum.aramızdaki farkı ve şakirt oldugunun nerden belli oldugunu söyleyim sana ben.
diyorumki elbette tsk nında sucu var.200 kişiden bahsediliyor,bu 200 kişi elini kolunu salllaya sallaya girebiliyosa silahları rahatlıkla sokabiliyorsa ben hata ararım arkadas tsk da.
ama siz şakirtler yukarda karaladıgım şeyleri kabul etseniz,biraz objektif olsanız?tabi tayyip sikerse zevk almasını biliyosunuz.sen hele cevap ver ben sein yazdıklarına güzelce cevap verecem.ota boka tank yürüten tsk niye böyle oldu ona gelecem
-----------------------------ben sana cevap yazdım , hakaret etmeye , şakirt diye aklınca hakaret etmeye çalışacağına okuyup anlamaya çalışsan belki anlarsı
tsk 'nın suçu olduğunu kabul ediyorsun ama nedense dönüp Tayyipe veya ona oy verenlere küfür ediyorsun ,
Hükümet, demokratikleşmeye çalıştıkça , pkk tabanını kaybetmeye başladı , bu yüzden saldıyor , eğer askeriye görevini layıkıyla yapsa zaten bu kadar şehid vermeyiz , yeter ki askeriyede ki hainler gölge etmesinler ,
Bu arada şakirt olduğumdan bahsedip duruyorsun ,bu bile benim için senin ne kadar önyargılı olduğunu , hiçbirşey bilmeden işkembeden attığını ortaya koyuyor ,
-----------------------------ne cevap verdin karaladıgım yerlere.
şakirt arkadasım bunda senin benim bile hatam var.herkesin hatası var.ama siken tayyip hatasız.haşşaaa ağzıma aldım taptıgınız adamın agzını.
demokratikleşmeye calısmısmıs.demokratikleşme ne demektir sözlük anlamını biliyomusun.eğer bilmiyosan elin adamı gelir böyle götüne sokar demokratigini
-
pillibebek bunu yazdı:
-----------------------------
ne cevap verdin karaladıgım yerlere.
şakirt arkadasım bunda senin benim bile hatam var.herkesin hatası var.ama siken tayyip hatasız.haşşaaa ağzıma aldım taptıgınız adamın agzını.
demokratikleşmeye calısmısmıs.demokratikleşme ne demektir sözlük anlamını biliyomusun.eğer bilmiyosan elin adamı gelir böyle götüne sokar demokratigini
-----------------------------önyargılısın , ,ikildiğini de peşin peşin kabul eidyorsun , benim böyle bir düşüncem yok , taptığınız adam demişsin , Allah ( cc) dan başkasına tapmam , müslümanlar Hz. Muhammed (sas) dahil kimseye tapmaz, tapıyorsa tevhid inancında değildir , müslüman değildir.
Elin adamı senin nerene ne sokuyor bilmiyorum ama ben sadece verdiğimiz şehitleri düşünüyorum , sen burada küfür ederek sadece acizliğini sergiliyorsun ,
teröristlere saldırmış , şehit vermişiz , senin kullandığın kelimelere bak ,
devam et sen bol bol küfür etmeye , teröristlerin ödü kopuyor senin küfürlerinden , biter bi kaç güne terö senin küfürlerin sayesinde .....
-
BASIN AÇIKLAMASITARIH : 20 Ekim 2011
SAAT : 14:00
NO : BA - 19 / 11
1. 19 Ekim 2011 saat 01.00 civarında bir grup bölücü terör örgütü mensubu tarafından, Çukurca İlçe J.K.lığı ile Çukurca yakın emniyet unsurunun konuşlandığı Asayiş Tepesi, Polis ve Jandarma lojmanları, Kavuşak, Barakambi Tepe, Keklikkayası Tepe, Baski Tepe, Han Tepe ve Gazi Tepe üs bölgeleri olmak üzere sekiz ayrı bölgeye eş zamanlı olarak silahlı saldırıda bulunulmuştur.
