folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder İnsanın Evrimi - Walking With Caveman



İnsanın Evrimi - Walking With Caveman

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    ya tamam arkadaşlar peki bişi sorucam gerçekten tüm samimiyetimle soruyorum olayın ne dini bir boyutla alakası var nede bişi kanıtlama çabası içerisindeyim.

    bir canlımız var herhangi bir canlı ne derseniz deyin işte buna.. zaman geçtikçe bu canlı türünde güçlü olan bireyler yaşar değil mi? yani güçsüzler bir şekilde yok olmaz mı ?  Bu şekilde sürekli güçlünün hayatta kalma olayı sayesinde belli bir zaman sonra eskiye göre daha güçlü bireylerin olmasına evrim deniliyor.Peki bunu neresinde yanlışlık var.Olayı dallandırıp budaklandırmadan bu mesajın neresi saçma geliyor bunu açabilir miyiz ??


    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Darvinizmi Kökten Reddettiğim için Enesçiğim Ben İndirmiyecem. Bir Sebebim Daha var, 8Mb Pakete Geçtiğimden Beridir, Download Hızım Yükselmedi Tam Tersi Yarıya Düştü, Kesintilerde Oluyo Kesintilerde Cabası, Hiç Bişey İndiremiyorum. Konu Vesilesi İle Buradan TtNete Bacak Uzatıyorum. :)
    -----------------------------

    hocam seni farklı fikirlere açık sanıyordum , hemide kökten reddediyormuşun aman diyim öğrenme yeni bişey özellikle böyle insanların düşünsel ve inançsal dünyalarında çığır açan şeylere sakın bulaşma sen okuduğun bildiğin kadarıyla ahkam kesmeye devam et 

    bu mevzuya defalarca yazdığım gibi evrim inanılacak birşey değildir. bilinecek birşeydir, apaçık ortada duran bir gerçeği göremiyorsan bu sadece inancın gözüne perde indirdiği içindir. basit olarak - uyum gösterebilen tür yaşar ve soyunu devam ettirir , uyum gösteremeyen imha olur - acıklı gerçeğine dayanmaktadır. neyse bunu tartışmasına katılmak istemiyorum eğer uyum gösteremeyenlerinde devam edebileceğine inanıyorsan, inancın gereği bunu söylüyorsan belki de çok yanlış birşeye inanmışın yada inancının içine yanlışlar bulaşmış. 

    ayrıca evrim teorisi sizin dininize yada başkasının dinine karşı bir manifesto, saldırı fln da değildir - asla olmamıştır. Ancak dindarlık adına evrim teorisi bu teoremi kuranlardan , geliştirenlerden daha fazla tartışılıyor aksini kanıtlayacak bir bir halt bulamadıkları sürece + bulamayacakları sürece bunun acısıyla daha beter saçmalayıp daha beter batmaya devam edecekler. eğer inancının gerçekliğinden eminsen zaten tartışma gereği duymazsın , benim yaptığım gibi sadece söylersin ve ben yine diyorumki :  değişmeyen tekşey değişimdir, değişime fiziksel, ruhsal, sosyal ... her açıdan uyum gösterecek şekilde ya değişirsin ya imha olursun.  


    ----------------------------- 

     

     ve bu bu kadar nettir ..  


    http://yigitdemirag.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Patrondan haber geldi evrim yokmuş. Bizi, böle indirmiş ve biz binlerce yılda ateşi bulacak kadar gerizekalı bir varlıkmışız,

    Size şunu soruyorum herşeyin insanlar için oldugunu düşünüyorsunuz güneşin dünyadan uzaklıgını atmosferi sıcaklıgı fln, belkide insan bu koşullara uyum sağlamıştır ? bunu neden hiç düşünmüyorsunuz ? 

    azcık düşünmeniz için dünyalar savaşı ve kehanet filmlerini seyrederseniz demek istedigim fikri alabilirsiniz, 

    zira ben kitap okurum derseniz dan browunun yeni çıkan kayıp sembollerden başlayıp geriye doğru gitmenizi tavsiye ederim.

     

    demek istiyorum ki

    inanmak istiyorum inanıyorumda neden böle bilemiyoru, 

    Allahın varlıgını red etmiyorum aksine hayatımın birsürü yerinde sopasını ve şefkatini gösterdi kendileri ancak neden ?

