folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?



Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu başlık bana bir soru sordurdu, bu sorudan önce kendimden bahsetmem gerekiyor diye düşünüyorum, bu ön bilgi olmadan sağlıklı bir muhakeme olmaz sanırım.

    Engelli kontenjanından kamuda çalışıyorum, engelli olmam sebebiyle iş konusunda normale göre daha müsamalı yaklaşılıyor. Bu müsama sayesinde çalıştığım işte sıkıntısız çalışabiliyorum. Normalde özel sektörde 4 aydan uzun bir yerde kalabildim. Sağlık sorunlarım Türkiye'deki özel sektöre ayak uydurmaya ciddi anlamda engel oluyor. Askere de alınmadım sağlık sebebiyle. İş konusunda benim bu zamana kadar gördüğüm en uygun ortamdayım. Şimdi yurtdışını düşününce genelde hızlı hatta fazla hızlı bir rejabet ortamı, stressin insan katili olduğu ve insanların serbest piyasa içinde daha iyisiyle değiştirilebildiği güvencesiz, tehlikeli bir ortam aklıma geliyor şahsen. Ben stresse gelemem, benim hastalığımı acayip tetikler, baskı olduğunda acayip kötü olan birisiyim. Şimdi sorum şu;

    Norveç, Avusturya veya İngiltere'ye gitsem bu zannettiğim özellikler dışında iş ortamında ne görürüm? Ya da ne görmem? Engelli raporum var(%40) muhtemelen uluslararası bir geçerliliğe sahip değil, o açıdan orada tekrar çıkartmak durumunda kalacağım, ya da çıakrtabilecek miyim? Benim hastalığıma orası yüzde kaç verecek ve bu yüzde engelli hakları verecek mi bana?

    Bu soruları buradan öğrenemem %98 ihtimalle ama bu sonuçta bir cevaptır.


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    Delegado_Zero bunu yazdı
    Ekerci bunu yazdı

    Bence baya guzel ya.

    Gece ne zaman istersem sokaga cikabiliyorum. Kimse karismiyor. Insanlar birbirlerine saygili. Kurallar calisiyor. Islerimde baya guzel. Herhangi bir skintim yok. Hafta sonlari gezilere katiliyorum. Arkadaslarla baska sehirleri ziyaret esiyoruz. Spora gidiyorum.  Disarda yemek yemek ucuz. Gecen aslanli koprunun oradaki puba gittik biraz cok ucuzdu. 

    Aa bi dakika bura turkiye degildi...

    Hocam sizin oralarda saatlik ücret kaç forint? Kiralar ortalama ne kadar orta muhitlerde ? 

    Ortalama 260-70 maaslar kira vs giderlerde tek kisi yasarsan 120-140 biraz luks 160. Haftalik yemek masrafinda 10k olur. 

    Ya ucuz eve cikacaksin yada daha iyi maasa is bulacaksin


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    Dark_Lord bunu yazdı

    Bu başlık bana bir soru sordurdu, bu sorudan önce kendimden bahsetmem gerekiyor diye düşünüyorum, bu ön bilgi olmadan sağlıklı bir muhakeme olmaz sanırım.

    Engelli kontenjanından kamuda çalışıyorum, engelli olmam sebebiyle iş konusunda normale göre daha müsamalı yaklaşılıyor. Bu müsama sayesinde çalıştığım işte sıkıntısız çalışabiliyorum. Normalde özel sektörde 4 aydan uzun bir yerde kalabildim. Sağlık sorunlarım Türkiye'deki özel sektöre ayak uydurmaya ciddi anlamda engel oluyor. Askere de alınmadım sağlık sebebiyle. İş konusunda benim bu zamana kadar gördüğüm en uygun ortamdayım. Şimdi yurtdışını düşününce genelde hızlı hatta fazla hızlı bir rejabet ortamı, stressin insan katili olduğu ve insanların serbest piyasa içinde daha iyisiyle değiştirilebildiği güvencesiz, tehlikeli bir ortam aklıma geliyor şahsen. Ben stresse gelemem, benim hastalığımı acayip tetikler, baskı olduğunda acayip kötü olan birisiyim. Şimdi sorum şu;

