folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?



Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    manyaksi bunu yazdı

    evet bırakıp gitmek bize yakışmaz ama şu video yu izle bir daha düşün 

    https://twitter.com/_TersAdam/status/1120026875072479239?s=19 

    tabii benim için en vurucu video ezanın türkçe okutulmasını soran kıza verilen cevap 

    birgün gidecem diyerek umuduyla devam ediyorum hayatıma açıkcası.

    "Ezan zaten türkçe okunuyor" cevabını verenleri diyorsun değil mi....
    Peki aklında bi ülke var mı ? Bu düşünce sabretmek için güç verir doğrusu


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    skyvalet bunu yazdı

    Ülkemiz çok güzel çok iyi.Fakat biz kişisel olarak önümüzdeki 50-60 seneyi kurtarmak için çocuklarımızın geleceğini çalmayı bırakmalıyız.Bu soruyu sen ne istersin diye sorsalardı.Oy zamanı oyumu kullanıp hiçbir partiye taraf olmayıp işime gücüme gidip,ailemle vakit geçirip,badetimi filan yapıp normal insan gibi yaşama sürecimi doldurmak isterdim.

    Tabiatı tarihi coğrafyası güzel. Üstünde yaşayanların zihniyeti korkunç.... 

    Senin motivasyonun , sebebin ne peki hocam değinmemişsin.


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    yurdışına çıkış yasağım var siktirip gidemiyorum


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    C_e_Z_a bunu yazdı

    Dünya'ya kıyasla, ülkemizde de çok can sıkıcı şeyler oluyor. Şuan Avrupa eski Avrupa değil, Amerika ise, artık 40-50 yıllık planlar yapan Amerika değil. 
    Ülkemizde,  kişisel menfaatleri için bir neslin geleceğinden çalan onca insan varki. Biz hep siyasi açıdan bakıyoruz evet, çünkü ortaya saçılanları saklama dertleri bile yok.Onlar kendi çıkarları peşinde. 
    Ama bu durumda, artık kaynağı da kuruttuk. Onlarıda göreceksiniz, adeta çıldırmış deli danalar gibi saldıracak şuan taptıklarına. 

    Dünya artık kendine yetmiyor arkadaşlar, dört bir tarafta kaynak savaşları başladı. Medya'dan takip etmek, sanırım biraz polyanacılık gibi birşey. Hiçbir şey olduğu gibi yansımıyor.

    Dört bir taraf alev alev. Benim şahsi görüşüm, 20 yıl içerisinde Dünya birbirine düşecek. Hem de , ne müttefiklik ve şimdiki ülkeler hukuku işleyecek.
    1 fazla kapabilmek için, insanlar, ülkeler birbirine düşecek. 

    Benim ülkeden değil, Dünya'dan da umudum kalmadı işin aslı. Yine de, fırsat bulduğumuz kadar yaşayacağız. Ben , gelecek nesiller konusunda tedirginim.

    Ülkemiz hakkında son bir şey söylemek isterim; bu ülke büyük felaketler yaşamadan kendine gelen, işleri rayına koyabilen bir ülke değil. Tarih bunu hep belgelemiştir. 
    Birşeyler yaşayacağız ki, özlenen günler için herkes onu -bunu - şunu bırakıp birlik olsun.


    Yazın için tebrikler. Forumda gördüğüm nadir realist, siyaset katılmamış gerçekci ve global bir yorum. Her virgülüne katılıyorum. 

    Ek olarak aklıma yeni kaynaklar geliyor. Örn: Petrol savaşları başladı tamam kabul fakat elektrikli araçlar veya alet edevatlar geliştirilip bu kaynaklara köpek gibi saldırmasalar olmaz mı? Dünya aç gözlülüğünden kendine yetmiyor fakat aslında büyük ailelerin doyumsuzluğu bizim gibi insanları süründürüyor

    Konuyu açan arkadaşın sorusuna hitaben de: insanoğlu riski sevmiyor. Ticaret, iş değiştirme hatta ev değiştirmeyi bile. Kurulu düzeni kolay kolay binde bir kişi bozabilir. Heleki koskoca ülke değişimi en zoru. Gençlere hayat toz pembe gösterildiği için aslında riske girebilecek onlarken onlarında jetonu düştüğünde bizim durumumuzda oluyor. Bir ara ABD-Texas'a gideyim hayali kurdum. Hayaldi öyle kaldı.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samast
    samast's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2013
    Erkek

    Valla başka memlekete gidip sığıntı gibi yaşayacağıma ülkemde kalırım hocam her horoz kendi çöplüğünde öter.