     

    so i want to believe..

    selametle

    (nokta)


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek
    aa dedem
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    lan darwini görür gibi oldum, yada onun büyük büyük büyük büyük büyük .......................................   dedesiydi galiba :))))

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek
    Evrimin olup olmaması o kadar da önemli değil. Önemli olan insan için sonuçları olsa gerek. Güçlü olanın yaşayacağı zayıf olanın devam edemeyeceği bi dünya pek hoş olmazdı. Ama bunun da olumlu sonuçları var. Eğer şayet bu doğruysa güçsüzler güçlülere kendilerini ezdirmemek için anaysal düzen kurdular ve hak adalet Tanrı-Devletten halka yani insana geçmiş demektir. Ama şayet anaysal düzeni güçlüler ele alırsa bunun bu pozitif gerçekliği çiğneme olasılığı da gayet fazla. Bu da daha fazla halk demokrasisi gerektirir. ( Devrimin fizyolojik sonuçlarını değil sosyolojik sonuçlarından bahsediyorum) Yani ''Evrim'' var olsada olmasada dört türlü insan doğuruyor. 1-Güçlüler 2-Güçsüzleri kollayan güçlüler 3-Güçsüzler 4-Güçlülerin haklarını elinden almak isteyen güçsüzler.

    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    Bir daha bu tip paylaşımlar yapmayacağım :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    sığırlarının evcilleşmeye başlamasından sonra hem konstitüsyon olarak, hem "renk" olarak, hem döl verimi hem de verim olarak değiştiğini biliyor muydunuz ?

    ek bilgi olsun dedim bazı basit fikirliler için...

    bir şeyin karşısına geçecekseniz lütfen araştırıp yazın...

    bazı yüksek arazi süt sığırlarında kaburgaların 1 artarak 14 e çıktığını da belirteyim...


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Evrim vardır evet yalnız okyanusta oluşan bileşiğin canlıya dönüşüp önce tek hücreli sonrada çeşitli türlere dönüşmesi gibi değildir.

    Örneğin Afridaki insanların Güneş ışığından korunmak için derilerinin altındaki bir maddenin daha fazla üretilmesi ve salgılanmasıdır evrim.

    Veya Asyadaki insanların gözlşerinin daha çekik olmasıdır evrim.

    Kuzey ülkelerindeki insanların soğuk ve iklim şartları nedeniyle genellikle sarışın ve acık renkli olmasıdır evrim.

    Önceden Dünyada 1 kıta vardı ve bu kıta parcalandı ve birbirinden uzaklaşmaya başladı. bu parcalanan kıtalarda yaşayan canlılarda birbirinden ayrılmaya başladı. kıtaların gittikleri enlemlerine göre iklimleri değişti ve üzerinde yaşayan canlılar o iklim ve yeryüzü şartlarına göre değiştiler. Ama bu değişme tek hücreliyken balığa balıkken sürüngene sürüngenken dinozora dinozorken sinek avlamaya çalışrak büyük kuşlara vs vs. olmamıştır.  sadece o yerin şartlarına göre uyum sağlamaktır evrim.

    Örneğin 250 yıl önceyle günümüz doğa şartları bir midir. hayır. evrim hala sürmektedir ama darwinin dediği gibi insanın maymundan gelmesi şeklinde değildir...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evrim vardır evet yalnız okyanusta oluşan bileşiğin canlıya dönüşüp önce tek hücreli sonrada çeşitli türlere dönüşmesi gibi değildir.

    Örneğin Afridaki insanların Güneş ışığından korunmak için derilerinin altındaki bir maddenin daha fazla üretilmesi ve salgılanmasıdır evrim.

    Veya Asyadaki insanların gözlşerinin daha çekik olmasıdır evrim.

    Kuzey ülkelerindeki insanların soğuk ve iklim şartları nedeniyle genellikle sarışın ve acık renkli olmasıdır evrim.

    Önceden Dünyada 1 kıta vardı ve bu kıta parcalandı ve birbirinden uzaklaşmaya başladı. bu parcalanan kıtalarda yaşayan canlılarda birbirinden ayrılmaya başladı. kıtaların gittikleri enlemlerine göre iklimleri değişti ve üzerinde yaşayan canlılar o iklim ve yeryüzü şartlarına göre değiştiler. Ama bu değişme tek hücreliyken balığa balıkken sürüngene sürüngenken dinozora dinozorken sinek avlamaya çalışrak büyük kuşlara vs vs. olmamıştır.  sadece o yerin şartlarına göre uyum sağlamaktır evrim.

    Örneğin 250 yıl önceyle günümüz doğa şartları bir midir. hayır. evrim hala sürmektedir ama darwinin dediği gibi insanın maymundan gelmesi şeklinde değildir...


    ----------------------------- 

     

    hocam osuruğun g.tten çıkması gibi sallıyorsun yemin ederim ya sen ... dediklerin ne evrimi modifikasyon..  evrim değil.. 


    http://yigitdemirag.com
Toplam Hit: 17939 Toplam Mesaj: 133