Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy
-
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
var mayrip var seni bindiririk otobüse mecidiyeköyden 2 dk bi tuzla arabaları geçiio :D
-----------------------------lan oğlum maltepeden mecidiyeköye otobüs varmı aq direk kadıköyden felan var biliorumda aq :) maltepeden gitmedim aq mayrip senle geliriz geri hacı 500 t miydi lan o otobüs. :)
-
ii la 2-3 arkadas bulup bizde geliriz ama oynamayız okulumuzu özledik :P
20:00-21:00 macı dimi ? xD
-
gelin abi taraftara da ihtiyaç war :D
-
ya arklar reflex ve excadan ses yoq kaç gündür soruyorum bizi götürecekmisiniz die ikisindende cvp yoq ne olur siz arayta girin
gelmem tehlikeye girmesin
-
sebo sende küçük çocuk gibisin reflex gelicek kesinde olmasa da tek gel caınm noolcak ?
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------umarım mecidiyeköyden tuzlaya otobüs vardır. olmadı c.bağdan dönüş olur. bu sefer kasap olamayacam:)
-----------------------------var otobüs 500es tuzla sahile kadar felan geliyor, m.köyde köprünn altındaki toplu durak keşmekeşin ordan geçior
yada 500t var şifa mah. gidiyor tuzla sahile kadar gelmiyo ama bu oto mecidiyeköyden geçmior 4.levent metro felan durağından geçior
:|
-
seboist bunu yazdı:
-----------------------------ya arklar reflex ve excadan ses yoq kaç gündür soruyorum bizi götürecekmisiniz die ikisindende cvp yoq ne olur siz arayta girin
gelmem tehlikeye girmesin
-----------------------------
abi bin mecidiyeköy otobüsüne gel bugüne kadar receple mi gezdin sanki istanbulda -
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
sebo sende küçük çocuk gibisin reflex gelicek kesinde olmasa da tek gel caınm noolcak ?
-----------------------------
hocam küçüklükten değil de ben ne bilim diyolar ya 92 bilmem ne fln onlardan hiç anlamam o yüzden sorun olursürekli seyahat eden biri değilim yada iett en fazla bu yıl 10 kere binmişimdir anlama yani oraya buraya gitmeyide ü yüzden bu arada
yaş : 15 :D
-
reflex gelecek diyosunuz tmmda pmden soruyorum işte şu saatde burda olucaz dimi kaç gündür cvp yoqq
-
ulan olum çık caddeye sor duraktakilere burdan mecidiyeköy otobüsü geçer mi diye illa ki birisi yardım eder
bu kadar korkak çekingen olmayın yaaww ben ilkokulda istanbulu elimin içi gibi biliyodum :)
az açık gözlü seboist tekmelerime maruz kalacan bak sahada ztn :F
