folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder İnsanın Evrimi - Walking With Caveman



İnsanın Evrimi - Walking With Caveman

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?

    k.bakma hocam ama bi siktir ya :)


    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?

    k.bakma hocam ama bi siktir ya :)


    -----------------------------
    Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :|

     


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..

    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?

    k.bakma hocam ama bi siktir ya :)


    -----------------------------
    Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :|

    -----------------------------
    Bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var derken? Oradaki olay ne biliyo musun,biri çıkar bilimsel bie çalışma ortaya koyar sizde çıkıp ahanda vallaha kuranda yazıyo lan deyip kılı kırk yararak onu destekleyici şeyler bulmaya çalışırsınız...


    Her Hakkım Saklıdır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
    -----------------------------
    katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok..

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
    -----------------------------
    katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok..

    -----------------------------

    tabi tornacıyım ben zaten xD .. eğlence misin pazar pazar anlamıyorum ki.. bak kardeş bilim nasıl namaz kılmanın adabını , sünnetleri vs. araştıramazsa, kuranı kerim denilen kitap ta bilimsel gelişmeler konusunda birşey söyleyemez. bu ikisi ayrıdır farklıdır ve bilimin bu konuya bakış açısı budur. gelipte 1400 yıllık gelişmeler kuranda yazarken evrim neden yazmıyo dersen nerden bileyim derim sana.olayları objektif incelemeyi öğrenelim artık lütfen . 

    http://yigitdemirag.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------
    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?

    k.bakma hocam ama bi siktir ya :)


    -----------------------------
    Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :|

    -----------------------------
    Bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var derken? Oradaki olay ne biliyo musun,biri çıkar bilimsel bie çalışma ortaya koyar sizde çıkıp ahanda vallaha kuranda yazıyo lan deyip kılı kırk yararak onu destekleyici şeyler bulmaya çalışırsınız...


    -----------------------------

    Sonuçta kesin olarak bulursak sorun ne hoca ?  tabikide ahanda lan vallaha kuranda yazıyo diyecez eğerki yazıyorsa...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
    -----------------------------
    katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok..

    -----------------------------

    tabi tornacıyım ben zaten xD .. eğlence misin pazar pazar anlamıyorum ki.. bak kardeş bilim nasıl namaz kılmanın adabını , sünnetleri vs. araştıramazsa, kuranı kerim denilen kitap ta bilimsel gelişmeler konusunda birşey söyleyemez. bu ikisi ayrıdır farklıdır ve bilimin bu konuya bakış açısı budur. gelipte 1400 yıllık gelişmeler kuranda yazarken evrim neden yazmıyo dersen nerden bileyim derim sana.olayları objektif incelemeyi öğrenelim artık lütfen . 

    -----------------------------
    Bilimsel şeyler hakkında kuranın bir seyler söylediğini kanıtlarsam ne yapcan hoca??? lan inanmıyonuz tamam saygı duyarım ama inkar etmeyin bazı gercekleri?

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------
    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    evrimi kurandan mı ispatlamaya çalışyorsun ? kuranda yok diye evrim yok mu diyorsun?

    k.bakma hocam ama bi siktir ya :)

    -----------------------------
    Anlama kapasiten düşük ve birde hakaret ediyorsun... Ben ıspatlamaya çalışmıyorum kuranda bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var diyorum, evrim çok önemli bir teori hatta en önemlisi, peki evrim hakkında kuran ne diyor diyorum... sana evrimi kuranda ıspatla demiyorum... Lan hemen hakaret mekanizmanızı çalıştırıyorsunuz ne varsa... :|

    -----------------------------
    Bir çok bilimsel çalışmanın kanıtı var derken? Oradaki olay ne biliyo musun,biri çıkar bilimsel bie çalışma ortaya koyar sizde çıkıp ahanda vallaha kuranda yazıyo lan deyip kılı kırk yararak onu destekleyici şeyler bulmaya çalışırsınız...

    ----------------------------

    Sonuçta kesin olarak bulursak sorun ne hoca ?  tabikide ahanda lan vallaha kuranda yazıyo diyecez eğerki yazıyorsa...

    -----------------------------
    Nasıl kesin olarak buluyosunuz yav :D Kuranı gerçek kabul edersek eğer o sadece insanları insanı kamil statüsüne ulaştırmak için gereken manevi bilgileri içerir. İşin içine bilimsel veriler kuranda varı katarsanız sadece komik duruma düşersiniz..Millete bu bilimsel veri kuranda yazıyo şeklinde kakalanan şeylerin de bi cacık olduğunu görmedik şimdiye kadar. Madem kuranda yazıyo neden çıkıpta içinizden biri ben bunu kuran aracılığıyla buldum demiyo :D Elin japonu buluyo siz kuranda var diyosunuz,lan madem var sen niye bulmuyon :D:D Yıllardır bu böyle sürüp gidiyo işte,birsürü zırvalık...

    Her Hakkım Saklıdır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    anubisx bunu yazdı:
    -----------------------------

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------
    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kur'an ı kerim i anlamak lazım 2 ayet c/p etmeyle evrimi açıklayamazsınız.Ben evrimin varolduğuna inanıyorum fakat bu darwin'in teorisine inandığım anlamına gelmez.Bu konu kulaktan dolma şeylerle yorumlanacak konu değildir..
    -----------------------------
    katılıyorum ben sadece adama insan gibi konus dedim adam hemen saldırıyo... kendisi sanki californiada bilimsel araştırmalar yaptı... kuranda ayet vermemin sebebi sadece maymunlara bakış açısı idi... evrimle bi alakası yok..

    -----------------------------

    tabi tornacıyım ben zaten xD .. eğlence misin pazar pazar anlamıyorum ki.. bak kardeş bilim nasıl namaz kılmanın adabını , sünnetleri vs. araştıramazsa, kuranı kerim denilen kitap ta bilimsel gelişmeler konusunda birşey söyleyemez. bu ikisi ayrıdır farklıdır ve bilimin bu konuya bakış açısı budur. gelipte 1400 yıllık gelişmeler kuranda yazarken evrim neden yazmıyo dersen nerden bileyim derim sana.olayları objektif incelemeyi öğrenelim artık lütfen . 
    -----------------------------

    Bilimsel şeyler hakkında kuranın bir seyler söylediğini kanıtlarsam ne yapcan hoca??? lan inanmıyonuz tamam saygı duyarım ama inkar etmeyin bazı gercekleri?
    -----------------------------

    burada alıntı yaparken dikkat etmeni istiyorum.benim yorumumdan Kuran-ı kerim hakkında,nasıl "lan inanmıyonuz tamam saygı duyarım" diyebilecek bir şey algılayp yorumu göndermişsin anlamaya çalışıyorum.Burada bahsedilen-anladığım kadarıyla- sadece kutsal kitaba bakarak bunların söylenmesi.Yani insan bilimsel çalışmaları gözardı etmemek lazım..ve alıntı yaparken de dikkat edersek güzel olur.


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
Toplam Hit: 17942 Toplam Mesaj: 133