İnsanın Evrimi - Walking With Caveman
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
god bunu yazdı:
-----------------------------irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yaf iiki birz benziolar hee delinin biri kuyuya taş atmış alayı peşinden gitmiş....çok saçma bre o zaman hawwa we adem de maymundu :S işte bu teori bu cümle kadar saçma...
-----------------------------fiziksel olarak maymuna benzeme ihtimali yokmu?
yanlış anlama ben evrim vardır demiyorum.
-----------------------------
tmm fiziksl olabilir yani o haywanlarda öğrenebilme yetisine sahip ama sonuçta adı üstünde haywan bizse insan haywan insana insanda haywana dönüşemez adamların canı sıkılmış taa o zamandan bu zamana aynı konu
-----------------------------onlara hayvan diyen bizleriz:) hayvandan insana dönüşemez mi?:) neyse tamm
yahu maymunu da Allah yarattı şu mahlukları bu kadar ezmeyelim. atalarımız kuş olsa ne olur maymun olsa ne olur kağlumbağa olsa ne olur? Ne kaybederiz yani?
Lütfen farklı fikirlere açık olalım kestirip atmayalım. bizler araştıramıyoruz bari araştıranları at gözlüğüyle eleştirmeyelim
-
valla konuşan duvara, yok gül olan yılana, yok ortadan ikiye ayrılıp birleşen aya inanan buna da inanır be güzelim :)
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
valla konuşan duvara, yok gül olan yılana, yok ortadan ikiye ayrılıp birleşen aya inanan buna da inanır be güzelim :)
-----------------------------hoca tam tersi oluyo.
ayın ikiye ayrılmasına inananlar buna inanmamakta ısrar ediyor
yaşam bizim mantığımza göre şekillenmek zorunda değildir diyip bitiriyorum
-
Ya benim inandigim yada inanmadigim sey baskasini neden gerer anlamiyorum. Adam ister okuzden ister maymundan ister gergedan dan geldigine inansin bana dayatmayla kendi fikrini empoze etmeye calismadiktan sonra sorun yok. Adamin kendi tercidir dogru yada yanlis.
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
god bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
god bunu yazdı:
-----------------------------irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yaf iiki birz benziolar hee delinin biri kuyuya taş atmış alayı peşinden gitmiş....çok saçma bre o zaman hawwa we adem de maymundu :S işte bu teori bu cümle kadar saçma...
-----------------------------fiziksel olarak maymuna benzeme ihtimali yokmu?
yanlış anlama ben evrim vardır demiyorum.
-----------------------------
tmm fiziksl olabilir yani o haywanlarda öğrenebilme yetisine sahip ama sonuçta adı üstünde haywan bizse insan haywan insana insanda haywana dönüşemez adamların canı sıkılmış taa o zamandan bu zamana aynı konu
-----------------------------onlara hayvan diyen bizleriz:) hayvandan insana dönüşemez mi?:) neyse tamm
yahu maymunu da Allah yarattı şu mahlukları bu kadar ezmeyelim. atalarımız kuş olsa ne olur maymun olsa ne olur kağlumbağa olsa ne olur? Ne kaybederiz yani?
Lütfen farklı fikirlere açık olalım kestirip atmayalım. bizler araştıramıyoruz bari araştıranları at gözlüğüyle eleştirmeyelim
-----------------------------
araştırmalara laf yok ok ama mantıklı olmakta yarar war yok insan yüzlü balıklar yok yarı insan yarı haywan falan din bile mantıktır aslında e buna nası innsın mantığım ,)
-----------------------------
Sanırım mantığında bir problem var senin :S Şayet teorinin saçma bir tarafı yok.Bilmiyosanız konudaki seviyeyi düşürecek gülünç şeyler yazmayın.Haa teoriyi bilimsel anlamda çürütecek bir çalışman varsa buyur çürüt bizde teoriyi çöpe atıp evrimin olmadığını kabul edelim.. -
bundan sonra hayvan oğlu hayvan dediğimde sanırım kızmazsınız :)=
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bundan sonra hayvan oğlu hayvan dediğimde sanırım kızmazsınız :)=
-----------------------------
Bu konuda sürekli maymunluk peşinde olduğun için sana diyebiliriz mesela hocam.. -
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bundan sonra hayvan oğlu hayvan dediğimde sanırım kızmazsınız :)=
-----------------------------
Bu konuda sürekli maymunluk peşinde olduğun için sana diyebiliriz mesela hocam..
-----------------------------maymunluk peşinde koşanlar belli :)nasıl oluyorda kendi söylediklerinizle çelişmeyi başarıyorsunuz hayret ediyorum :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bundan sonra hayvan oğlu hayvan dediğimde sanırım kızmazsınız :)=
-----------------------------
Bu konuda sürekli maymunluk peşinde olduğun için sana diyebiliriz mesela hocam..
-----------------------------maymunluk peşinde koşanlar belli :)nasıl oluyorda kendi söylediklerinizle çelişmeyi başarıyorsunuz hayret ediyorum :)
-----------------------------
Bizim çeliştiğimiz bişey yok hoca söylenenler ortada teori ortada.Varmı senin söylediklerinde bilimsel geçerliliği olan bir şey,yok.E daha ne konuşup duruyon..Bak diğer postlarda elemanlar ortak atadan bahsediyo sen hala maymunluk diyon =) Ya hoca bi git güldürme kendine yaa =) -
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
yaf iiki birz benziolar hee delinin biri kuyuya taş atmış alayı peşinden gitmiş....çok saçma bre o zaman hawwa we adem de maymundu :S işte bu teori bu cümle kadar saçma...
-----------------------------
Saçma diyeceğine "Benim aklım yetmiyor anlamaya, darkafalının tekiyim" desene...
