folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tarsus'taki Gizemli Kazı



Tarsus'taki Gizemli Kazı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    Enquinx35 bunu yazdı

    Mk herkes bi bok söylemiş uyanın artık BOR çıkarıyorlar BOR 

    bor zaten çıkarılıyor hocam niye gizli saklı yapsınlar ki :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Anunnaki mezarligi bulundu ve onu arastiriyorlar. En az 5000 yillik. ve cikan kemikler de insana ait degil. gizlilik buyuzden.

     


    Shaban Interactive Pro.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı

    Anunnaki mezarligi bulundu ve onu arastiriyorlar. En az 5000 yillik. ve cikan kemikler de insana ait degil. gizlilik buyuzden.

     

    anayı karıştırma :(


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    kazdıkça toprak çıkartıyorlar, kesin bilgiymiş :)


    ///______________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı

    Anunnaki mezarligi bulundu ve onu arastiriyorlar. En az 5000 yillik. ve cikan kemikler de insana ait degil. gizlilik buyuzden.

     

    hocam biraz daha bilgi verirmisin. Gerçekten ilginç bir konu.. Merak içerisindeyim acaba ne gibi şeyler var.


    Cigu bigule :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    DrKeworks bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı

    Anunnaki mezarligi bulundu ve onu arastiriyorlar. En az 5000 yillik. ve cikan kemikler de insana ait degil. gizlilik buyuzden.

     

    hocam biraz daha bilgi verirmisin. Gerçekten ilginç bir konu.. Merak içerisindeyim acaba ne gibi şeyler var.

    Sümer tabletlerine bir göz atabilirsin hocam.. Anunaki'ler hakkında bilgi almak için :)

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Dj_DooM3'ün bir dediğine inanmam :d eski konularını bilen bilir. Yok salusa gelecek bu gelecek filan derdi. ajklasd 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    Amma tantana yaptınız. Aylarca kazılmasının sebebi çalişma aşagıdaki sistemindenmiş yoksa bir haftalik işmiş. :)

     

    Türkiye gibi aile iliskileri kuvvetli olan bir ülkede ilk defa bir sey sır kalıyor inanamıyorum. Kazanlar olsun polis olsun  illa biri sızdırırdı aslında.

    Karisina karisi anasina anasi komsusuna....

    "Bizimki x e  gizli göreve gitti" diyen Mit calisaninin karisini( tanimiyorum ama çok gülmüş tüm)   duyduktan sonra umudum vardı ama demekki eşlerini ketum seciyorlar artık :)) 

     


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    bu olayın başlangıcını araştırdım çok tuhaf ve saçma sapan şeyler söyleniyor.

    mithat erdal isimli bir polisin bi defineci grubun arasına gizli görevle sızdırıldığı söyleniyor. bu çok saçma çünkü adi suçlarda gizli görevli kullanılmaz. organize ve çok büyük örgütlerde en son çare olarak gizli görevli sızdırılır.definecilerin elinde nükleer bomba mı var da aralarına polis sızdırılmış bu çok saçma.

    ikinci saçmalık polisin deşifre olduğu için define çetesi tarafından öldürüldüğünün iddia edilmesi ama arkadaşlarıyla şakalaşırken yanlışlıkla kendi silahıyla vurulduğu şeklinde mahkemece verilmiş karar var. üstelik vurduğu söylenen hüseyin yasak isimli şahıs suçunu itiraf ediyor ve 25 sene hapse mahkum ediliyor. hangi salak işlemediği suçu itiraf edip 25 sene içerde yatmayı göze alır ?

    işin komik tarafı olay kapandıktan 4 sene sonra polisin eşi olayın üstü örtüldü kocamın amirleri de işin içinde diye cumhurbaşkanlığına başvuruyor ve bu meşhur kazı o zaman başlıyor.

    göründüğü kadarıyla o kazıda polisin ölümüyle ilgili delil arıyorlar. polislerin bölgeye kimseyi yaklaştırmaması delillerin karartılmasını önlemek için olabilir ama bu kadar uzun süre kazıp hala daha bi delil bulamamaları çok saçma.

    yoksa başka bişey mi arıyorlar ? ...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Çok çok çok fazla altın var 😊 kazi bitince mal çıkınca mesajımı alintilayin lutfen 


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
Toplam Hit: 45345 Toplam Mesaj: 232
mystery