folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Akraba Evliliğine Karşı Mısınız ?



Akraba Evliliğine Karşı Mısınız ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hoca öteki konuyada yazdım buraya da aynısını yazıyorum.

    Benim mantığıma ters.

    Bana ters akraba uzak bile olsa bana ters. Akraba lan bu..


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    neden bilmiyorum ama içim kaldırmıyor benim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Yan yana büyüdürlerse tabiki itici olacaktır. Açıkcası bende akraba evliliğine karşı değilim ama 1. derece yapılmamalı bence. Direk kuzen vs. cok sakat. Ama mesela kuzen cocugu olur, dayı torunu olur. Bunlarda genellikle birşey olmuyor. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buiyimi
    buiyimi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2010
    Erkek

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yan yana büyüdürlerse tabiki itici olacaktır. Açıkcası bende akraba evliliğine karşı değilim ama 1. derece yapılmamalı bence. Direk kuzen vs. cok sakat. Ama mesela kuzen cocugu olur, dayı torunu olur. Bunlarda genellikle birşey olmuyor. 


    -----------------------------

    diğer konuda da yazdım hocam ;
    artık böyle bişey yok tedavisi var bunun, en sağlıklı sperm hücresini seçip onu yumurtaya ulaştırıyolar falan filan,
    kardeş olmadığı sürece bir sorun yok bence, en geriye gittiğimiz zaman hepimiz akraba çıkarız,


    7 itiraf var Trabzonspor komple beraat, cemaatin keskin kılıcı Göksel Gümüşdağ beraat. 25 Milyon Herşeyin Farkında.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    kardeşim akraba evliliğinin iki zorluğu vardır birincisi tamamen şans olan genetik mutasyonlar . yani ikinizde çekinik olan hastalıkların ortaya çıkması muhtemelki kimse kesin çıkar da diyemez . bunun yanında ve daha önemlisi eğer yakın akraban ise mesela teyze hala amca çocuğu ise evlenirken sorun olsun olmasın eğer evlilikbir şekilde biterse o zaman kötü eski sohbet ve akrabalığınız kalmayabilir. bu ikisini düşündüysen bence pek bi sakınca yok ama yine de akraba evliliğini ikikere düşünmek lazım derim. Selametle


    Her ne olursan ol yine de gel ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    warderpipi bunu yazdı:
    -----------------------------

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yan yana büyüdürlerse tabiki itici olacaktır. Açıkcası bende akraba evliliğine karşı değilim ama 1. derece yapılmamalı bence. Direk kuzen vs. cok sakat. Ama mesela kuzen cocugu olur, dayı torunu olur. Bunlarda genellikle birşey olmuyor. 


    -----------------------------

    diğer konuda da yazdım hocam ;
    artık böyle bişey yok tedavisi var bunun, en sağlıklı sperm hücresini seçip onu yumurtaya ulaştırıyolar falan filan,
    kardeş olmadığı sürece bir sorun yok bence, en geriye gittiğimiz zaman hepimiz akraba çıkarız,


    -----------------------------

    Hocam zaten kardeş ensest değilmi ya. Bacısıyla evlenmek isteyen birisi olabilirmi ya. benmi yanlış anladım yoksa ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    biz sülale boyu akraba evliliğiz :)

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buiyimi
    buiyimi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2010
    Erkek

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    warderpipi bunu yazdı:
    -----------------------------

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yan yana büyüdürlerse tabiki itici olacaktır. Açıkcası bende akraba evliliğine karşı değilim ama 1. derece yapılmamalı bence. Direk kuzen vs. cok sakat. Ama mesela kuzen cocugu olur, dayı torunu olur. Bunlarda genellikle birşey olmuyor. 


    -----------------------------

    diğer konuda da yazdım hocam ;
    artık böyle bişey yok tedavisi var bunun, en sağlıklı sperm hücresini seçip onu yumurtaya ulaştırıyolar falan filan,
    kardeş olmadığı sürece bir sorun yok bence, en geriye gittiğimiz zaman hepimiz akraba çıkarız,


    -----------------------------

    Hocam zaten kardeş ensest değilmi ya. Bacısıyla evlenmek isteyen birisi olabilirmi ya. benmi yanlış anladım yoksa ?


    -----------------------------

    onumu anladın sen şimdi yazdığımdan?
    kardeş dışında ki herkesle olur yazmışım öyle dayı torunu olur kuzen olmaz filan demişsin ya ona cevap bu, bütün yakınlıklar olur anlamında
    he bana sorarsan benim hayatta yapmayacağım şey ama yapanlarada hiç bişey diyemem özgürlüktür sonuçta


    7 itiraf var Trabzonspor komple beraat, cemaatin keskin kılıcı Göksel Gümüşdağ beraat. 25 Milyon Herşeyin Farkında.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nevorapat
    nevorapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Şimdi ciddi ciddi düşündümde evlenıcek güzel bi yaştaşım akrabamda yok amk nasıl bi şanstır 


    Hayat <div class="fuck"> ile başlar </div> ile biter.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irem27
    irem27's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2010
    Dişi

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yan yana büyüdürlerse tabiki itici olacaktır. Açıkcası bende akraba evliliğine karşı değilim ama 1. derece yapılmamalı bence. Direk kuzen vs. cok sakat. Ama mesela kuzen cocugu olur, dayı torunu olur. Bunlarda genellikle birşey olmuyor. 


    -----------------------------

    Yakin akraba ciftinin ortak soylarinda bilinen cekinik kalitimsal hastalik olmadigi varsayilan bir durumda dahi , kardes cocuklari (kuzen) ise her dogan sekiz cocuktan bir tanesi , kardes cocuklarinin cocuklarinda da her dogan otuziki cocuktan bir tanesinin sakatlik,hastalik yada bozuklugu tasidigi hesaplanmistir.Bunlar birinci derece akraba evlilikleri adini alirlar , ikinci derece akraba evliligi olan torun evliliklerinde ise torunlar dede ve ninelerinin dortte bir genine sahiptir.Yegenlerin genleri ise,genellikle amca ve halalarinin,dayi ve teyzelerinin dortte bir genine sahiptir.Normal aile yapisinda hamilelikte cocugun hastalikli dogma olasiligi yuzde yirmibes,tasiyici olma olasiligi yuzde elli,genin bozuk kopyasini hic almamis olma olasili ise yuzde yirmibestir.Akraba evliliklerinde ayni soydan geldikleri icin anne ve babanin ayni genin bozuk kopyasini tasima,yani hastaligin tasiyicisi olma olasiligi cok yuksek oldugundan cocuklarinda hastaliklarin olusma sansi cok daha fazladir.


    There was an irem come unto the earth,born in the holy land of Pennsylvania,raised in the mystical east of Allentown.She believed she had the power to help herself and all mankind,so that others saw her power and came to her to be healed of their troubles and their many diseases.
Toplam Hit: 24591 Toplam Mesaj: 205