folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy



Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    dunyahali bunu yazdı:
    -----------------------------
    recob sen ne yaptın yaa o iş için disiplinli adamalr lazım :D ve para :F
    -----------------------------

    tbt a gelmişin disiplin dion/gözüme gözükme


    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    Vatan a alınırsa kadıköy den nası gelinio oraya ? S:

    der die das
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    MAÇIN VATANA ALINMA İHTİMALİ WAR ÇÜNKÜ GELEN KİŞİ SAYISI 15 ve DAHA da ARTACACAĞA BENZİYO O YÜZDEN MAÇIN VATANA ALINMA GİBİ Bİ İHTİMALİ ONUDA  31 TMMUZDA DUYURUCAZ.

    YARIN MAÇ YAPICAĞIMIZ SAHANIN FOTORAFLARINI FİLAN KOYCAM . 


    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Nickini yazdıran birçok kişi muhtemelen gelmeyecektir. Normal standartlarda bir saha ayarlayın, sonradan uğraşmayalım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    iyide swool abi yaa herkezin geleceği tutarsa zorluk çekmeyelimm :S ama beklicez biraz belki ben geleme diyen filan olursa diye.

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    konu up =)
    biraz havalanıyım bakıyım :D
    bilmeyenler için  ıhııım :D
    beyler mecidiyeköy arabasına binin indikten sonra şişli endüstri meslek lisesi nerde diyin zaten diyeceklerki dümdüz in ışıklara kadar tam ışıkların karsısında =) ayrıca ne kadar alıyor la biz okuldayken kişi bası 1 YTL ydi   tabi osman abiyi kafaya alırsak bide baska biri bakıyormus heralde artık osman abi ihaleyi kazanamamıs =)
    o kadar yerden 6-8 milyar kira alıyormus okul öğrendik biz ^^   kantinden 11-12 milyar arası =)
    mactan sonra internet cafeye gitmek isterseniz kapıdan cıkın sol  karsıdaki sokaktan girin  2 tane internet cafe var girin birine :D  elit ' e girin o daha insancıl kanımca LCD ekranlar üst katta söliyim =)


    (:
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Arkadaşlar sizden bir ricam var seboisti direğe vurdurun.. Orada ağaç bulamayabilrsiniz belki diye direk dedim... Her türlü vurdurun anasını satimm :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    azrail_babayla biramızı şarabımızı ciğerimizi kapıp gelcez bizde izlemeye :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    birisi kamera getirsin pls

    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Şu saha ve tarih olayıda bi netlik kazansa cok iyi olucak.

    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
Toplam Hit: 27382 Toplam Mesaj: 244