folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İsrail Yardım Gemilerine Saldırdı! 2 Ölü



İsrail Yardım Gemilerine Saldırdı! 2 Ölü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    sıkıyorsa gemilerin yanına 2 tane savaş gemisi gönder eskortluk yapacak, dışişleri bakanını sınırdışı et, ver ultimatomu özür iste, ama yemez..

    -----------------------------

    israil e savaş açalım demiyoruz , ki aslında yapabilcek olsak süper olurdu da hiç değilse sert bir tepki gösterse memleketin yöneticileri..


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    gemide hangi bayrak varsa gemi o ulkenın kara topragı sayılır. israil şuan Türk topraklarını işgal etmiştir. bilmem farkındamısınız ?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    sıkıyorsa gemilerin yanına 2 tane savaş gemisi gönder eskortluk yapacak, dışişleri bakanını sınırdışı et, ver ultimatomu özür iste, ama yemez..

    -----------------------------

    israil e savaş açalım demiyoruz , ki aslında yapabilcek olsak süper olurdu da hiç değilse sert bir tepki gösterse memleketin yöneticileri..


    -----------------------------

    bende direk dalalım demiyorum hoca, anında göndereceksin 2 tane savaş gemisi, 2 tanede helikopter, vereceksin gözdağını, silahsız gemiye saldırması değil savaş istiyorsan bize saldıracaksın diyeceksin. ilk hamleyi yapmayacaksın ama yaptırmak zorunda bıraktıracaksın eğer tek kursun sıkamazlarsa o gemilere sen zaten koymussundur üstünlüğünü, olurda aynısını onlarda yaparlarsa bunun ankaraya bomba atmaktan farkı yoktur, açıkça savaş istiyorlardır bahane arıyorlardır.

    kardak olayını hatırlayın, üstünde keçi otlayan götüm kadar adalar için ordu teyakkuza geçmiş gemiler falan yola cıkmıstı. sat adaya cıkıp bayrak dikmişti, o zaman mangalda kül bırakmayan yönetim gibi dirayetli bir yönetim görecekmiyiz bakalım bu sefer. üstünde insan yaşamayan kara parçası için savaşı göze alıyorsun içinde 100lerce vatandaşının oldugu gemi basılıyor sesini cıkarmıyorsan yazıklar olsun.


    Amphetamine Logic.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    gemide hangi bayrak varsa gemi o ulkenın kara topragı sayılır. israil şuan Türk topraklarını işgal etmiştir. bilmem farkındamısınız ?


    -----------------------------

     

    oldu pasa, eroin yuklu turk gemisi italyada yakalandi diye , turk devletinin sayilsin.

     

    mantik super  :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    gemide hangi bayrak varsa gemi o ulkenın kara topragı sayılır. israil şuan Türk topraklarını işgal etmiştir. bilmem farkındamısınız ?


    -----------------------------

    hele ki görüntülerde tam Türk bayrağının üstünde-arkasında elinde silahla İsrailli 1-2 asker duruyordu ki...  insanın kanı kaynıyo..
    toprak sayılması felan önemli değil, İsrail denen devlet bundan bilmem kaç yıl önce Filistinliler 2 İsrailliyi esir aldı diye tabiri caizse günelrce Filistinin azına s.tılar..


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    gemide hangi bayrak varsa gemi o ulkenın kara topragı sayılır. israil şuan Türk topraklarını işgal etmiştir. bilmem farkındamısınız ?


    -----------------------------

     

    oldu pasa, eroin yuklu turk gemisi italyada yakalandi diye , turk devletinin sayilsin.

     

    mantik super  :)


    -----------------------------

    benim bildiğim öyle hocam =) benimle dalga geciceğine bi araştır öyle olmadıgını göster bana ozaman (=

    araplar sikimde değil beni ilgilendiren Türk gemisine operasyon yapılmasıdır.

    öyleki yabancı bandıralı bi gemi türk limanında demirlesin. sende orda 3-4 yıl çalış ve bedelli askerlik kazan (:

    bilmem anlatabildim mi :)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maximuss
    maximuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    gemide hangi bayrak varsa gemi o ulkenın kara topragı sayılır. israil şuan Türk topraklarını işgal etmiştir. bilmem farkındamısınız ?


    -----------------------------

     

    oldu pasa, eroin yuklu turk gemisi italyada yakalandi diye , turk devletinin sayilsin.

     

    mantik super  :)


    -----------------------------

    benim bildiğim öyle hocam =) benimle dalga geciceğine bi araştır öyle olmadıgını göster bana ozaman (=

    araplar sikimde değil beni ilgilendiren Türk gemisine operasyon yapılmasıdır.


    -----------------------------

     

    haci zaten, o gemi asker gemisi olsa. burda duranda suc :) ama dedigim gibi , elin yobazlarini birileri iyi yonlendirmis. buda israilin isine gelmis.

     

    ayrica peder yurt disina calisan bir sirkette bu isleri ayarlar. yani gumruk falan. dedigim gibi isterse uzerinde amerikan bayragi olsun , gemi zaten devlete bagliysa, belirli hukumler altindadir, zaten israilinde bilgisi olurdu. sonucta belki bugunde israilde demirlemis turk savas gemisi vardir, sonucta nato ulkesi. ama dedigim gibi o gemi ordu mali olsaaydi , dedigim gibi savas kacinilmaz olurdu. ama bu giden gemiler kendi kafalarina buyruk sekilde yapiyorlar. devlet buna destek cikmayacaktir buyuk ihtimalle. zaten destekleseler gondermezlerdi. buna emin ol ...