    Norveç, Avusturya veya İngiltere'ye gitsem bu zannettiğim özellikler dışında iş ortamında ne görürüm? Ya da ne görmem? Engelli raporum var(%40) muhtemelen uluslararası bir geçerliliğe sahip değil, o açıdan orada tekrar çıkartmak durumunda kalacağım, ya da çıakrtabilecek miyim? Benim hastalığıma orası yüzde kaç verecek ve bu yüzde engelli hakları verecek mi bana?

    Bu soruları buradan öğrenemem %98 ihtimalle ama bu sonuçta bir cevaptır.

    Isle ilgili, bence daha az stresli olur. Cunku seni insan gibi goruyorlar. Herseyi yapmani beklemiyorlar. Birseyleri bilmemeni normal karsiliyorlar. Trdeki gibi kimse kimsenin ustune basip kademe atlamio. Herkes hak ettigi icin biryerlerde. 

    Tabi dedikodu birbirinin kuyusunu kazma durumlari insanin oldugu heryerde var fakat cok asiri degil. Ayrica herkes sinirlarini iyi biliyor yoksa isinden olurlar. 

    Edit: ozel sektor kiyaslamasi yaptim. Trde memurlar nasil calisio bilmiorum. Muhtemelen ozel sektore gore rahatsindir. O rahatligini bozmaya deger mi bilmiyorum

    Ekerci tarafından 26/Nis/19 17:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Dark_Lord bunu yazdı

    Bu başlık bana bir soru sordurdu, bu sorudan önce kendimden bahsetmem gerekiyor diye düşünüyorum, bu ön bilgi olmadan sağlıklı bir muhakeme olmaz sanırım.

    Engelli kontenjanından kamuda çalışıyorum, engelli olmam sebebiyle iş konusunda normale göre daha müsamalı yaklaşılıyor. Bu müsama sayesinde çalıştığım işte sıkıntısız çalışabiliyorum. Normalde özel sektörde 4 aydan uzun bir yerde kalabildim. Sağlık sorunlarım Türkiye'deki özel sektöre ayak uydurmaya ciddi anlamda engel oluyor. Askere de alınmadım sağlık sebebiyle. İş konusunda benim bu zamana kadar gördüğüm en uygun ortamdayım. Şimdi yurtdışını düşününce genelde hızlı hatta fazla hızlı bir rejabet ortamı, stressin insan katili olduğu ve insanların serbest piyasa içinde daha iyisiyle değiştirilebildiği güvencesiz, tehlikeli bir ortam aklıma geliyor şahsen. Ben stresse gelemem, benim hastalığımı acayip tetikler, baskı olduğunda acayip kötü olan birisiyim. Şimdi sorum şu;

    Norveç, Avusturya veya İngiltere'ye gitsem bu zannettiğim özellikler dışında iş ortamında ne görürüm? Ya da ne görmem? Engelli raporum var(%40) muhtemelen uluslararası bir geçerliliğe sahip değil, o açıdan orada tekrar çıkartmak durumunda kalacağım, ya da çıakrtabilecek miyim? Benim hastalığıma orası yüzde kaç verecek ve bu yüzde engelli hakları verecek mi bana?

    Bu soruları buradan öğrenemem %98 ihtimalle ama bu sonuçta bir cevaptır.

    Postun konu ile alakasi yok. Senin kaygilarin baska ve emin ol eger oralarda engelli ise kesinlikle daha iyi bir tutumla karsilanirsin hem iste hem sisyal hayatta


    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    Dark_Lord bunu yazdı

    Bu soruları buradan öğrenemem %98 ihtimalle ama bu sonuçta bir cevaptır.

    Sorduğun soruların cevaplarını bilmiyorum ama şunu öğrenmek istiyorum. "Bu ülkeden gitmek mi istiyorsun ?" 
    Kamuda çalıştığın için özellikle merak ediyorum cevabı. Ve niye gitmek istiyorsun?


