folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?



Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erblood
    erblood's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    Yeni neslin bilmediği ve özellikle öğretilmeyen milliyetçiliğim sayesinde bu ülke benim ülkem ve bu ülkede yaşarım.ve yurtdışına sadece gezmeye giderim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    italyan bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`

    Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.

    Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)

    Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?

    Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`  

     

    Ruhsal bir güçten söz ediyorum, kütle yani madde ile ilgili değil. :)

     

    Sen kafayi siyirmişsin :B 

     

    Onca hileye ve engellemelere rağmen, yinede oldu öyle değil mi..? :) Kafayı yemiş değilim, o konuda için rahat olsun hocam.

    https://youtu.be/2SqsSPPUjW8

    olumlu


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Kamuda işçi olarak çalıştığım için kaçamıyorum.


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Yurtdışına gidecek param ve cesaretim yok 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    Dark_Lord bunu yazdı

    Kamuda işçi olarak çalıştığım için kaçamıyorum.

    Aynı dertten muzdaripim hocam. Emeklilik yaşı 60 onuda fona dönüştürmeye çalışıyorlar. Onlar da biliyor en ufak fırsatta kaçacağımızı. Resmen kaçmak yok sürünmeye devam diyorlar.


    Syntax error..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    end bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    italyan bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`

    Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.

    Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)

    Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?

    Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`  

     

    Ruhsal bir güçten söz ediyorum, kütle yani madde ile ilgili değil. :)

     

    Sen kafayi siyirmişsin :B 

     

    Onca hileye ve engellemelere rağmen, yinede oldu öyle değil mi..? :) Kafayı yemiş değilim, o konuda için rahat olsun hocam.

    https://youtu.be/2SqsSPPUjW8

    olumlu

    Onlar yapmış olabilirler, ama yapmamışta olabilirler, karanlık eylemlere kapalı bir sistemdir meditasyon.. Ama kara büyü veya cinleri o işte kullanmışlarsa bilemem.. Aynı olay değil.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=sRc06D93_sc

    Bu şarkı 2001de çıktı. Daha sonra zaten yavuz çetin intihar etti. Şu siyasi atmosferi solumadı , kaypak , yozlaşmış bu ikiyüzlülüğü görmemesine rağmen şarkı sözlerinden bu potansiyeli gayet iyi gözlemlediğini anlayabiliyorum.... (sürüngenler şehrinde , eğitilmiş köpekler , doymak bilmez maymunlar) 

    Vatan millet sakarya diyorsak ve bu ülkeden gidemiyorsakta bi umut bulmamız lazım. Umut içeren yorumların seyrekliğini görünce umudun ve iyimserliğin nadirleştiğini anladım.... 
    Bakalım bizlerin sonu ne olacak. Şimdi olumlu mesajları gözden geçirip etkileşim kurayım


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    Roark bunu yazdı

    Size ülkeden gidin diye gazlayan çoğu kişi Türkiye de yaşıyor , onlara önce haydi bakalım sen bir önden git paşam akıl verme deyin , kararlarınızın sonucunu siz çekersiniz size akıl verenler değil. Hiç yol kalmaz ve canınıza tak ettiyse o ayrı. 

    İncilin ilk emri : Sev 

    Tevrat’ın ilk emri : Yaşat 

    Kuran’ın ilk emri : Oku 

    hristiyan sevmedi , yahudi öldürdü , müslüman da okumadı. 

    Dünyanın kaderi bu. 

    Peki senin bu ülkede hayatta kalma,yaşama motivasyonun nedir hocam ? 


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    askmilitani bunu yazdı

    Türkün Türk den başka dostu yoktur arkadaşlar. Bu söz kuru laf değildir. Avrupayı bilmem ama orta asya ülkelerinde yolunacak tavuksunuz. Bence güzel yönlerimiz de var. Birde gitmek isteyen gitsin de gelmesin lütfen 😊

    Romantik bir yorum olmuş. Gerçeği yansıtmıyor. Türk bu coğrafyada harcanacak , sömürülecek bir meta gibi kullanılıyor. Türklük diyince aklına "yobazislam,osmanlıcılık,araplaşmak" gelen tipler yüzünden böyle oldu. Kim derdi sen kürtlerle onlarca sene mücadele et tek dil , ulusal birlik beraberlik diye... . Savaş artığı Suriyeliler gelip seni ve ülkeni asimile etsin... 

     

     

    italyan tarafından 25/Nis/19 10:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    erblood bunu yazdı

    Yeni neslin bilmediği ve özellikle öğretilmeyen milliyetçiliğim sayesinde bu ülke benim ülkem ve bu ülkede yaşarım.ve yurtdışına sadece gezmeye giderim.

    Bu ülkede yaşamamak , doğuştan gelen haklarından feragat etmek demek. Yaşamak için mücadele etmek gerek. Ki mücadele heryerde her zaman gerek. Sen burada mücadele etmeyi tercih etmiş görünüyorsun.
    Peki bu milliyetçiliğini öğretebilir misin ? Çünkü bu yorumbaya olumlu , güçlü bir yorum. Açalım bunu biraz 



    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
Toplam Hit: 18793 Toplam Mesaj: 158
niye uyandım lan ben yurtdışı ülke