folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?



Bu Ülkede Yaşamak İçin Sebebiniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    italyan bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    O günleri kim getirecek ki... Ülkeden kaçabilen kaçıyor. Bizlerde intiharın eşiğinde yaşıyoruz...
    Bırakalım bunlarla mücadele edecek motivasyonu , ülkede yaşamaya sebebimiz motivasyonumuz yok. Hergün bi avuntu peşinde geçiyor ömrüm. Ne yapalım yaşıyorsak eğer hala bi umut vardır diyip sabrediyoruz ve yaşamaya devam etmeye çalışıyoruz.... 

    Ne biliyon hocam, belki de İmamoğlunu bütün engellemelere rağmen, benim meditasyonlarım Başkan yapmış olabilir.. Evet çok zihinsel güç tüketen etkili bir meditasyon yaptım.. Bu biraz kabullenmesi zor gelebilir, ama bana göre böyle.. Ve ciddiyim, her hangi bir uyuşturucu falanda atmadım. :) 

    Zihinsel gücünüzü odaklayın, ve kin ve nefretten arınmış bir zihin ile toplumdaki iyi insanları ve başımızdaki adam yüzünden zorda kalmamalarını isterseniz, bu şekilde odaklanırsanız, C.B. den kurtuluruz. :) İnanın bana, Bu konuda ciddiyim, keşke C.B. Seçimlerinde öngörü ortaya sereceğime Meditasyon yapsaydım.. :) Güç insan zihninde saklı, onu ortaya çıkarmaya istekli olursan, hayatta yenemeyeceğin bir engel kalmaz. Bu nedenle umuda değer vermelisin, umutsuz yaşayamaz kimse, ve vatanı özleyen bir yaşam sanırım istenen bir yaşam olmayacaktır.

    Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`

    Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.

    Bi de @manyaksi nin alıntısı şahâneymiş. 

    @herrero 'ya +1 de benden. @RetRet @C_e_Z_a  @HanDSomE 

     

    Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    Gururlu bir Türk her ülkede yaşayamaz bir çok ülkede Türkler bağnaz gerici terörist v.s diye biliniyor ve aşağılanıyor ben kendi adıma başka bir ülkede yaşayamam diye düşünüyorum bir yerden geçerken dalgalanan bir Türk bayrağı görünce bir yanım gurur duyuyor bir yanım içinde olduğumuz duruma hayıflanıp üzülüyor 

    Herkes biz mi ülkeye doldurduk suriyelileri adamlar yatıp kalkıp it gibi ürüyor bizim vergilerimizle bizden rahat ve öncelikli yaşıyor kendi vatandaşımız ülkeyi terk etmeyi düşünüyor bazen tüm umudumu kaybediyorum bazen geçmişi anadoluyu çanakkaleyi v.s düşünüp umutlanıyorum işte böyle gitgellerle günler geçiyor aylar geçiyor seçimler geçiyor ama gelen geçip gitmiyor

    Ama her şeye rağmen ülkemin her köşesi ayrı bir güzel arada güzel şeyler oluyor arada karşımıza iyi insanlar çıkıyor hayat bir kaç saatliğine yada bir kaç günlüğüne güzelleşiyor sonra tekrar hayat bombok dönmeye devam ediyor 

     


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    italyan bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`

    Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.

    Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)

    Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?

    Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`  

     

    RitmFarbRacourci tarafından 24/Nis/19 23:17 tarihinde düzenlenmiştir

    I'şıkY'ılı;^^`) Zk't^^` RnSySyTk.Ödl.SpRtÇzBşBkYd Kryptia.agogE Sa'd-l'Suûd az.ç'k 'lmyn'Dşn Pnct'tnAnNttn Blgi,YpBlgi 'Ct'nDrm.CmdyDrm.MdrnDrm hRşYdşR ClptcPth'Strsm M'nPhs' Ld,X/Y YrYnZmnGrçklk,AlgBzklğ KrzFrst'tr Tiytr' Pugchv,Jtrn,İmmlmn,FllngLef,Pik' SuprmcySprrty CoBehTh elFnmno:NzrioRonldo AdnKy TkSs,TkHrf(?) .RtNsTk.KvMp.Mk.TrmDyn ScklkNmRzgr ŞkHcBy ccp.kky Snrlr'Çz SnaSnLzmsn 'NsnKsknçtr BgDppr.MagllnCl'ds.S'thCro's Ch'kW'ng CreazioneDiAdamo^^`, Arctrs.Spic' ArcScnd,YySnye TrbProp,TrbJet,TrbFan ~3.10^5km/sn~343m/sn ~900-1240m/snMacH RamJt,ScRamJt Przdi^^' Tbu.XL Prsek MAtv^^` mLAT G'dWllHnting(f). 3id't^^` TareZmenPr ParaMotor TrflrVArsİlşklr (-)+.(/)*,~ ZminŞkil . ..Bu imza @SubZero tarafindan degistirilmistir. "Bu kadar uzun karmakarisik bir imza yapma diye uyardim ama heeheeeey(^^D)_hey kim söylüyor, kim dinliyor." Imzanizi SubZero'ya bilgi vermeden degistirmeyiniz. Tesekkurler...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    C_e_Z_a bunu yazdı

    Dünya'ya kıyasla, ülkemizde de çok can sıkıcı şeyler oluyor. Şuan Avrupa eski Avrupa değil, Amerika ise, artık 40-50 yıllık planlar yapan Amerika değil. 
    Ülkemizde,  kişisel menfaatleri için bir neslin geleceğinden çalan onca insan varki. Biz hep siyasi açıdan bakıyoruz evet, çünkü ortaya saçılanları saklama dertleri bile yok.Onlar kendi çıkarları peşinde. 
    Ama bu durumda, artık kaynağı da kuruttuk. Onlarıda göreceksiniz, adeta çıldırmış deli danalar gibi saldıracak şuan taptıklarına. 

