folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy



Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek

    Kaleci olarak sahadayım.....Sakın kamerasız beni seyretmeyin!!!!

     

    Pit10din harikalar diyarında bunlara 10 sallarız....


    dün, bugün, iki gün önce ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kaleci olarak sahadayım.....Sakın kamerasız beni seyretmeyin!!!!

    Pit10din harikalar diyarında bunlara 10 sallarız....


    -----------------------------
    puhahahah güldürdün lan benii :P

    @sebo bağcılar meydandan mecidiyeköye otobüs var direk.


    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    yaa recep abi bu piton zmanasehrini nası kandırdıysa yenceklerini sanıolar e:

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    Reflex ve dünyahali siz şampiyonsunuz akşama gelinde kupanızı törenle verelim başbakan falan hea :)

    dün, bugün, iki gün önce ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------
    Reflex ve dünyahali siz şampiyonsunuz akşama gelinde kupanızı törenle verelim başbakan falan hea :)
    -----------------------------
    shaada görüşüz kafdanı direklere vurucan :D

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek

    Futbol Holiganlık değildir...Futbol Dostluktur Futbol Kardeşlilktir....

     

    ...:::GaziSpor:::....[Geneleksel İfaspor Turnuva 2006 ve 2007 2.si]

    Bende kalecileriyim :D


    dün, bugün, iki gün önce ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    kale arkasından maç izleyen kaleci mi sayılıo e::F

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    zamansehri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kaleci olarak sahadayım.....Sakın kamerasız beni seyretmeyin!!!!

     

    Pit10din harikalar diyarında bunlara 10 sallarız....


    -----------------------------

     

     zuhahhahahahhahahah

    puhahahahahhahaha

    hahahahhahahhahha

    :D:D.D:D:D:D:Dd::D

    :S:S:S:S:S:Ss:s:s:             kaleciliğini çok merak ettim ayrıca arkadaşın dediği gibi pit10din i izledikten sonra kafayı wuracan sağ sol ve üst direğe


    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    benide yazın , ben de gelirim

     

    dha gol kralı olucaz :))

     

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    yaa bben biliom kaleciliğini pit10 un kaleci olması gbibi bişey :d

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
Toplam Hit: 27387 Toplam Mesaj: 244