Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?
-
Yeni neslin bilmediği ve özellikle öğretilmeyen milliyetçiliğim sayesinde bu ülke benim ülkem ve bu ülkede yaşarım.ve yurtdışına sadece gezmeye giderim.
-
ShockMan bunu yazdıExcaliburTBT bunu yazdıShockMan bunu yazdıRitmFarbRacourci bunu yazdıShockMan bunu yazdıRitmFarbRacourci bunu yazdıShockMan bunu yazdıitalyan bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)
Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`
Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.
Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)
Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?
Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`
Ruhsal bir güçten söz ediyorum, kütle yani madde ile ilgili değil. :)
Sen kafayi siyirmişsin :B
Onca hileye ve engellemelere rağmen, yinede oldu öyle değil mi..? :) Kafayı yemiş değilim, o konuda için rahat olsun hocam.
olumlu
-
Kamuda işçi olarak çalıştığım için kaçamıyorum.
-
Yurtdışına gidecek param ve cesaretim yok
-
Dark_Lord bunu yazdı
Kamuda işçi olarak çalıştığım için kaçamıyorum.
Aynı dertten muzdaripim hocam. Emeklilik yaşı 60 onuda fona dönüştürmeye çalışıyorlar. Onlar da biliyor en ufak fırsatta kaçacağımızı. Resmen kaçmak yok sürünmeye devam diyorlar.
-
end bunu yazdıShockMan bunu yazdıExcaliburTBT bunu yazdıShockMan bunu yazdıRitmFarbRacourci bunu yazdıShockMan bunu yazdıRitmFarbRacourci bunu yazdıShockMan bunu yazdıitalyan bunu yazdıShockMan bunu yazdı
Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)
Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`
Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.
Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)
Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?
Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`
Ruhsal bir güçten söz ediyorum, kütle yani madde ile ilgili değil. :)
Sen kafayi siyirmişsin :B
Onca hileye ve engellemelere rağmen, yinede oldu öyle değil mi..? :) Kafayı yemiş değilim, o konuda için rahat olsun hocam.
olumlu
Onlar yapmış olabilirler, ama yapmamışta olabilirler, karanlık eylemlere kapalı bir sistemdir meditasyon.. Ama kara büyü veya cinleri o işte kullanmışlarsa bilemem.. Aynı olay değil.
-
https://www.youtube.com/watch?v=sRc06D93_sc
Bu şarkı 2001de çıktı. Daha sonra zaten yavuz çetin intihar etti. Şu siyasi atmosferi solumadı , kaypak , yozlaşmış bu ikiyüzlülüğü görmemesine rağmen şarkı sözlerinden bu potansiyeli gayet iyi gözlemlediğini anlayabiliyorum.... (sürüngenler şehrinde , eğitilmiş köpekler , doymak bilmez maymunlar)
Vatan millet sakarya diyorsak ve bu ülkeden gidemiyorsakta bi umut bulmamız lazım. Umut içeren yorumların seyrekliğini görünce umudun ve iyimserliğin nadirleştiğini anladım....
Bakalım bizlerin sonu ne olacak. Şimdi olumlu mesajları gözden geçirip etkileşim kurayım -
Roark bunu yazdı
Size ülkeden gidin diye gazlayan çoğu kişi Türkiye de yaşıyor , onlara önce haydi bakalım sen bir önden git paşam akıl verme deyin , kararlarınızın sonucunu siz çekersiniz size akıl verenler değil. Hiç yol kalmaz ve canınıza tak ettiyse o ayrı.
İncilin ilk emri : Sev
Tevrat’ın ilk emri : Yaşat
Kuran’ın ilk emri : Oku
hristiyan sevmedi , yahudi öldürdü , müslüman da okumadı.
Dünyanın kaderi bu.
Peki senin bu ülkede hayatta kalma,yaşama motivasyonun nedir hocam ?
-
askmilitani bunu yazdı
Türkün Türk den başka dostu yoktur arkadaşlar. Bu söz kuru laf değildir. Avrupayı bilmem ama orta asya ülkelerinde yolunacak tavuksunuz. Bence güzel yönlerimiz de var. Birde gitmek isteyen gitsin de gelmesin lütfen 😊
Romantik bir yorum olmuş. Gerçeği yansıtmıyor. Türk bu coğrafyada harcanacak , sömürülecek bir meta gibi kullanılıyor. Türklük diyince aklına "yobazislam,osmanlıcılık,araplaşmak" gelen tipler yüzünden böyle oldu. Kim derdi sen kürtlerle onlarca sene mücadele et tek dil , ulusal birlik beraberlik diye... . Savaş artığı Suriyeliler gelip seni ve ülkeni asimile etsin...
italyan tarafından 25/Nis/19 10:57 tarihinde düzenlenmiştir -
erblood bunu yazdı
Yeni neslin bilmediği ve özellikle öğretilmeyen milliyetçiliğim sayesinde bu ülke benim ülkem ve bu ülkede yaşarım.ve yurtdışına sadece gezmeye giderim.
Bu ülkede yaşamamak , doğuştan gelen haklarından feragat etmek demek. Yaşamak için mücadele etmek gerek. Ki mücadele heryerde her zaman gerek. Sen burada mücadele etmeyi tercih etmiş görünüyorsun.
Peki bu milliyetçiliğini öğretebilir misin ? Çünkü bu yorumbaya olumlu , güçlü bir yorum. Açalım bunu biraz