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    italyan bunu yazdı

    Bu Ülkede yaşamak için sizi motive eden , devam etmek konusunda güç veren şey nedir ? 
    Fırsatım param olsa bir dakika durmam diyenler. Fırsatınız ve paranız yok , nasıl devam ediyorsunuz ? 
    Bu ülkeden gidicem diyerek mi ?

    Ülke için umudu olan var mı ? Hala mücadele etmeye değer , bırakıp gitmek bize yakışmaz vs. diyen.... 


    “Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim.” Mustafa Kemal Atatürk


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    italyan bunu yazdı
    Dark_Lord bunu yazdı

    Bu soruları buradan öğrenemem %98 ihtimalle ama bu sonuçta bir cevaptır.

    Sorduğun soruların cevaplarını bilmiyorum ama şunu öğrenmek istiyorum. "Bu ülkeden gitmek mi istiyorsun ?" 
    Kamuda çalıştığın için özellikle merak ediyorum cevabı. Ve niye gitmek istiyorsun?

    Gitmek düşüncesi cazip gelmeye başladı çünkü ne kadar hissiyat azalsa da dini sebepler ana sebep. Orada sahip olduğum dini hayatı daha rahat yaşarım diye düşünüyorum(protestan)Tr'de biraz daha marjinal ve antipatik kalıyor gibi.


    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    beyaban bunu yazdı
    italyan bunu yazdı

    ...
    Ülke için umudu olan var mı ? Hala mücadele etmeye değer , bırakıp gitmek bize yakışmaz vs. diyen.... 


    “Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim.” Mustafa Kemal Atatürk

    Bu güzel bir yorum olmuş. Ne düşünüyorsun peki biraz daha detay verir misin kendi yaşantından ?


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    Dark_Lord bunu yazdı

    Gitmek düşüncesi cazip gelmeye başladı çünkü ne kadar hissiyat azalsa da dini sebepler ana sebep. Orada sahip olduğum dini hayatı daha rahat yaşarım diye düşünüyorum(protestan)Tr'de biraz daha marjinal ve antipatik kalıyor gibi.

    Bu ülke kendisinden olana bile bi kulp takıp burnundan getiriyor. Dinini inancını yaşamak için gitme düşüncende sonuna kadar haklısın... 


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    italyan bunu yazdı
    beyaban bunu yazdı
    italyan bunu yazdı

    ...
    Ülke için umudu olan var mı ? Hala mücadele etmeye değer , bırakıp gitmek bize yakışmaz vs. diyen.... 


    “Umutsuz durumlar yoktur, umutsuz insanlar vardır. Ben hiçbir zaman umudumu yitirmedim.” Mustafa Kemal Atatürk

    Bu güzel bir yorum olmuş. Ne düşünüyorsun peki biraz daha detay verir misin kendi yaşantından ?

    Valla milliyetçi tarafım ağır basıyor.Çalışmak (kısa süreli) için imkanım ve cesaretim olsa yurtdışına giderim 1 sn bile düşünmem. Ama iş temelli gitmeye gelince kendime yediremiyorum kaçmayı.Atatürk'ün ömrünü cephede harcaması, Hasan Tahsin'in yunan ordusuna ölümü pahasına ilk kurşunu sıkması , Çanakkale'de ki 15 likler vs vs aklıma geldikce tüm bu olanlar boşa gitmemeli diye düşünüyorum.Bu siktiğimin sistemi için şuan hiç birşey yapamıyorum gücüm imkanım yok,  ama umudum var o güç imkan birgün gelecek.Günümüzde ki bu yavşak düzenin yavşak parçaları umarım ben hayattayken Kibar Feyzo filminde ki şener şen in ayakları götüne vurarak kaçtığı gibi kaçacaklar :)


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
Toplam Hit: 18792 Toplam Mesaj: 158
niye uyandım lan ben yurtdışı ülke