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    gemide hangi bayrak varsa gemi o ulkenın kara topragı sayılır. israil şuan Türk topraklarını işgal etmiştir. bilmem farkındamısınız ?


    -----------------------------

     

    oldu pasa, eroin yuklu turk gemisi italyada yakalandi diye , turk devletinin sayilsin.

     

    mantik super  :)


    -----------------------------

    benim bildiğim öyle hocam =) benimle dalga geciceğine bi araştır öyle olmadıgını göster bana ozaman (=

    araplar sikimde değil beni ilgilendiren Türk gemisine operasyon yapılmasıdır.


    -----------------------------

     

    haci zaten, o gemi asker gemisi olsa. burda duranda suc :) ama dedigim gibi , elin yobazlarini birileri iyi yonlendirmis. buda israilin isine gelmis.

     

    ayrica peder yurt disina calisan bir sirkette bu isleri ayarlar. yani gumruk falan. dedigim gibi isterse uzerinde amerikan bayragi olsun , gemi zaten devlete bagliysa, belirli hukumler altindadir, zaten israilinde bilgisi olurdu. sonucta belki bugunde israilde demirlemis turk savas gemisi vardir, sonucta nato ulkesi. ama dedigim gibi o gemi ordu mali olsaaydi , dedigim gibi savas kacinilmaz olurdu. ama bu giden gemiler kendi kafalarina buyruk sekilde yapiyorlar. devlet buna destek cikmayacaktir buyuk ihtimalle. zaten destekleseler gondermezlerdi. buna emin ol ...

     


    -----------------------------

    hoca bırak su askeri gemi sivil gemi olayını. gemi TC gemisidir, boru değil. ha adamlar başına buyruk mu gitmis tamam hacım. o gemiyi alır getırırsın sucsa bu yargılarsın ama tüm dunyaya karsı kendi gemine operasyon yapılmasına ızın vermessin.

    rezil olduk işte. nerde kaldı buyuk devletliğimiz ?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

     

    haci zaten, o gemi asker gemisi olsa. burda duranda suc :) ama dedigim gibi , elin yobazlarini birileri iyi yonlendirmis. buda israilin isine gelmis.

     

    ayrica peder yurt disina calisan bir sirkette bu isleri ayarlar. yani gumruk falan. dedigim gibi isterse uzerinde amerikan bayragi olsun , gemi zaten devlete bagliysa, belirli hukumler altindadir, zaten israilinde bilgisi olurdu. sonucta belki bugunde israilde demirlemis turk savas gemisi vardir, sonucta nato ulkesi. ama dedigim gibi o gemi ordu mali olsaaydi , dedigim gibi savas kacinilmaz olurdu. ama bu giden gemiler kendi kafalarina buyruk sekilde yapiyorlar. devlet buna destek cikmayacaktir buyuk ihtimalle. zaten destekleseler gondermezlerdi. buna emin ol ...

     

     -----------------------------


    yalnız..  yazılı resmi bir destek olmasa da bu ülkenin başbakanı gemilerin sadece insani amaçlı olduğunu belirten, İsrail'in gemilere izin vermesi gerektiğni söyleyen açıklamalar yapmıştır :)


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    maximuss bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    gemide hangi bayrak varsa gemi o ulkenın kara topragı sayılır. israil şuan Türk topraklarını işgal etmiştir. bilmem farkındamısınız ?


    -----------------------------

     

    oldu pasa, eroin yuklu turk gemisi italyada yakalandi diye , turk devletinin sayilsin.

     

    mantik super  :)


    -----------------------------

    benim bildiğim öyle hocam =) benimle dalga geciceğine bi araştır öyle olmadıgını göster bana ozaman (=

    araplar sikimde değil beni ilgilendiren Türk gemisine operasyon yapılmasıdır.


    -----------------------------

     

    haci zaten, o gemi asker gemisi olsa. burda duranda suc :) ama dedigim gibi , elin yobazlarini birileri iyi yonlendirmis. buda israilin isine gelmis.

     

    ayrica peder yurt disina calisan bir sirkette bu isleri ayarlar. yani gumruk falan. dedigim gibi isterse uzerinde amerikan bayragi olsun , gemi zaten devlete bagliysa, belirli hukumler altindadir, zaten israilinde bilgisi olurdu. sonucta belki bugunde israilde demirlemis turk savas gemisi vardir, sonucta nato ulkesi. ama dedigim gibi o gemi ordu mali olsaaydi , dedigim gibi savas kacinilmaz olurdu. ama bu giden gemiler kendi kafalarina buyruk sekilde yapiyorlar. devlet buna destek cikmayacaktir buyuk ihtimalle. zaten destekleseler gondermezlerdi. buna emin ol ...

     


    -----------------------------

    ev arkadasım hukuk fakültesi mezunu stajyer avukat, ona sordum ve uluslararası sularda bandrasını taşıyan gemi o ülkenin toprağı sayılır ve ona yapılan saldırı o ülkenin toprağına yaplımış saldırı kabul edilir dedi. zaten ntv spikeride aynısı dedi, senin verdiğin örnek saçma illegal bir durum varsa olaylar değişir burda legal şeylerden bahsediyoruz. Senin israilde israil askerleri tarafından öldürülmenle uyuşturucu kaçakcılıgından aranan birinin öldürülmesi arasındaki fark gibi. sapla samanı karıstırmayalım.


    Amphetamine Logic.
Toplam Hit: 22016 Toplam Mesaj: 147