Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy
-
Takım listesi anlaşıldığına göre:
Dunyahali
Mayrip
Ultraasker
Recoba_20
Zamansehri
Tylerdayi
seboist
student
Pit10din
Reflex
SweetyVolty
Cumartesi günü yapılırsa ben gelemem. henüz gelenler belli değildir.
-
forvette mayrip ve reflex çok iyi :D orta sahada recoba defans ta dünya hali kale de ise lifeless abü :|
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------Takım listesi anlaşıldığına göre:
Dunyahali
Mayrip
Ultraasker
Recoba_20
Zamansehri
Tylerdayi
seboist
student
Pit10din
Reflex
SweetyVolty
Cumartesi günü yapılırsa ben gelemem. henüz gelenler belli değildir.
-----------------------------
abi zaten pazar yapıoz 3 ü pazara gelio :D -
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------forvette mayrip ve reflex çok iyi :D orta sahada recoba defans ta dünya hali kale de ise lifeless abü :|
-----------------------------
kameralar olmadna biz bi hiçiz :P -
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------forvette mayrip ve reflex çok iyi :D orta sahada recoba defans ta dünya hali kale de ise lifeless abü :|
-----------------------------
kameralar olmadna biz bi hiçiz :P
-----------------------------hacı koptum yorumuna ama gerçek bu:))))EDİT:kamera isterüz
-
Dunyahali
Mayrip
Recoba_20
Zamansehri
student
Pit10din
Reflex
SweetyVolty
kesin gelicem diyenler bunlar diğerleri daha net bişey demedi.
-
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------Dunyahali
Mayrip
Recoba_20
Zamansehri
student
Pit10din
Reflex
SweetyVolty
kesin gelicem diyenler bunlar diğerleri daha net bişey demedi.
-----------------------------4-4 yapmıcaz heralde yokmu başka gelmesi kesinleşen
-
Recoba_20 bunu yazdı:
-----------------------------dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------Dunyahali
Mayrip
Recoba_20
Zamansehri
student
Pit10din
Reflex
SweetyVolty
kesin gelicem diyenler bunlar diğerleri daha net bişey demedi.
-----------------------------4-4 yapmıcaz heralde yokmu başka gelmesi kesinleşen
-----------------------------ab, ilk sayfada gelenler war 6-6 oluo orda ama daaa dayi filan daa war du baqalım :D
-
Arkadasım Ben kesin geliyorum. Bağcılardayım yakın olanlar PM atsın toplu halde gideriz.
-
abi şu ana kadar kesin gelenler 13 oldu.eğer dahada kalabalıklaşırsa sahayı deişebiliriz . vatan caddesini orda vatan halısahayı var 10-10 rahat oynanır bu halısahada fatihte.
