Temu-Çin Alışveriş Sitesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek
    ruhi bunu yazdı
    twilight_flame bunu yazdı
    ruhi bunu yazdı
    FCN bunu yazdı

    24 ünde havalimanına geldi hala bir kıpırdama yok bende de

    22 temmuzda gümrüğe gelmiş. bekliyor hala

    Hocam gümrük işlemleri başladı mı yazıyor yoksa ucak indi şeklinde mi? 24 ünden bu yana havalimanina ucak indi diyor bende 

    Transfer sürecinde
    Paket havalimanına ulaştı.
     
    22 Temmuz 2024, 19:19

    Bende de durum aynı hocam bu kadar süreden sonra tekrar gümrükleme başladı diyip bir 15 gün bekletmez inşallah


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    Liquid bunu yazdı
    spear bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    referans sistemi çalışmıyor mu artık?

    çalışmıyor. 

     

    uygulamada, arama kısmına dpp3976 yaınca 5-6 kupon veriyor

    Referans çalışıyor. Uygulama yükleyince ref sahibine 100tl ekliyor ancak kayıt olana eskisi gibi yüksek indirimli kuponlar tanımlamıyor. Yeni bir arkadaşı ekledik. Bana 100tl uyarısı geldi. Muhtemelen sipariş verince komisyon da yazar.  Yeni kayıt olup ref kodu aratıyorsun. Sonra uygulamayı tamamen kapatıp açıyorsun. Sonra bu dpp3976yı yazıp kuponları alıyorsun. Ref sahibine de ref payını veriyor.

    Ref kısmı nerde hocam, bulamadık uygulamada?


    goo.gl/qBNZmW
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    twilight_flame bunu yazdı
    ruhi bunu yazdı
    twilight_flame bunu yazdı
    ruhi bunu yazdı
    FCN bunu yazdı

    24 ünde havalimanına geldi hala bir kıpırdama yok bende de

    22 temmuzda gümrüğe gelmiş. bekliyor hala

    Hocam gümrük işlemleri başladı mı yazıyor yoksa ucak indi şeklinde mi? 24 ünden bu yana havalimanina ucak indi diyor bende 

    Transfer sürecinde
    Paket havalimanına ulaştı.
     
    22 Temmuz 2024, 19:19

    Bende de durum aynı hocam bu kadar süreden sonra tekrar gümrükleme başladı diyip bir 15 gün bekletmez inşallah

    bende de aynı muhtemelen bilerek yapıyorlar birde devlet alt limitide yükselttiriyor sanırım 2bine çekmişler.


    In every job there is a no
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    Siparis geçilen ürünlerin fiyatı düşerse aradaki farki da karta geri yatırıyor. Memnun kaldım 2 sefer alışveriş yaptım,  bir 21 parça biri 33 parça. 33 parça olani 2 paket yapıp ayri ayrı gönderdiler. Tek dikkat etmeniz gereken kart bilginizi kaydediyor onu alışverişten sonra ayarlardan kaldırın.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balboa
    Balboa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2024
    Erkek
    Headhunterz bunu yazdı

    Siparis geçilen ürünlerin fiyatı düşerse aradaki farki da karta geri yatırıyor. Memnun kaldım 2 sefer alışveriş yaptım,  bir 21 parça biri 33 parça. 33 parça olani 2 paket yapıp ayri ayrı gönderdiler. Tek dikkat etmeniz gereken kart bilginizi kaydediyor onu alışverişten sonra ayarlardan kaldırın.

    Hocam benim bildiğim düşen fiyat farkını kredi olarak veriyor alışverişte kullanmak için karta yatırılıyor ise nereden yapıldığını Söyler misin 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek
    Headhunterz bunu yazdı

    Siparis geçilen ürünlerin fiyatı düşerse aradaki farki da karta geri yatırıyor. Memnun kaldım 2 sefer alışveriş yaptım,  bir 21 parça biri 33 parça. 33 parça olani 2 paket yapıp ayri ayrı gönderdiler. Tek dikkat etmeniz gereken kart bilginizi kaydediyor onu alışverişten sonra ayarlardan kaldırın.

    Bu sipariş geçilen ürünerin fiyatı düşerse farkı yatırması için talep falan açmak gerekiyor mu yoksa otomatik mi yatırıyor? Kayıt açacak bir yer göremedim

     


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsaneburak
    efsaneburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2013
    Erkek
    twilight_flame bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı

    Siparis geçilen ürünlerin fiyatı düşerse aradaki farki da karta geri yatırıyor. Memnun kaldım 2 sefer alışveriş yaptım,  bir 21 parça biri 33 parça. 33 parça olani 2 paket yapıp ayri ayrı gönderdiler. Tek dikkat etmeniz gereken kart bilginizi kaydediyor onu alışverişten sonra ayarlardan kaldırın.

    Bu sipariş geçilen ürünerin fiyatı düşerse farkı yatırması için talep falan açmak gerekiyor mu yoksa otomatik mi yatırıyor? Kayıt açacak bir yer göremedim

     

    Siparişlerim ekranından fiyat farkı iadesi talep ediyorsunuz hocam. Talep açtıktan sonra yaklaşık 20-30 saniye içinde iade TEMU bakiyesi olarak hesabınıza iade ediliyor.


    wAreX!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    çoğu kalitesiz ürün geldi ya. aliexpress'te gelen ürünlerin kalitesi son yıllarda artmıştı eskisi gibi değildi. bunda gelenler eskisi gibi çin malı muhabbeti yani. ama tabi fiyatları da ona göre. ürün görselleri çoğu süslü püslü. dikkat etmenizde fayda var. ben memnun kalmadım.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek
    Balboa bunu yazdı
    Headhunterz bunu yazdı

    Siparis geçilen ürünlerin fiyatı düşerse aradaki farki da karta geri yatırıyor. Memnun kaldım 2 sefer alışveriş yaptım,  bir 21 parça biri 33 parça. 33 parça olani 2 paket yapıp ayri ayrı gönderdiler. Tek dikkat etmeniz gereken kart bilginizi kaydediyor onu alışverişten sonra ayarlardan kaldırın.

    Hocam benim bildiğim düşen fiyat farkını kredi olarak veriyor alışverişte kullanmak için karta yatırılıyor ise nereden yapıldığını Söyler misin 

    Hocam bende tam aksine temu bakiyesi olarak yükle butonu inaktifti. Yoksa ben de is yerindekilere siparis geçmiştim gelen Bakiye ile bir kaç parça sey alacaktım olmadi :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Bana temu bakiyesi olarak verdi fiyat farkını, ödeme yöntemine iade gibi farkli bir seçenek yoktu.


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
Toplam Hit: 27240 Toplam Mesaj: 184
e-ticaret çin alibaba