    Dünya artık kendine yetmiyor arkadaşlar, dört bir tarafta kaynak savaşları başladı. Medya'dan takip etmek, sanırım biraz polyanacılık gibi birşey. Hiçbir şey olduğu gibi yansımıyor.

    Dört bir taraf alev alev. Benim şahsi görüşüm, 20 yıl içerisinde Dünya birbirine düşecek. Hem de , ne müttefiklik ve şimdiki ülkeler hukuku işleyecek.
    1 fazla kapabilmek için, insanlar, ülkeler birbirine düşecek. 

    Benim ülkeden değil, Dünya'dan da umudum kalmadı işin aslı. Yine de, fırsat bulduğumuz kadar yaşayacağız. Ben , gelecek nesiller konusunda tedirginim.

    Ülkemiz hakkında son bir şey söylemek isterim; bu ülke büyük felaketler yaşamadan kendine gelen, işleri rayına koyabilen bir ülke değil. Tarih bunu hep belgelemiştir. 
    Birşeyler yaşayacağız ki, özlenen günler için herkes onu -bunu - şunu bırakıp birlik olsun.


    Söyleyebileceklerim... 🤨

     

    Dünya yı yöneten küresel şeytanlarla her yere yayılmış yerli işbirlikçileri ile mengene sürekli geriliyor yaşanmaz hale geliyor dünya oysa bu yaşlı dünya herkese yetecek. Memleket nasılsa dünyanın da hali öyle şöyle bir şey olabilir Rusya günümüzün dünyasında kapitalizmin bittiği yerde yaşanılırlık vaad ediyor bunu Japonlar araştırmış Türk cumhuriyetleride aynı potansiyelde görülüyormuş hatta bu araştırmaya ruslar karşı çıkıyorlar Japonlar yeniden imparatorluk özlemi Rus coğrafyası hayallerinde 🆚.  Kendini Türk hisseden bizler türklerin son anayurdu bu topraklar olduğunu tarihi misyonlarının bilinci ile bilmektedir. Yoksa dünya nın çivisi çıkmış bilinen.şu Elon Musk ın space x i mars a gidip dönsün hayat varlığı olursa bende geliyorum diyorum o taraftan. 


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek
    Kumanaga bunu yazdı

    Fırsat olsa bir dakika durmam.,gider gitmez de en koyu akp'li olurum. Her seçim de oylarım hep akpye olurdu.

    Uçak biletin benden kanka (:


    İpimle kuşağım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Halki neresinden tutarsan tut elde kaliyor. Sagcisi solcusu sikimsonik sehirlisi sark kurnazi koylusu terbiyesizligi kulturlu olmak sanan gotlek elitisitleri... Sikeyim boyle sicak kanliligi, bi onla övünüyoruz zaten oda makyaj zaten neyse.. Sonuc olarak bi sebep yok, geldik gidiyoruz


    destination@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    italyan bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`

    Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.

    Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)

    Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?

    Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`  

     

    Ruhsal bir güçten söz ediyorum, kütle yani madde ile ilgili değil. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    italyan bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`

    Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.

    Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)

    Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?

    Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`  

     

    Ruhsal bir güçten söz ediyorum, kütle yani madde ile ilgili değil. :)

     

    Sen kafayi siyirmişsin :B 

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    ExcaliburTBT bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    RitmFarbRacourci bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı
    italyan bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Ümit var olmak gerekiyor, meditasyonla avunuyorum, mutlaka güneşli günler gelecek, bana güvenin ve burada kalın.. :)

    Allah'ım gülmekten ölüyor, sana geliyorum. ^^D`

    Hoşgörü'ne sığınıyorum @ShockMan alınmıyorsun değil mi.

    Hocam yok neşe verdiysem ne mutlu, ama inanmazsan çekim kanunu diye arattır, evrende çekim kanunu diye bir şey var, hepimiz iyi bir şeye odaklanır istersek, o gerçek olabilir.. :)

    Çekim kanunu derken, Kütle çekim mi, yüklü parçacıkların çekimi mi, hangisi yada nasıl?

    Bi de önemi yok ama "Ümit var" olmak bitişik(yada birleşik) yazılıyor benim bildiğim; Ümitvâr olmak, şeklinde. hatta sitede @literatur kullanmıştı, lâkin uzatma şapkası yoktu. ^^P`  

     

    Ruhsal bir güçten söz ediyorum, kütle yani madde ile ilgili değil. :)

     

    Sen kafayi siyirmişsin :B 

     

    Onca hileye ve engellemelere rağmen, yinede oldu öyle değil mi..? :) Kafayı yemiş değilim, o konuda için rahat olsun hocam.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    italyan
    italyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı

    Onca hileye ve engellemelere rağmen, yinede oldu öyle değil mi..? :) Kafayı yemiş değilim, o konuda için rahat olsun hocam.

    Masonlar ritüel yapınca vaov maov , ShockMan abi yapınca kafayı sıyırmışsın... Cıks cıks.
    Abi sen bitanesin. İyi düşünelim iyi olsun. 


    Gerçek yoktur.Herşey yorumdur. - KKK - Düşünürseniz, acı çekersiniz. Şüphe ederseniz, delirirsiniz. Hissederseniz, yalnız kalırsınız. O yüzden koy goethe
Toplam Hit: 18788 Toplam Mesaj: 158
niye uyandım lan ben yurtdışı ülke