2. Saldırı haberinin öğrenilmesi üzerine Hakkâri’deki Kobra helikopterleri, ambulans helikopterleri ve uçarbirlik harekâtı için Skorsky genel maksat helikopterleri hazır edilmiştir. Ayrıca bölgeye İnsansız Hava Aracı (İHA) sevk edilmesi emredilmiş, ancak İHA kötü hava şartları nedeniyle Batman’dan havalanamamıştır. Hava şartlarının düzelmesi ile birlikte, İnsansız Hava Aracı saat 15.26 dan itibaren Çukurca bölgesinden görüntü aktarmaya başlayabilmiştir.
3. Saat 01.48 de bir Kobra kolu (2 Kobra helikopteri) ve iki Skorsky helikopteri, bir Muharebe Arama Kurtarma (MAK) Timi ve bir Polis Özel Harekât (PÖH) Timi ile birlikte olay bölgesine intikale başlamış, intikali müteakip bölgedeki terörist hedefleri ateş altına almıştır. Bu kobra helikopterleri yakıt ve mühimmat ikmali için bölgeden ayrılırken saat 03.07 de Şırnak’ta bulunan diğer bir Kobra kolu ve bir Skorsky helikopteri bölgeye intikal ettirilmiş, saat 04.55’e kadar bölgedeki terörist hedeflerinin ateş altına alınmasına devam edilmiştir.
4. Saldırıya uğrayan sekiz bölgede, bölücü terör örgütü mensuplarına derhal ateşle karşılık verilmiş, ayrıca saat 03.28’den itibaren olay bölgesinde sürekli olarak havada F-16 ve F-4 savaş uçakları hazır bulundurularak gün boyunca teröristlerin bulunduğu değerlendirilen hedeflere taarruzi hava harekâtı icra edilmiştir.
5. Çatışmalar esnasında şehit olan toplam 24 personel ile 18 yaralının Hakkari ve Şırnak Asker Hastanelerine tahliyesine saat 02.10’dan itibaren, çatışmaların ve hava şartlarının müsaade ettiği ölçüde, ambulans ve diğer helikopterler ile başlanmış, tahliyeler saat 11.30’da tamamlanmıştır.
6. Genelkurmay Başkanı Orgeneral Necdet ÖZEL, beraberinde Kara Kuvvetleri Komutanı, Hava Kuvvetleri Komutanı ve Jandarma Genel Komutanı olduğu halde olayın meydana geldiği gün bölgeye intikal etmişlerdir.
7. 19 Ekim 2011 saat 12.50 den itibaren çatışma bölgelerini takviye etmek maksadıyla dört Komd Tb, teröristlerin muhtemel kaçış bölgelerine helikopterlerle indirilerek bölgede temas araması faaliyetine başlanmıştır.
8. Bölgede yapılan arama tarama faaliyetinde Keklikkayası T. üs bölgesinde iki, Asayiş T.de bir olmak üzere toplam üç terörist, bir Kaleşnikof P.Tüfeği, 18 adet patlamamış RPG-7 roketatar mühimmatı,15 adet el bombası, 12 adet dolu şarjör, sekiz adet el telsizi, üç adet hücum yeleği ile birlikte ölü olarak ele geçirilmiştir. Örgüte ait telsiz konuşmalarından terörist zayiatının (ölü ve yaralı) daha fazla olduğu anlaşılmaktadır.
9. Gelişmeler üzerine yurt içi ve yurt dışında tespit edilen hedefler hava ve kara ateş destek vasıtaları ile gün boyu ateş altına alınmıştır. Faaliyet halen devam etmektedir.
10. 19 Ekim 2011 saat 17.00’de Şırnak Asker Hastanesinde bulunan yaralılardan dördü ambulans uçak ile GATA’ya sevk edilmiş, diğer yaralı 14 personelin tedavisine Şırnak ve Hakkâri Asker Hastanelerinde devam edilmektedir. Komutanlar yaralıları hastanede ziyaret etmiş olup hayati tehlikeleri bulunmamaktadır. Olayla ilgili olarak Jandarma Asayiş Kolordu Komutanlığı Askeri Savcılığı ve Çukurca Cumhuriyet Başsavcılığınca adli işlemlere başlanmıştır.
