Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy
-
dreamtn ayıp ediosun yazdım .
pit10 sende az ağla ee yeter eline wermekten biz yorulduk sen yorulmadın hala konuşuon ve oynadığımız maçın daa resimleri bile piyasada yok :S
-
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------dreamtn ayıp ediosun yazdım .
pit10 sende az ağla ee yeter eline wermekten biz yorulduk sen yorulmadın hala konuşuon ve oynadığımız maçın daa resimleri bile piyasada yok :S
-----------------------------koyarmı ya resimleri blutut yok şu yok elektrik yok su yok bahane var
-
hahahaa süperdi ama 2.yi bekliyoruz bu arada beni de yazın her ne kadar pek bi performans gösterememiş olsamda :S neyse bu maça da aç karnına ve bira içmiş olarak gelmiyecem.... pit10 hala bana yaptığın o iki fake in azabını çekiyorum haberin olsun kasıp gelicem 3 agus. ta xD
-
mecidiyeköyün neresinde la halısaha =) bizim okulun önündekimi[şişli e.m.l] yoksa xD
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
mecidiyeköyün neresinde la halısaha =) bizim okulun önündekimi[şişli e.m.l] yoksa xD
-----------------------------
motor lisesi war orda. -
bende geliyorum :)
-
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
mecidiyeköyün neresinde la halısaha =) bizim okulun önündekimi[şişli e.m.l] yoksa xD
-----------------------------
motor lisesi war orda.
-----------------------------
motor lisesi dediğin bizim okul la :D hem ben pc bölümündeyim ^^ama motor okumak isteyen gelsin okulun içindeki honda- woswogen - toyota - mersedes' in labaratuvarlarında ders görüolar arabaları kesiolar felan :D
mac ordamı ??
-
bende gelirdim giresunda ama bonservis ücretimi birinin karşılaması gerek :D tamamen bir gol makinasıyım..
burda düzenlenen turnuvada röveşetayla asiist yapmışlığım bile var :D
-
kerim bunu yazdı:
-----------------------------dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
mecidiyeköyün neresinde la halısaha =) bizim okulun önündekimi[şişli e.m.l] yoksa xD
-----------------------------
motor lisesi war orda.
-----------------------------
motor lisesi dediğin bizim okul la :D hem ben pc bölümündeyim ^^ama motor okumak isteyen gelsin okulun içindeki honda- woswogen - toyota - mersedes' in labaratuvarlarında ders görüolar arabaları kesiolar felan :D
mac ordamı ??
-----------------------------
doğru yeri anladıysam ewt orası. -
daa yok mu gelen ? =0
