Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy
-
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
recob sen ne yaptın yaa o iş için disiplinli adamalr lazım :D ve para :F
-----------------------------tbt a gelmişin disiplin dion/gözüme gözükme
-
Vatan a alınırsa kadıköy den nası gelinio oraya ? S:
-
MAÇIN VATANA ALINMA İHTİMALİ WAR ÇÜNKÜ GELEN KİŞİ SAYISI 15 ve DAHA da ARTACACAĞA BENZİYO O YÜZDEN MAÇIN VATANA ALINMA GİBİ Bİ İHTİMALİ ONUDA 31 TMMUZDA DUYURUCAZ.
YARIN MAÇ YAPICAĞIMIZ SAHANIN FOTORAFLARINI FİLAN KOYCAM .
-
Nickini yazdıran birçok kişi muhtemelen gelmeyecektir. Normal standartlarda bir saha ayarlayın, sonradan uğraşmayalım.
-
iyide swool abi yaa herkezin geleceği tutarsa zorluk çekmeyelimm :S ama beklicez biraz belki ben geleme diyen filan olursa diye.
-
konu up =)
biraz havalanıyım bakıyım :D
bilmeyenler için ıhııım :D
beyler mecidiyeköy arabasına binin indikten sonra şişli endüstri meslek lisesi nerde diyin zaten diyeceklerki dümdüz in ışıklara kadar tam ışıkların karsısında =) ayrıca ne kadar alıyor la biz okuldayken kişi bası 1 YTL ydi tabi osman abiyi kafaya alırsak bide baska biri bakıyormus heralde artık osman abi ihaleyi kazanamamıs =)
o kadar yerden 6-8 milyar kira alıyormus okul öğrendik biz ^^ kantinden 11-12 milyar arası =)
mactan sonra internet cafeye gitmek isterseniz kapıdan cıkın sol karsıdaki sokaktan girin 2 tane internet cafe var girin birine :D elit ' e girin o daha insancıl kanımca LCD ekranlar üst katta söliyim =) -
Arkadaşlar sizden bir ricam var seboisti direğe vurdurun.. Orada ağaç bulamayabilrsiniz belki diye direk dedim... Her türlü vurdurun anasını satimm :D
-
azrail_babayla biramızı şarabımızı ciğerimizi kapıp gelcez bizde izlemeye :D
-
birisi kamera getirsin pls
-
Şu saha ve tarih olayıda bi netlik kazansa cok iyi olucak.