11. 24 kahraman şehidimizin cenazesi 20 Ekim 2011 tarihinde Van’dan memleketlerine sevk edilmiştir.
12. Meydana gelen bu olaylar üzerine hain eylemi gerçekleştiren terör örgütü üyelerini bularak etkisiz hale getirmek maksadıyla yurt içinde ve sınır ötesinde (Irak kuzeyinde) toplam beş ayrı bölgede komando, Jandarma Özel Harekât (JÖH) ve Özel Kuvvetlerden oluşan toplam 22 tabur ile geniş kapsamlı hava destekli kara operasyonlarının icrasına başlanmıştır.
13. TSK mensupları bölgelerinde görevlerini ecdadına yaraşır bir şekilde, bu toprakları bize emanet etmiş aziz şehitlerimizin şahitliğinde yapmaya devam edecektir.
14. Şehit olan personelimize Allah’tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar, başta yakınları olmak üzere Yüce Milletimize başsağlığı dileriz.
Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
-
Amk'dumun başbakanın annesi öldü diye şu siktimin esenlerinde, okulda ağlayan öğrencileri gördüm. Ama bugün tek bi kişi bile şehitlerden bahsetmedi, hepsi normal hayatına devam ediyor. Bari savaş çıksada ölceksek ölek amk. Böyle yaşamında ta amk.
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
BASIN AÇIKLAMASITARIH : 20 Ekim 2011
SAAT : 14:00
NO : BA - 19 / 11
14. Şehit olan personelimize Allah’tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar, başta yakınları olmak üzere Yüce Milletimize başsağlığı dileriz.
Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
-----------------------------
gerisi ile ilgilenmedim. gördüğümü bilirim. -
student bunu yazdı:
-----------------------------
pillibebek bunu yazdı:
-----------------------------
ne cevap verdin karaladıgım yerlere.
şakirt arkadasım bunda senin benim bile hatam var.herkesin hatası var.ama siken tayyip hatasız.haşşaaa ağzıma aldım taptıgınız adamın agzını.
demokratikleşmeye calısmısmıs.demokratikleşme ne demektir sözlük anlamını biliyomusun.eğer bilmiyosan elin adamı gelir böyle götüne sokar demokratigini
-----------------------------önyargılısın , ,ikildiğini de peşin peşin kabul eidyorsun , benim böyle bir düşüncem yok , taptığınız adam demişsin , Allah ( cc) dan başkasına tapmam , müslümanlar Hz. Muhammed (sas) dahil kimseye tapmaz, tapıyorsa tevhid inancında değildir , müslüman değildir.
Elin adamı senin nerene ne sokuyor bilmiyorum ama ben sadece verdiğimiz şehitleri düşünüyorum , sen burada küfür ederek sadece acizliğini sergiliyorsun ,
teröristlere saldırmış , şehit vermişiz , senin kullandığın kelimelere bak ,
devam et sen bol bol küfür etmeye , teröristlerin ödü kopuyor senin küfürlerinden , biter bi kaç güne terö senin küfürlerin sayesinde .....
-----------------------------emin ol senin gibi şakirtler olduktan sonra o teröre bi sikim olmaz.şakirt cumhurbaskanın diyoki intikamı alınacak.ulan simdiye kadar can verenler şehit degilmiydi.
begenmediğiniz israil 1 tane asker öldü diye libyaya savas actı.1 askeri icin 1023 azıllı teröristi serbest bıraktı.senin gibi şakirtler senin gibi düşünen şakirt başbakanında açılım yapıyo.neymiş demokratik olacakmısız.götünüze girdi simdi
şehide üzülüyomus bi siktir git şakirt
gecen şakirtler cıkmıs sn basbakanımız acınız, bizim acımızdır diye koacaman pankart acmıs yürüyüş yapıyor.Ulan ulann valla elim ayagım titriyo