    Gittim başka ülkeye orda beni masabaşında kaç kişi çalıştıracak.Ülkenin durumu iyi veya kötü insan kendini bakmalı Allaha şükür acımızdan ölmüyoruz gidipte elin avrupasında amerikasında çalışaçağıma aynı şartlarda ülkemde hiç birşey yapamadım tarım ile uğraşırım ekip biçerim yine karnımı doyururum.

    Gelecek nesillerin eğitimine de sıra gelince temel eğitimi kendim verebilirim haa çocuğum çok zeki ünlü okullara gitmek ihtimali var köpek gibi çalışırım yinede elimden ne geliyorsa yaparım yurtdışı falan göndermeye çalışırım.Sanki yurt dışında gençlik çok harika yetiişiyor güvenliği çok iyi ottur boktur karışmıyor da bir bizim ülkemizde oluyo bunlar.

    Ülke için umudum var mı ? Var kardeşim.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    bok vardı ortadoğunun bokunda doğdum bi norveç kanada vatabdaşı olaydım keşke bu sikik ortadoğunun bokuna batmış araplaşmak için her türlü arabın götünü yalayan bir ülkede kalmak istemiyorum ama tabiki para para para

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    O günleri kim getirecek ki... Ülkeden kaçabilen kaçıyor. Bizlerde intiharın eşiğinde yaşıyoruz...
    Bırakalım bunlarla mücadele edecek motivasyonu , ülkede yaşamaya sebebimiz motivasyonumuz yok. Hergün bi avuntu peşinde geçiyor ömrüm. Ne yapalım yaşıyorsak eğer hala bi umut vardır diyip sabrediyoruz ve yaşamaya devam etmeye çalışıyoruz.... 


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    italyan bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek? 

    Cinsiyet değiştirip seks işçisi mi olalım ?

    Askerlikte anlatılan bir hikaye vardır. Eşkıyalar ağanın karısını kaçırır temalı. O hesap. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    italyan bunu yazdı
    skyvalet bunu yazdı

    Ülkemiz çok güzel çok iyi.Fakat biz kişisel olarak önümüzdeki 50-60 seneyi kurtarmak için çocuklarımızın geleceğini çalmayı bırakmalıyız.Bu soruyu sen ne istersin diye sorsalardı.Oy zamanı oyumu kullanıp hiçbir partiye taraf olmayıp işime gücüme gidip,ailemle vakit geçirip,badetimi filan yapıp normal insan gibi yaşama sürecimi doldurmak isterdim.

    Tabiatı tarihi coğrafyası güzel. Üstünde yaşayanların zihniyeti korkunç.... 

    Senin motivasyonun , sebebin ne peki hocam değinmemişsin.

    Motivasyon değil hocam.Yani bizi kimse ülkesinde istemez.Bizim yaşayacağımız tek yer burası.Nereye gitsek ikinci sınıf insan muamelesi görürüz.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    HanDSomE bunu yazd

    Konuyu açan arkadaşın sorusuna hitaben de: insanoğlu riski sevmiyor. Ticaret, iş değiştirme hatta ev değiştirmeyi bile. Kurulu düzeni kolay kolay binde bir kişi bozabilir. Heleki koskoca ülke değişimi en zoru. Gençlere hayat toz pembe gösterildiği için aslında riske girebilecek onlarken onlarında jetonu düştüğünde bizim durumumuzda oluyor. Bir ara ABD-Texas'a gideyim hayali kurdum. Hayaldi öyle kaldı.

    İntihara daha meyilli bir yorum olmuş. Ne yeni bi hayata atılacak cesaret ne ölecek bir cesaret.... Böyle gelmiş böyle gider diyerek devam etmek. Oshoda vardı bu "ne yaşıyorsun ne ölüyorsun sürünüyorsun " diyordu... Halimizi en güzel anlatan yorumda bu galiba.... 

    Sürünmek içinde bi sebebe ihtiyaç yok. Ülke hayallerini yıka yıka , cesaretini kıra kıra insanı sindiriyor. 


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
Toplam Hit: 18784 Toplam Mesaj: 158
niye uyandım lan ben yurtdışı ülke