Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy
-
Kaleci olarak sahadayım.....Sakın kamerasız beni seyretmeyin!!!!
Pit10din harikalar diyarında bunlara 10 sallarız....
-
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------Kaleci olarak sahadayım.....Sakın kamerasız beni seyretmeyin!!!!
Pit10din harikalar diyarında bunlara 10 sallarız....
-----------------------------
puhahahah güldürdün lan benii :P@sebo bağcılar meydandan mecidiyeköye otobüs var direk.
-
yaa recep abi bu piton zmanasehrini nası kandırdıysa yenceklerini sanıolar e:
-
Reflex ve dünyahali siz şampiyonsunuz akşama gelinde kupanızı törenle verelim başbakan falan hea :)
-
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------
Reflex ve dünyahali siz şampiyonsunuz akşama gelinde kupanızı törenle verelim başbakan falan hea :)
-----------------------------
shaada görüşüz kafdanı direklere vurucan :D -
Futbol Holiganlık değildir...Futbol Dostluktur Futbol Kardeşlilktir....
...:::GaziSpor:::....[Geneleksel İfaspor Turnuva 2006 ve 2007 2.si]
Bende kalecileriyim :D
-
kale arkasından maç izleyen kaleci mi sayılıo e::F
-
zamansehri bunu yazdı:
-----------------------------Kaleci olarak sahadayım.....Sakın kamerasız beni seyretmeyin!!!!
Pit10din harikalar diyarında bunlara 10 sallarız....
-----------------------------zuhahhahahahhahahah
puhahahahahhahaha
hahahahhahahhahha
:D:D.D:D:D:D:Dd::D
:S:S:S:S:S:Ss:s:s: kaleciliğini çok merak ettim ayrıca arkadaşın dediği gibi pit10din i izledikten sonra kafayı wuracan sağ sol ve üst direğe
-
benide yazın , ben de gelirim
dha gol kralı olucaz :))
-
yaa bben biliom kaleciliğini pit10 un kaleci olması gbibi bişey :d
