"Tahribat Türkçe Konuş" Kampanyası
-
bence video yerine görüntülü süre falan demek saçmalık. link linktir video videodur. bence böylesi daha iyi.
-
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bence video yerine görüntülü süre falan demek saçmalık. link linktir video videodur. bence böylesi daha iyi.
-----------------------------
senden daha mantıklı bir şey söylemen beklenemezdi zaten ... öz dilini korumayı öğren . öğrenemiyorsan çalış -
Juba bunu yazdı:
-----------------------------
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bence video yerine görüntülü süre falan demek saçmalık. link linktir video videodur. bence böylesi daha iyi.
-----------------------------
senden daha mantıklı bir şey söylemen beklenemezdi zaten ... öz dilini korumayı öğren . öğrenemiyorsan çalış
-----------------------------
katılıyorum juba'ya -
Juba bunu yazdı:
-----------------------------
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bence video yerine görüntülü süre falan demek saçmalık. link linktir video videodur. bence böylesi daha iyi.
-----------------------------
senden daha mantıklı bir şey söylemen beklenemezdi zaten ... öz dilini korumayı öğren . öğrenemiyorsan çalış
-----------------------------görürsem söylerim ;) benim düşüncem buydu neden saygı duymuyorsun. illa gelip dokunduracak mısın bana
-
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------Juba bunu yazdı:
-----------------------------
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
bence video yerine görüntülü süre falan demek saçmalık. link linktir video videodur. bence böylesi daha iyi.
-----------------------------
senden daha mantıklı bir şey söylemen beklenemezdi zaten ... öz dilini korumayı öğren . öğrenemiyorsan çalış
-----------------------------görürsem söylerim ;) benim düşüncem buydu neden saygı duymuyorsun. illa gelip dokunduracak mısın bana
-----------------------------
sen düşüncelere saygından anlarmısın hoca? -
bence güzel olur ama bunun kararını yönetim verir
-
Türkçe geçtiği her coğrafyada ve temas ettiği her kültüre etki ettiği gibi etkilenmiştir.
Dün arab dil ve kültüründen etkilendi yine gecen zamanda batı dillerinden etkilendi.
Şimdi yine batı ve teknoloji dillerinden etkileniyor.
Ayrıca kendi öz evlatlarları tarafından kalıpsız ve anlamsız kısaltmalar ve ses değişiklikleriyle tahrib ediliyor
bütün bunların yanında TDK (türk dil kurumu)Türkçeyi yenilemek yerine Uydurukça bir dil yaratmıştır ki millet bu dili benimsememiştir(otobüs=çok oturgaclı götürgec).
kısmi bir Türkçe hareketi mümkün değildir.
Türk dilcileri teknolojik terimleri TürkçeYE cevirirken milletin benimseyebileceği şekilde çalışmalar yapmalıdır
örneğin: computer=BİLGİSAYAR
-
lemar bunu yazdı:
-----------------------------
Kreston bunu yazdı:
-----------------------------İçinizden geldiği gibi yazınca ortaya güzel bişey çıkmıyo. Çünkü çoğunuz seviyesiz insanlarsınız. Bi bok bildiğiniz yok her konuda işin ustasıymış gibi atıp tutuyosunuz. O yüzden hiç kasmayın. Adam olsanız zaten Türkçeyi düzgün kullanırdınız.
-----------------------------
bir forumda turkceyi duzgun kullanmanin, adamlikla bir alakasi oldugunu dusunmuyorum.
-----------------------------Bence kreston ne yazdığını bilmiyor. kimseye bi bok bilmiyosun diyemez. yada yanlış anlatmıştır umarım derdini.
bu mesajı raporlamak istiyorum...
EDİT: Bir de adamın madalyası neyim var, ayıp.
-
bambam66 bunu yazdı:
-----------------------------
bence güzel olur ama bunun kararını yönetim verir
-----------------------------hocam ben kural konulsun vb. demiyorum, bu konuda duyarlı arkadaşlarla birlikte çalışma yapalım,isteyenler bu şekilde konuşsun diyorum..
-
maganda bunu yazdı:
-----------------------------
baştan kaybettik bu kampanyayı 10 tane üyenin takma isimlerine (nıcklerıne) bakın kaç tanesi türkçe ?
-----------------------------Yanlış anlamazsan bir şey sorcam ? Nerenle okuyorsun acaba ? Konuda bundan sonra Türkçe dışında başka bir dil kullanılmasın yazıyorda ben mi göremiyorum ? Konuda anlatılmak istenen bundan sonra daha çok Türkçe yazmak/konuşmak mümkün olduğunca yabancı kelimelerden uzak durmak. Türkçe Dünyadaki en zengin dillerden biridir. Ve eminim ki yabacılarda olan bütün kelimelerin bir karşılığı vardır . . .
