İnsanın Evrimi - Walking With Caveman
-
evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?
k.bakma hocam ama bi siktir ya :)
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?
k.bakma hocam ama bi siktir ya :)
-----------------------------
Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :| -
Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
-
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?
k.bakma hocam ama bi siktir ya :)
-----------------------------
Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :|-----------------------------
Bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var derken? Oradaki olay ne biliyo musun,biri çıkar bilimsel bie çalışma ortaya koyar sizde çıkıp ahanda vallaha kuranda yazıyo lan deyip kılı kırk yararak onu destekleyici şeyler bulmaya çalışırsınız... -
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------
Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
-----------------------------
katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok.. -
brutalalien bunu yazdı:
tabi tornacıyım ben zaten xD .. eğlence misin pazar pazar anlamıyorum ki.. bak kardeş bilim nasıl namaz kılmanın adabını , sünnetleri vs. araştıramazsa, kuranı kerim denilen kitap ta bilimsel gelişmeler konusunda birşey söyleyemez. bu ikisi ayrıdır farklıdır ve bilimin bu konuya bakış açısı budur. gelipte 1400 yıllık gelişmeler kuranda yazarken evrim neden yazmıyo dersen nerden bileyim derim sana.olayları objektif incelemeyi öğrenelim artık lütfen .
-----------------------------
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------
Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
-----------------------------
katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok..
----------------------------- -
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?
k.bakma hocam ama bi siktir ya :)
-----------------------------
Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :|-----------------------------
Bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var derken? Oradaki olay ne biliyo musun,biri çıkar bilimsel bie çalışma ortaya koyar sizde çıkıp ahanda vallaha kuranda yazıyo lan deyip kılı kırk yararak onu destekleyici şeyler bulmaya çalışırsınız...
-----------------------------Sonuçta kesin olarak bulursak sorun ne hoca ? tabikide ahanda lan vallaha kuranda yazıyo diyecez eğerki yazıyorsa...
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------brutalalien bunu yazdı:
tabi tornacıyım ben zaten xD .. eğlence misin pazar pazar anlamıyorum ki.. bak kardeş bilim nasıl namaz kılmanın adabını , sünnetleri vs. araştıramazsa, kuranı kerim denilen kitap ta bilimsel gelişmeler konusunda birşey söyleyemez. bu ikisi ayrıdır farklıdır ve bilimin bu konuya bakış açısı budur. gelipte 1400 yıllık gelişmeler kuranda yazarken evrim neden yazmıyo dersen nerden bileyim derim sana.olayları objektif incelemeyi öğrenelim artık lütfen .
-----------------------------
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------
Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
-----------------------------
katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok..
-----------------------------
-----------------------------
Bilimsel şeyler hakkında kuranın bir seyler söylediğini kanıtlarsam ne yapcan hoca??? lan inanmıyonuz tamam saygı duyarım ama inkar etmeyin bazı gercekleri? -
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?
k.bakma hocam ama bi siktir ya :)
-----------------------------
Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :|-----------------------------
Bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var derken? Oradaki olay ne biliyo musun,biri çıkar bilimsel bie çalışma ortaya koyar sizde çıkıp ahanda vallaha kuranda yazıyo lan deyip kılı kırk yararak onu destekleyici şeyler bulmaya çalışırsınız...----------------------------
Sonuçta kesin olarak bulursak sorun ne hoca ? tabikide ahanda lan vallaha kuranda yazıyo diyecez eğerki yazıyorsa...
-----------------------------
Nasıl kesin olarak buluyosunuz yav :D Kuranı gerçek kabul edersek eğer o sadece insanları insanı kamil statüsüne ulaştırmak için gereken manevi bilgileri içerir. İşin içine bilimsel veriler kuranda varı katarsanız sadece komik duruma düşersiniz..Millete bu bilimsel veri kuranda yazıyo şeklinde kakalanan şeylerin de bi cacık olduğunu görmedik şimdiye kadar. Madem kuranda yazıyo neden çıkıpta içinizden biri ben bunu kuran aracılığıyla buldum demiyo :D Elin japonu buluyo siz kuranda var diyosunuz,lan madem var sen niye bulmuyon :D:D Yıllardır bu böyle sürüp gidiyo işte,birsürü zırvalık... -
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------brutalalien bunu yazdı:
tabi tornacıyım ben zaten xD .. eğlence misin pazar pazar anlamıyorum ki.. bak kardeş bilim nasıl namaz kılmanın adabını , sünnetleri vs. araştıramazsa, kuranı kerim denilen kitap ta bilimsel gelişmeler konusunda birşey söyleyemez. bu ikisi ayrıdır farklıdır ve bilimin bu konuya bakış açısı budur. gelipte 1400 yıllık gelişmeler kuranda yazarken evrim neden yazmıyo dersen nerden bileyim derim sana.olayları objektif incelemeyi öğrenelim artık lütfen .
-----------------------------
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------
Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
-----------------------------
katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok..
-----------------------------
-----------------------------
Bilimsel şeyler hakkında kuranın bir seyler söylediğini kanıtlarsam ne yapcan hoca??? lan inanmıyonuz tamam saygı duyarım ama inkar etmeyin bazı gercekleri?
-----------------------------burada alıntı yaparken dikkat etmeni istiyorum.benim yorumumdan Kuran-ı kerim hakkında,nasıl "lan inanmıyonuz tamam saygı duyarım" diyebilecek bir şey algılayp yorumu göndermişsin anlamaya çalışıyorum.Burada bahsedilen-anladığım kadarıyla- sadece kutsal kitaba bakarak bunların söylenmesi.Yani insan bilimsel çalışmaları gözardı etmemek lazım..ve alıntı yaparken de dikkat edersek güzel olur.
